Відповідь на запитання

Кількість запитів: 1

> Наведіть будь-ласка список літератури стосовно стилістики англійської мови та стилістики української мови. дякую

Cтилістика англійської мови

1. 811.111
С81 100 ключових термінів стилістики = 100 key terms of stylistics: Навчальний посібник для студ. III-V курсів відділення західної філології та перекладу/ Упоряд.: Н.Г. Гнатюк, Т.Є. Некряч.- К.: КНУ, 2002.- 83с

2. 811.111
С81 100 ключових термінів стилістики = 100 key terms of stylistics: Навчальний посібник для студ. III-V курсів відділення західної філології та перекладу/ Упоряд.: Н.Г. Гнатюк, Т.Є. Некряч.- 2-е вид., випр.- К.: КНУ, 2003.- 83с

3. 811.111
F394 Ferris D. Teaching ESL Composition: purpose, process, and practice/ D.Ferris, J.S.Hedgcock.- Mahwah, New Jersey: Lawrence Erlbaum Associates, 1998.- 329c

4. 811.111
M346 Markstein L. Developing reading skills/ L.Markstein, L.Hirasava.- Rowley: Newbury House Padblishers, 1981.- 194c.- [ Many people have helped us with Developing Reading Skills: Intermediate and Expanding Reading Skills: Intermediate. Teachers from New York to China have tested the materials and given us their advice; hundreds and hundreds of students have used the materials, and they have shown us what was good—and what needed to be better.].

5. 811.111
V486 Verdonk P. Stylistics.- New York: Oxford University Press, 2002.- 124c

6. 811.111
W365 Webb R. Deskbook on style.- USA, 1978.- 232c

7. 81
С91 Буланович Н.О. До проблеми контрасту у художньому дискурсі// Сучасні проблеми лінгвістики та навчання іноземних мов у контексті Болонського процесу.- 2005.- С. 24-25.

8. 81
С91 Ємець О.В. Стилістичний та прагматичний ефект використання паронімії у різних видах дискурсу// Сучасні проблеми лінгвістики та навчання іноземних мов у контексті Болонського процесу.- 2005.- С. 52-54.

9. 811.111
Є91 Єфімов Л.П. Стилістика англійської мови і дискурсивний аналіз = Practical stylistics of english: Учбово-методичний посібник/ Л.П.Єфімов, О.А.Ясінецька.- Вінниця: Нова книга, 2004.- 340с

10. 811.111
К95 Кухаренко В.А. Практикум з стилістики англійської мови = A Book of Practice in Stylistics: Підручник.- 2-ге вид., перегл. та пошир.- Вінниця: Нова книга, 2000.- 160с.

11. 811.111
К95 Кухаренко В.А. Практикум по стилистике английского языка = A Book of Practice in Stylistics: Учебное пособие.- М.: Высшая школа, 1986.- 144с

12. 811.111
П40 Плюхина З.А. Англичане говорят так: Учебное пособие.- М.: Высшая школа, 1991.- 175с

13. 811.111
П53 Полюжин М.М. Курс лекцій з лінгвоісторіографії: Навч. посібник.- Вінниця: Фоліант, 2004.- 272с

14. 811.111
П53 Полюжин М.М. Теорія і практика перекладу з англійської мови на українську: Навч. посібник/ М.М.Полюжин, Н.М.Максимчук, Л.Ф.Омельченко.- К.: УМК ВО, 1991.- 96с

15. 811.111
У91 Учебник английского языка для технических вузов/ Синявская Е.В. и др.- М.: Высшая школа, 1976.- 269с

16. 811.111
Ш31 Шах-Назарова В.С. Английский для Вас. Ч.1., Ч.2./ В.С.Шах-Назарова, К.В.Журавченко.- М.: "Вече", 1994.- 653с


Cтилістика української мови

1. 811.161.2
Б12 Бабич Н.Д. Практична стилістика і культура української мови: Навчальний посібник.- Л.: Світ, 2003.- 432с

2.
Бакум З. Елементи фоностилістики на уроках словесності/ З.Бакум, Л.Бойко// Українська мова і література в школі.- 2006.- №2.- С. 2-4.

3.
Бондаренко А. Мовнохудожнє моделювання концептів "істина" й "річ" у текстах драм Володимира Винниченка// Урок української.- 2006.- №1-2.- С. 42-45.

