Відповідь на запитання

Кількість запитів: 1

> Література на тему "Розробка стратегії маркетингу" Дипломна робота

За Вашим запитом знайдено більше 400 документів. Для підготовки дипломної роботи Вам необхідно їх переглянути самостійно ( див. розділ ЕК „Маркетинг”)
1.
Акмаев А.И. Маркетинговое исследование рынка образовательных услуг в стратегии выживания провинциального вуза/ А.И.Акмаев, В.Н.Белозерцев, С.И.Зайцев// Наукові праці Донецького державного технічного університету.- 2002.- №46.- С. 101-108.

2.
Акулич М.В. Некоторые глобальные стратегии международного бизнеса и международного маркетинга// Маркетинг в России и за рубежом.- 2006.- №1.- С. 108-119.

3.
Антошин В.Н. Глубинный маркетинг - основа стратегического видения в промышленности/ В.Н.Антошин, А.В.Кугушев// Маркетинг в России и за рубежом.- 2006.- №1.- С. 5-14.

4. 339.138
А90 Ассэль Г. Маркетинг: принципы и стратегия.: Учебник/ Пер.с англ. Штернгарца М.З.- 2-е изд.- М.: ИНФРА-М, 1999.- 804с.- (Университетский учебник)

5. 330.4
Б24 Баран Р.Я. Моделювання маркетингових стратегій інформаційного бізнесу: Автореферат дисертації на здобуття наук. ступеня к.е.н. Спец. 08.03.02-економіко-математичне моделювання.- Хмельницький: ТУП, 2003.- 18с

6. 330.4
Б24 Баран Р.Я. Моделювання маркетингових стратегій інформаційного бізнесу: Дисертація на здобуття наук. ступеня к.е.н. Спец. 08.03.02-економіко-математичне моделювання.- Івано-Франківськ: Прикарпатський ун-т ім. Василя Стефаника, 2003.- 172с

7.
Бєлов Б. Організаційно-економічний механізм розробки і реалізації підприємствами АПК маркетингових стратегій// Економіка АПКЕкономіка АПК.- 2006.- №10.- С. 124-129.

8.
Біловодська О. Стратегічне маркетингове управління виведенням нового товару на ринок/ О.Біловодська, Є.Нагорний// Маркетинг в Україні.- 2006.- №3.- С. 47-56.- [Маркетингові дослідження].

9.
Бородин А. Маркетинговый механизм реализации эколого-экономической стратегии// Маркетинг.- 2004.- №5.- С. 35-47.- [Экологический маркетинг].

10.
Бушуева Л.И. Стратегическая проверка значимости результатов маркетинговых исследований// Маркетинг в России и за рубежом.- 2005.- №1.- С. 59-75.

11.
Бушуєва І. Маркетингова стратегія банку з депозитних послуг// Вісник Національного банку України.- 2002.- №1.- С. 15-19.

12.
Ван З.Л. (Ван, Зун Л.) Маркетинговый анализ - основа стратегии выживания библиотек// Библиотека.- 1996.- №4.- С.73-75.- [О книгах Паскаля и Шекспира].

13. 339.138
В19 Василькова Н.В. Маркетингове забезпечення конкурентної стратегії глобальної галузі: Автореф.дис-ції на здобуття наук.ступеня к.е.н.Спец.08.06.02-Підприємництво,менеджмент та маркетинг.- К.: Київський нац-ний економічний ун-т, 2000.- 18с.

14. 330.342.146
Ф79 Волківська А.М. Маркетингова методологія до формування стратегії регулювання зайнятості// Формування ринкової економіки.- 2005.- Спец. вип.- Т.3.- С. 47-57.

15.
Гавриш О. Анализ маркетинговых стратегий нефтяных компаний, работающих в Украине// Маркетинг и реклама.- 2002.- №12.- С. 16-18.

16.
Герман О.М. Стратегічна маркетингова спрямованість як складова забезпечення довгострокової конкурентоспроможності торговельного підприємства// Актуальні проблеми економіки.- 2006.- №6.- С. 73-77.

