> "Ефективність системи управління та стратегія маркетингу як одне з основних джерел іі досягннення" Дипломна робота
1. 339.138
А90 Ассэль Г. Маркетинг: принципы и стратегия.: Учебник/ Пер.с англ. Штернгарца М.З.- 2-е изд.- М.: ИНФРА-М, 1999.- 804с.- (Университетский учебник)
2.
Герман О.М. Стратегічна маркетингова спрямованість як складова забезпечення довгострокової конкурентоспроможності торговельного підприємства// Актуальні проблеми економіки.- 2006.- №6.- С. 73-77.
3. 339.138
Г62 Голубков Е.П. Маркетинг: стратегии, планы, структуры.- М.: Дело, 1995.- 192с
4.
Коваленко О. Інформаційна система як система управління підприємством// Вісник Київського національного торговельно-економічного університету.- 2006.- №4.- С. 71-77.
5. 334
Т38 Ковальчук С. Формування інноваційної маркетингової стратегії як інструменту підвищення ефективності управління бізнесом// Технічно-економічне сприяння розвитку підприємництва.- 2005.- С. 383-388.
6. 334.75
К88 Куденко Н.В. Маркетингові стратегії фірми: Монографія.- К.: КНЕУ, 2002.- 245с
7. 339.138
К88 Куденко Н.В. Стратегiчний маркетинг: Навчальний посібник.- К.: КНЕУ, 2005.- 152с
8.
Миколайчук Н.С. Вплив змін оточуючого середовища на розвиток систем управління/ Н.С.Миколайчук, О.І.Зайцева// Вісник Хмельницького національного університету.Економічні науки.- 2005.- №6,Т.1.- С. 140-143.
9.
Мордвінцева Т.В. Управління підприємством в умовах ринку на основі маркетингової стратегії// Економіка та підприємництвоДержава та регіони.- 2006.- №4.- С. 237-241.
10.
Мордвінцева Т.В. Управління підприємством в умовах ринку на основі маркетингової стратегії// Економіка та підприємництвоДержава та регіони.- 2006.- №4.- С. 237-241.
11.
Непорожній Ю.О. Формування та розвиток систем управління підприємством// Економіка та підприємництвоДержава та регіони.- 2006.- №3.- С. 215-218.
12.
Пахабов В. Методика оценки эффективности системы управления маркетингом на предприятии/ В.Пахабов, И.Пономаренко// Маркетинг.- 2001.- №5.- С. 102-120.
13.
Полищук В. Системы управления предприятиями: факторы успеха// Корпоративные системы.- 2003.- №2.- С. 5-12
14.
Полищук В. Системы управления предприятиями: факторы успеха// Корпоративные системы.- 2003.- №3.- С. 13-18.
15.
Пустотин В. Маркетинговая стратегия предприятия в условиях кризиса// Маркетинг и реклама.- 2001.- №4.- С. 31-36.
16.
Романенко Л.Ф. Стратегічний маркетинговий план, його зміст і структура// Маркетинг в Україні.- 2001.- №4.- С. 51-54.
17.
Семенов И. Система и процесс стратегического маркетинга в организации// Маркетинг.- 2004.- №3.- С. 114-125.
18. 65
С38 Сініцина Т.А. Оцінка ефективності системи управління промисловим підприємством-цільовий підхід: Автореф. дисертації на здобуття наук. ступеня к.е.н. Спец. 08.06.01-ек-ка, організація і управління підприємствами.- Одеса: Одеський держ. економічний ун-т, 2004.- 21с.
19.
Скрябина Н. Управление в системе// Компаньон.- 2001.- №40.- С.58-61.- [Системы управления предприятием].
20.
Сумин В.А. Об оценке эффективности функционирования системы управления// ЕкономічнаНаукові праці Донецького державного технічного університету.- 2003.- №68.- С.11-17.
21. 339.138
Ф27 Фатхутдинов М.А. Стратегический маркетинг: Учебник.- М.: ЗАО "Бизнес-школа "Интел-Синтез", 2000.- 640с.
22.
Цлаф В. Управление как система// Антикризисный менеджмент.- 2003.- №10.- С.2-7.- [Менеджмент.].
23.
Шкардун В. Оценка готовности предприятия к маркетинговой стратегии// Маркетинг.- 2001.- №3.- С. 79-86.
24.
Щокін Г. Система управління і її закони// Персонал.- 2005.- №10.- С. 62-67.
25. Як визначити маркетингову стратегію// Діловий вісник.- 2001.- №8.- С. 28-29.
За додатковою інформацією радимо також звернутись до БД «Навігатор Інтернет- ресурсів за профілем університету», за адресою http://library.tup.km.ua/inf_res/res_internet/navigator_SHV.htm
та переглянути тематичну рубрику ЕК "Маркетинг"
|
|