4. 811.161.2
В23 Ваш репетитор з української мови. Перевірте себе. [Орфографія. Пунктуація. Культура мовлення. Стилістика]: Тести; Посібник/ М.Пентелюк, О.Іващенко, І.Гайдаєнко, О.Караман.- 2-е вид.,доп. і перероб.- К.: Ленвіт, 2003.- 72с.- [Пропонований посібник містить матеріал, спрямований на перевірку й поглиблення знань з української мови, удосконалення мовленнєвих умінь і навичок.
Посібник розрахований на учнів середніх навчальних закладів, абітурієнтів, студентів і всіх бажаючих поліпшити своє усне і писемне мовлення.].

5. 37
А43 Величко Д. Емфатичний характер синтаксичних конструкцій у рекламних текстах/ Д.Величко, О.В.Ємець// Актуальні проблеми гуманітарних та природничих наук.- 2005.- С. 127-128.

6. 811.161.2
В67
Волкотруб Г.Й. Практична стилістика сучасної української мови.Використання морфологічних засобів мови: Навчальний посiбник.- К.: ТОВ "ЛДЛ", 1998.- 176с.

7. 811.161.2
В67 Волкотруб Г.Й. Стилістика ділової мови: Навчальний посібник.- К.: МАУП, 2002.- 208с.- [Посібник має на меті допомогти студентам правильно користуватися мовою у діловій сфері спілкування. Тут розглядаються особливості офіційно- ділового стилю, правила складання ділових паперів, аналізуються лексико- граматичні норми сучасної української мови, володіння якими є основою мовної культури людини.
Для студентів вищих навчальних закладів, викладачів, а також усіх, хто прагне вдосконалити свої знання з української мови.].

8.
Донченко Т. Інтеграція системно-описового, функціонально-стилістичного і комунікативно-діяльнісного підходів до вивчення української мови/ Т.Донченко, В.Луценко// Українська мова і література в школі.- 2005.- №2.- С.5-11.

9. 811.161.2
К78 Кравець Л.В. Стилістика української мови: Навчальний посібник/ За ред проф. Л.І. Мацько.- К.: Вища школа, 2004.- 199с.- [ Подано практичний матеріал з курсу стилістики української мови до розділів «Фоностилістика», «Лексичні засоби стилістики», «Стилістика фразеологічних одиниць» та «Стильові різновиди сучасної української мови». Різноманітні за змістом і формою виконання вправи та завдання орієнтують студентів на глибоке осмислення змістової і стилістичної структури текстів, формування поняття стилістичного потенціалу мовних одиниць різних рівнів, сприяють виробленню вміння використовувати мовні засоби відповідно до теми, мети і сфери спілкування. Посібник завершує короткий «Словник лінгвостилістичних термінів».
Для студентів філологічних спеціальностей вищих навчальних].

10.
Курбанова Т. Типи, стилі та жанри мовлення. Стилістичний аналіз тексту// Все для вчителя.- 2005.- №1-2.- С.29.

11. 811.161.2
К93 Курило О. Уваги до сучасної української літературної мови.- К.: Кондор, 2004.- 303с.- [ Книжка видатного українського мовознавця Олени Курило (нар. 1890 р., двічі репрес. — в 1933 і 1938 pp.), написана ще 1920 p., — найкращий підручник зі стилістики української мови, неоціненний мовний порадник, що його треба мати напохваті кожному, хто пише бодай кілька рядків на день: школяреві, студентові, викладачеві, письменникові, урядовцеві; книжка, яка кожного навчить дотримуватись не тільки граматики, а й духу української мови.
].

12.
Луценко В. До вивчення функціональної стилістики в 5-9 класах загальноосвітньої школи// Українська мова і література в школі.- 2006.- №1.- С. 7-10.- [стилі мови].

13. 811.161.2
М36 Мацько Л.І. Стилістика української мови: Підручник/ Л.І.Мацько, О.М.Сидоренко, О.М.Мацько.- К.: Вища школа, 2003.- 462с

14. 37
М54 Методика навчання української мови в середніх освітніх закладах: Підручник.- К.: Ленвіт, 2005.- 400с.- [ У підручнику розглядаються вузлові питання методики навчання рідної мови в сучасній школі. Він побудований на нових концептуальних засадах мовної освіти в Україні, поєднує традиційні й нові технології навчання української мови, містить конкретний матеріал, що стане в пригоді як молодим, так і досвідченим учителям. У ньому вперше подаються відомості з лінгводидактики вищих навчальних закладів.
Для студентів філологічних факультетів, учителів-словесників, аспірантів та викладачів.].