17. 339.138
Г62 Голубков Е.П. Маркетинг: стратегии, планы, структуры.- М.: Дело, 1995.- 192с

18.
Григор А.В. Исследование инструментальных стратегий маркетинга// Актуальні проблеми економіки.- 2005.- №2.- С.

19.
Дикий О.В. Формування конкурентних маркетингових стратегій і процеси глобалізації бізнесу// Актуальні проблеми міжнародних відносин.- 2004.- №49,Ч.2.- С. 226-228.

20.
Длигач А.А. Стратегия конкурентного поведения в системе стратегического маркетинга// Маркетинг и реклама.- 2006.- №7-8.- С. 32-37.

21.
Длігач А. Аналіз розходжень у системі стратегічних маркетингових рішень// Маркетинг в Україні.- 2006.- №4.- С. 40-46.

22.
Длігач А. Інтеграційні стратегії у системі маркетингу// Маркетинг в Україні.- 2006.- №3.- С. 9-12.- [Промисловий маркетинг].

23.
Длігач А.О. Формування маркетингової цінової стратегії// Актуальні проблеми економіки.- 2005.- №12.- С. 80-93.

24.
Дмитрук М. Стратегічний маркетинг: Данина моді чи інструмент конкурентної боротьби// Маркетинг и реклама.- 2003.- №5-6.- С.33-37.

25.
Дрозд Т. Роль та значення економічного аналізу на етапі стратегічного планування маркетингової діяльності// Наукові записки.- 2003.- №1,вип.12.- С. 105-107

26.
Єрмошенко М.М. Стратегічна інформація та стратегічний аналіз в маркетинговому плануванні// Актуальні проблеми економіки.- 2002.- №1.- С.42-46.

27.
Захарченко В.И. Некоторые аспекты маркетинговой стратегии машиностроительных предприятий// Машиностроитель.- 2000.- №3.- С. 31-33.

28.
Зозулев А. Анализ маркетинговой среды в ходе стратегического планирования// Маркетинговые исследования в Украине.- 2004.- №6.- С. 22-30.

29.
Зозульов О. Система показників рівня попиту на ринку та її зв`язок з маркетинговою стратегією компанії// Маркетинг в Україні.- 2003.- №2.- С. 22-24

30. 339.138
І-24 Івашина А.М. Розробка системи підтримки стратегічного планування маркетингової діяльності металургійного підприємства: Автореф. дис-ції на здобуття наук. ступеня к.е.н. Спец. 08.03.02_економіко-математичне моделювання.- Дніпропетровськ: Дніпропетровський нац-ний ун-т, 2002.- 16с

31.
Каїра З.С. Особливості використання сітьового метода в маркетингових стратегіях дистрибуції/ З.С.Каїра, І.В.Карасьов// Вісник Хмельницького національного університету.Економічні науки.- 2005.- №2,Т.2.- С. 62-66.

32.
Кандинская О. Стратегический маркетинг и финансовое планирование// Маркетинг.- 2001.- №2.- С.34-47.

33. 658.7/.8
К50 Клочко Ю.О. Моделювання синергетичного ефекту при розробці маркетингових стратегій виробничо-економічних систем: Автореф. дисертації на здобуття наук. ступеня к.е.н. Спец. 08.03.02-економіко-математичне моделювання.- Донецьк: Донецький нац-ний ун-т, 2005.- 16с

34.
Ковалев А. Маркетинговые стратегии при подготовке менеджеров для банковских структур// Деньги и кредит.- 2003.- №11.- С. 66-67

35. 334
Т38 Ковальчук С. Формування інноваційної маркетингової стратегії як інструменту підвищення ефективності управління бізнесом// Технічно-економічне сприяння розвитку підприємництва.- 2005.- С. 383-388.

36.
Ковальчук С.В. Проблеми питання формування й оцінки маркетингової стратегії підприємства// Вісник Хмельницького національного університету.Економічні науки.- 2005.- №2, Т.1.- С. 149-154.

37.
Козак І.М. Взаємодія логістики та маркетингу в стратегії підприємств за трансформації економіки// Проблеми науки.- 2006.- №2.- С. 45-51.

