> Допоможіть підібрати періодику 2010-2012 років на тему: "Особливості реклами на світових ринках". Щиро дякую!
1.
Вітренко, А.О. Економічна концентрація на світовому ринку рекламних послуг та вплив на розвиток національному ринку [Текст] / А. О. Вітренко // Актуальні проблеми міжнародних відносин. – 2004. – №41,Ч.2. – С.249-253.
2.
Головкіна, Н. Оманлива реклама: світова практика контролю [Текст] / Н. Головкіна // Маркетинг в Україні. – 2003. – №1. – С. 11-15. – [Світова практика підтверджує, що справжній розвиток рекламної індустрії в країні завжди супроводжєується атмосферою довіри до реклами з боку споживачів. А це досягається не тільки рівнем і майстерністю творчої подачі рекламного повідомлення , а й правдивістю і точністю його викладу. ].
3.
Головкіна, Н.В. Рекламні стратегії: дослідження існуючих підходів до розробки міжнародних кампаній [Текст] / Н. В. Головкіна // Маркетинг в Україні. – 2004. – №5. – С. 16-20.
4.
ГОрбаль, Н.І. Формування міжнародної рекламної стратегії: стандартизація чи адаптація [Текст] / Н. І. ГОрбаль, С. Б. Романишин // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2005. – №2 (547). – С. 28-35.
5.
339.9
У67
Управління зовнішньоекономічною діяльністю [Текст] : навч. посіб. / І. І. Дахно, Н. В. Альбіщенко, А. О. Жебровський [та ін.] за ред. І.І. Дахно. – К. : ЦУЛ, 2007. – 328с.
6.
339.92
К19
Каніщенко, О.Л. Міжнародний маркетинг: Теорія і господарські ситуації [Текст] : навч. посіб. / О. Л. Каніщенко. – 2-ге вид., переробл. – К. : Кондор, 2007. – 152с. – [Рекомендовано МОН України].
7.
Лилик, І.В. Огляд міжнародних стандартів щодо недискримінаційної реклами за ознакою статі та практика впровадження в Україні [Текст] / І. В. Лилик // Маркетинг в Україні. – 2011. – №4. – С. 5-10.
8.
Мушкало, І.М. Світовий досвід та тенденції розвитку рекламного ринку України [Текст] / І. М. Мушкало // Інвестиції : практика та досвід. – 2011. – №21. – С. 80-82.
9.
339.5
Р86
Румянцев, А.П. Міжнародна торгівля послугами [Текст] : навч. посіб. / А. П. Румянцев, Ю. О. Коваленко. – К. : ЦУЛ, 2003. – 112с.
10.
339.138
Н73
Новітній маркетинг [Текст] : навч. посіб. / Є. С. Савельєв, С. І. Чеботар, Д. А. Штефанич [та ін.] за ред. Є.В.Савельєва. – К. : Знання, 2008. – 420с. – (Вища освіта ХХI століття).
11.
Цибулько, О. Специфічні труднощі в міжнародній рекламі [Текст] / О. Цибулько // Актуальні проблеми міжнародних відносин. – 2005. – №58,Ч.1. – С. 107-108.
12.
http://uchebnik-besplatno.com/natsionalnaya-ekonomika-uchebnik/globalizatsiya-svitovogo-rinku-tendentsiji.html5.3. Глобалізація світового ринку та тенденції розвитку ринку реклами
13.
http://www.slv.com.ua/book/21/1642.html
Міжнародний маркетинг - Гоголь:4. МЕТОДИ ВИХОДУ НА СВІТОВИЙ РИНОК
14.
Додатково радимо Вам звернутись до БД “Електронний каталог” на сайті НБ ХНУ- рубрика “Міжнародна реклама.....”
15.
Додатково радимо Вам звернутись до Навігатора Інтернет- ресурсів за профілем університету на сайті НБ ХНУ- розділ “Маркетинг
...”
|
|