15.
Мостова Т. Чистота мови - чистота души// Педагогічна газета.- 2004.- №9.- С.2.- [Стилістика української мови].

16. 808
П25 Пентилюк М.І. Культура мови і стилістика: Пробний пiдручник для гiмназiй гуман.профiлю.- К.: Вежа, 1994.- 240с

17. 811.161.2
П25 Пентилюк М.І. Робота із стилістики в 8-9 класах: Посібник для вчителя.- К.: Рад.школа, 1989.- 112с.- [ В пособии освещаются теоретические основы работы по стилистике в 8—9-х классах одннадцатилетней школы, даются практические рекомендации и методические советы. Система упражнений и заданий поможет учителю в формировании навыков анализа текстов различных стилей.
Для учителей-словесников общеобразовательных школ, студентов филологических факультетов, всех, кто стремится углубить знания украинского языка.].

18. 811.161.2
П32 Пилипенко Л.І. Живе слово. Розвиток мовлення . Тренувальні вправи. Творчо-пошукові завдання. Лінгвістичні ігри. 6 клас/ Л.І.Пилипенко, О.Д.Сандулєєва; За заг. ред. Загнітка А.П.- Донецьк: ЦПА, 2000.- [ Збірник укладено згідно з вимогами чинної програми з української мови для загальноосвітніх шкіл з урахуванням сучасного підходу навчання рідної мови.
Посібник містить систему роботи та розробки уроків розвитку зв`язного мовлення, тренувальні вправи, творчі завдання, завдання проблемно-пошукового характеру, мовленнєві завдання, вправи з культури мовлення, цікаві лінгвістичні ігри, кросворди, тестові завдання, таблиці, схеми.
Для вчителів-словесників, студентів філологічних факультетів, абітурієнтів, учнів загальноосвітніх шкіл.]

19. 811.161.2
П32 Пилипенко Л.І. Живе слово. Розвиток мовлення . Тренувальні вправи. Творчо-пошукові завдання. Лінгвістичні ігри. 7 клас/ Л.І.Пилипенко, О.Д.Сандулєєва; За заг. ред. Загнітка А.П.- Донецьк: ЦПА, 2001.- 200с.- [ Збірник укладено згідно з вимогами чинної програми з української мови для загальноосвітніх шкіл з урахуванням сучасного підходу навчанні рідної мови
Посібник містить систему роботи та розробки уроків розвитку зв`язаного мовлення, тренувальні вправи, творці завданні, завдання проблемно-пошукового характеру, мовленнєві завдання, вправи з культури мовлення, цікаві лінґвіністичні ігри, кросворди, тестеві завдання, таблиці, схеми.
Для вчителів-словесників, студентів філологічних факультетів, абітурієнтів, учнів загальноосвітніх шкіл.].

20. 811.161.2
П32 Пилипенко Л.І. Живе слово. Розвиток мовлення . Тренувальні вправи. Творчо-пошукові завдання. Лінгвістичні ігри. 8 клас/ За заг. ред. Загнітка А.П.- Донецьк: ЦПА, 2002.- 224с.- [ Збірник укладено згідно з вимогами чинної програми з української мови для загальноосвітніх шкіл з урахуванням сучасного підходу навчанні рідної мови
Посібник містить систему роботи та розробки уроків розвитку зв`язаного мовлення, тренувальні вправи, творці завданні, завдання проблемно-пошукового характеру, мовленнєві завдання, вправи з культури мовлення, цікаві лінґвіністичні ігри, кросворди, тестеві завдання, таблиці, схеми.
Для вчителів-словесників, студентів філологічних факультетів, абітурієнтів, учнів загальноосвітніх шкіл.].

21. 811.161.2
П32 Пилипенко Л.І. Живе слово. Розвиток мовлення. Тренувальні вправи. Творчо-пошукові завдання. Лінгвістичні ігри. 9 клас/ Л.І.Пилипенко, О.Д.Сандулєєва; За заг. ред. Загнітка А.П.- Донецьк: ЦПА, 2003.- 204с.- [ Збірник укладено згідно з вимогами чинної програми з української мови для загальноосвітніх шкіл з урахуванням сучасного підходу навчанні рідної мови
Посібник містить систему роботи та розробки уроків розвитку зв`язаного мовлення, тренувальні вправи, творці завданні, завдання проблемно-пошукового характеру, мовленнєві завдання, вправи з культури мовлення, цікаві лінґвіністичні ігри, кросворди, тестеві завдання, таблиці, схеми.
Для вчителів-словесників, студентів філологічних факультетів, абітурієнтів, учнів загальноосвітніх шкіл. ].