38. 658.7/.8
К70 Коршунов В.І. Стратегічне планування маркетингової діяльності на підприємстві: Автореф. дис-ції на здобуття наук. ступеня д.е.н. Спец.08.06.02-підприємництво, менеджмент і маркетинг.- Х.: Харківський державний економічний ун-т, 2002.- 36с

39.
Костюк О. Конкурентні стратегії підприємства в маркетинговій і логістичній інтерпритації// Вісник Тернопільської академії народного господарства.- 2005.- №3.- С. 152-161.

40.
Крючкова О. Маркетингові стратегії в умовах глобалізації ринків// Персонал.- 2006.- №6.- С. 76-78

41. 334.75
К88 Куденко Н.В. Маркетингові стратегії фірми: Монографія.- К.: КНЕУ, 2002.- 245с

42. 339.138
К88 Куденко Н.В. Стратегiчний маркетинг: Навчальний посібник.- К.: КНЕУ, 1998.- 152с

43.
Куденко Н.В. Формування маркетингових стратегій росту/ Н.В.Куденко, Т.С.Мельник// Вісник Вінницького політехнічного інституту.- 2003.- №2.- С.32-36

44.
Лузан Ю.Я. Маркетингова стратегія Мінагрополітики України// Агроінком.- 2002.- №1-3.- С. 8-14.

45.
Лядов А. Стратегические грабли, или 7 самых грустных ошибок в украинском маркетинге// Компаньон.Стратегии.- 2003.- №9.- С.14-19.

46.
Ляпина С. Исследование неопределенности при формировании маркетинговых стратегий// Маркетинг.- 2003.- №3.- С.38-43.

47.
Макаревич Л. Корпоративному управлению, стратегическому планированию, маркетингу - системный подход// Общество и экономика.- 2001.- №7-8.- С.25-52.

48. 339.138
М15 Мак-Дональд М. Стратегическое планироване маркетинга.- СПб.: Питер, 2000.- 320с.: ил.- (Маркетинг для профессионалов)

49.
Мамонов В.И. Стратегическое планирование деятельности компании и роль маркетинговых исследований/ В.И.Мамонов, Е.В.Мамонова// Менеджмент в России и за рубежом.- 2003.- №2.- С. 13-20.

50.
Марданова Э.У. Организация работы по созданию маркетинговых стратегий и тактических действий в торговой сети// Маркетинг в России и за рубежом.- 2005.- №6.- С. 91-98.

51.
Маркетинговая навигация для стратегии// Компаньон.Стратегии.- 2005.- №8.- С. 10-18.- [Разработка стратегии в менеджменте].

52.
Маркетинговая стратегия по-украински: мнение эспертов.- С. 22-28.

53.
Мельник Н. Стратегічні аспекти розвитку освітнього простору і вимоги маркетингового аналізу до сфери підготовки студентів - іноземців// Вісник книжкової палати.- 2003.- №6.- С.35-36.- [Особливості навчання іноземців, повязані з мовним середовищем, невідповідністю рівня початкової середньої освіти в Україні та у тих країнах, звідки иприїжджають студенти, тощо.].

54.
Мельник Т.С. Математична модель формування оптимальної маркетингової стратегії// Вісник Вінницького політехнічного інституту.- 2004.- №1.- С.19-28

55.
Михальчик С.О. Використання маркетингових досліджень при розробці стратегії фірми// Вісник Технологічного університету Поділля. Соціально-гуманітарні науки.- 2001.- №6.- С.123-126.

56.
Мордвінцева Т.В. Управління підприємством в умовах ринку на основі маркетингової стратегії// Економіка та підприємництвоДержава та регіони.- 2006.- №4.- С. 237-241.

57.
Муромцев С. Разработка маркетинговой стратегии промышленного предприятия// Маркетинг.- 2004.- №1.- С. 104-109.

58.
Нечаева Т. Стратегическое планирование и стратегический маркетинг: некоторые вопросы методологии// Проблемы теории и практики управления.- 2006.- №9.- С. 111-114.

59.
Никифорова И.Е. Проблемы оценки конъюктуры рынка и формирование маркетинговых стратегий// Инновации.- 2005.- №4.- С. 109-111.

60.
Новаторов Э.В. Стратегия материализации обслуживания в маркетинге услуг// Маркетинг.- 2002.- №2.- С. 66-71

61. 339.138
О-96 О` Ш.Д. (О`, Шонесси Дж.) Конкурентный маркетинг: стратегический подход.- СПб.: Питер, 2001.- 864с.

62.
Онищенко В. Планування стратегічного маркетингу/ В.Онищенко, С.Близнюк// Вісник Київського національного торговельно-економічного університету.- 2000.- №1.- С. 31-42.

63.
Ортынская В.В. Стратегическое планирование маркетинга.- С. 18-21.

64.
Павлюк В. Аналіз процесу стратегічного маркетингового планування в банківській сфері// Банківська справа.- 2003.- №6.- С. 30-38.

65.
Панибратов А. Выбор между стандатизацией и адаптацией как базовый принцип формирования зарубежной маркетинговой стратегии// Проблемы теории и практики управления.- 2006.- №1.- С. 117-121.

66.
Пашутин С. Маркетинговые стратегии иностранных производителей на российском рынке// Управление персоналом.- 2005.- №23.- С. 62-63.

67.
Петрова Л. Менеджмент і маркетинг як стратегічна основа сучасної бібліотеки// Бібліотечний вісник.- 2003.- №3.- С.8-10.- [Досліджується процес розвитку сучасної бібліотеки в контексті соціально- економічних трансформаційних процесів українського суспільства. Визначається, що ці зміни зумовлені прийняттям двох пріоритетів у реалізації функціонально- технологічних, інформаційно- сервісних, організаційно- управлінських форм діяльності бібліотеки, що мають системний характер та свідчать про накопичення трансформаційного потенціалу, дієвими чинниками якого є маркетинг і менеджмент.].

68.
Платонова В.В. Особливості маркетингових стратегій міжнародних платіжних систем (МПС) у країнах Центральної та Східної Європи// Актуальні проблеми міжнародних відносин.- 2004.- №45,ч.2.- С.255-265.

69.
Плоха О. Формування механізму маркетингового стратегічного планування на вітчизняних підприємствах// Економіка розвитку.- 2005.- №4.- С. 97-98.

70.
Позняк С. Особливості та проблеми маркетингової стратегії розвитку харчової промисловості// Економіка України.- 2002.- №10.- С. 89-92.

71.
Попыльникова В.В. Методика разработки маркетинговой стратегии для предприятий -производителей товаров потребительского назначения// Вестник Московского университета. Сер. 6, Экономика.- 2001.- №2.- С. 110-128.

72.
Пустотин В. Маркетинговая стратегия предприятия в условиях кризиса// Маркетинг и реклама.- 2001.- №4.- С. 31-36.

73.
Романенко Л.Ф. Стратегічний маркетинговий план, його зміст і структура// Маркетинг в Україні.- 2001.- №4.- С. 51-54.

74.
Россидес Н. Рыночная стоимость торговой марки : её значение для построения маркетинговой стратегии// Маркетинг в России и за рубежом.- 2001.- №2.- С. 21-25.

75.
Семенов И. Маркетинговый парадокс и стратегическая ориентация организации// Маркетинг.- 2004.- №1.- С. 110-124.

76.
Семенов И. Система и процесс стратегического маркетинга в организации// Маркетинг.- 2004.- №3.- С. 114-125.

77.
Слободян Н.Г. Використання маркетингового аудиту в стратегічному аналізі діяльності підприємства// Вісник Хмельницького національного університету.Економічні науки.- 2005.- №2, Т.1.- С. 206-209.

78. 339.138
С50 Смит П. Коммуникации стратегического маркетинга: Учебное пособие/ П.Смит, К.Бэрри, А.Пулфорд.- М.: ЮНИТИ, 2001.- 415с.

79.
Смоленський І. Стратегічно-операційний маркетинг екологізації виробництва/ І.Смоленський, І.Степанюк// Економіка України.- 2006.- №9.- С. 74-79.

80.
Солнцев С.О. Моделі у стратегічному маркетинговому плануванні// Маркетинг в Україні.- 2002.- №6.- С. 34-36.