22. 811.161.2
П32 Пилипенко Л.І. Живе слово: Розвиток мовлення. Тренувальні вправи. Творчо-пошукові завдання. Лінгвістичні ігри. 5 клас/ Л.І.Пилипенко, О.Д.Сандулєєва; За заг. ред. Загнітка А.П.- Донецьк: ЦПА, 1999.- 256с.- [ Збірник укладено згідно з вимогами чинної програми з української мови для загальноосвітніх шкіл з урахуванням сучасного підходу навчання рідної мови.
Посібник містить систему роботи та розробки уроків розвитку зв`язного мовлення, тренувальні вправи, творчі завдання, завдання проблемно-пошукового характеру, мовленнєві завдання, вправи з культури мовлення, цікаві лінгвістичні ігри, кросворди, тестові завдання, таблиці, схеми.
Для вчителів-словесників, студентів філологічних факультетів, абітурієнтів, учнів загальноосвітніх шкіл.]

23. 811.161.2
П32 Плевницька А.П. Живе слово. Система уроків зв`язного мовлення. 10-11 класи/ За заг. ред. Загнітка А.П.- Донецьк: ЦПА, 2000.- 128с.- [ Збірник укладено згідно з вимогами чинної програми з української мови для загальноосвітніх шкіл з урахуванням сучасного підходу навчанні рідної мови
Посібник містить систему роботи та розробки уроків розвитку зв`язаного мовлення, тренувальні вправи, творці завданні, завдання проблемно-пошукового характеру, мовленнєві завдання, вправи з культури мовлення, цікаві лінґвіністичні ігри, кросворди, тестеві завдання, таблиці, схеми.
Для вчителів-словесників, студентів філологічних факультетів, абітурієнтів, учнів загальноосвітніх шкіл. ].

24. 811.161.2
П56 Пономарів О.Д. Стилістика сучасної української мови: Підручник.- К.: Либідь, 1992.- 248с.- [ У підручнику розглядаються предмет і завдання стилістики, стилістичні категорії, взаємодія функціональних стилів. Окремі розділи присвячені лексичним та фразеологічним засобам стилістики, стилістичним можливостям етимології, морфології та синтаксису. Значну увагу приділено питанням нормативності української мови в засобах масової інформації.
Для студентів гуманітарних спеціальностей вищих навчальних закладів.].

25. 811.161.2
П56 Пономарів О.Д. Стилістика сучасної української мови: Підручник.- Тернопіль: Навчальна книга- Богдан, 2000.- 248с

26. 811.161.2
П69 Практична стилістика української мови: Методичні вказівки для студентів ІІ курсу спец. "Переклад"/ Уклад. Л.Л. Станіславова.- Хмельницький: ТУП, 2002.- 102с

27.
Селігей П. Науковий жаргон: бар`єр між автором і читачем// Українська мова та література.- 2006.- №18.- С. 3-9.

28.
Семчук Д. Курс практичної стилістики та культури мовлення// Українська мова та література.- 2003.- №21-23.- С.1-61.

29. 811.161.2
С48 Словник труднощів української мови: Близько 15000 слів/ За ред. Єрмоленко С.Я.- К.: Рад.школа, 1989.- 336с.- [ У словнику зібрано найбільш складні у вживанні слова. Пояснюються написання і вимова слів, словотворення, даються граматична і стилістична характерне гик:і елів, наводиться приклади можливої сполучуваності елів і керування.
Для вчителів, учнів загальноосвітніх шкіл, всіх, хто цікавиться мовою.

В словаре собраны наиболее сложные в употреблении слова. Объясняются написание и произношение слов, словообразование, даются грамматическая и стилистическая характеристики слов, приводятся примеры возможностей сочетаемости слов и управления.
Для учителей, учащихся общеобразовательных школ, всех, кто интересуется языком.].

За додатковою інформацією радимо також звернутись до БД «Навігатор Інтернет- ресурсів за профілем університету», за адресою http://library.tup.km.ua/inf_res/res_internet/navigator_SHV.htm , де переглянути рубрику «Переклад»