81.
Сусіденко В. Стратегія ризику в банківському маркетингу: методичний аспект/ В.Сусіденко, Р.Жарлінська// Вісник ТАНГ.- 2001.- №18.Ч.2.- С.144-150.

82.
Тульпа І.А. Стратегічне формування основ інноваційного менеджменту та маркетингу в студентів економічних спеціальностей// Актуальні проблеми економіки.- 2004.- №9.- С.150-156.

83. 339.138
Ф24 Фарина Л.В. Стратегічний маркетинг (на прикладі м`ясопереробних підприємств України): Автореф.дис-ції на здобуття наук.ступеня к.е.н.Спец.08.06.03-маркетинг.- Тернопіль: Тернопільська Академія нар-го господарства, 1995.- 24с.

84. 339.138
Ф27 Фатхутдинов М.А. Стратегический маркетинг: Учебник.- М.: ЗАО "Бизнес-школа "Интел-Синтез", 2000.- 640с.

85.
Фатхутдинов Р. Стратегический маркетинг - один из инструментов повышения конкурентоспособности// Стандарты и качество.- 2004.- №3.- С. 60 - 62.- [Конкурентоспособность, качество, стандартизация.].

86.
Фатхутдинов Р. Стратегический маркетинг как инструмент повышения конкурентоспособности России// Стандарты и качество.- 2000.- №8.- С.42-49.

87.
Фахи Д. Стратегический маркетинг и ресурсный подход к фирме/ Д.Фахи, А.Смити// Маркетинг и реклама.- 2000.- №5-6.- С.36-40.

88.
Фахи Д. (Фахи, Дж.) Стратегический маркетинг и ресурсный подход к фирме// Маркетинг и реклама.- 2000.- №9.- С.42-45.

89.
Федорова Е. Формирование маркетинговой стратегии промышленного предприятия, ориентированного на инновационную деятельность// Известия высших учебных заведений. Технология текстильной промышленности.- 2003.- №8.- С. 69-74.

90. 339.138
Х93 Хринюк О.С. Маркетинг для підприємців. Основи стратегії.- К., 1993.- 48с

91.
Цибулько О.В. Основні особливості маркетингової стратегії банківського бізнесу// Вісник Хмельницького національного університету.Економічні науки.- 2005.- №3,Т.2.- С. 33-36.

92.
Циганкова Т.М. Сучасні моделі та тенденції розвитку стратегічного маркетингу// Маркетинг в Україні.- 2004.- №2.- С. 31-36.

93. 658.7/.8
Ч-88 Чукурна О.П. Маркетингова стратегія підприємства споживчої кооперації в умовах трансформаційної економіки: Автореф. дисертації на здобуття наук. ступеня к.е.н. Спец. 08.06.01-ек-ка, організація і управління підприємствами.- Одеса: Одеський держ. економічний ун-т, 2004.- 20с

94.
Чумаченко О.А. Стратегічний маркетинг інноваційного підприємства// Актуальні проблеми міжнародних відносин.- 2005.- №52,Ч.2.- С.71-73.

95.
Чуровский С. Методологические принципы стратегического маркетинга// Маркетинг.- 2004.- №6.- С. 28-34.

96.
Шевченко Д.А. Особенности стратегии маркетинга образовательных услуг// Маркетинг в России и за рубежом.- 2005.- №4.- С. 108-116.- [Маркетинг в непроизводственной сфере].

97.
Шкардун В. Внешняя сила и выбор маркетинговой стратегии фирмы/ В.Шкардун, А.Кусик, А.Ушанов// Маркетинг.- 2000.- №4.- С. 26-33.

98.
Шкардун В. Оценка готовности предприятия к маркетинговой стратегии// Маркетинг.- 2001.- №3.- С. 79-86.

99.
Штукарева С.В. Рекламно - маркетинговая стратегия продвижения проекта КСПБМ// Библиотеки и ассоциации в меняющемся мире: новые технологии и новые формы сотрудничества (8-я Международная Конференция "Крым 2001".- 2001.- Т.2.- С.736-739.

100.
Як визначити маркетингову стратегію// Діловий вісник.- 2001.- №8.- С. 28-29.