> Застосування медіапланування на телебаченні.
1.
621.397
О-75
Основи телебачення [Текст] : курс лекцій / уклад. В.І. Стецюк. – Хмельницький : ТУП, 2001. – 95с.
2.
Дубровін, В.І. Підтримка прийняття рішень щодо реклами і медіапланування [Текст] / В. І. Дубровін, В. В. Круглікова, К. О. Фандєєва // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2011. – №4,Т.1. – С. 114-118.
3.
Зинченко, О. Медиапланирование: интересно о неинтересном [Текст] / О. Зинченко // Маркетинг и реклама. – 2005. – №5-6. – С. 62-69.
4.
007
К55
Кочеткова, А.В. Медиапланирование [Електронний ресурс] / А. В. Кочеткова. – Львів : РИП-холдинг, 2003.
5.
070
М69
Михайлин, І.Л. Основи журналістики [Текст] : підручник / І. Л. Михайлин. – 5-е вид., перероб. та доп. – К. : ЦУЛ, 2011. – 496с.
6.
Скрицька, Н. Принципи рекламної діяльності на телебаченні [Текст] / Н. Скрицька // Підприємництво, господарство і право. – 2010. – №12. – С. 20-23.
7.
Шевченко, Р. Телебачення України: порівняльний аналіз [Текст] / Р. Шевченко // Маркетинг в Україні. – 2002. – №1. – С. 29-31.
8.
659
Л84
Лук`янець, Т.І. Рекламний менеджмент [Текст] : навч.-метод. посіб. для самостійного вивчення дисципліни / Т. І. Лук`янець. – К. : КНЕУ, 2002. – 200с.
9.
main.isuct.ru›files/publ/snt/2008/04/snt_4_005.pdf
МЕДИАПЛАНИРОВАНИЕ НА ТЕЛЕВИДЕНИИ: ПРИМЕНЕНИЕ ОПТИМИЗАЦИОННЫХ МОДЕЛЕЙ
10.
http://pulib.if.ua/part/6055Рекламний менеджмент
Лук’янець Т.І. Навч. посібник. — 2-ге вид., доп. — К.: КНЕУ, 2003. — 440 с.
11.
12.
http://prinfo.com.ua/mediaplanirovanie/130-mediaplanirovani
Медиапланирование на телевидении
13.
Додатково радимо Вам звернутись до БД “Електронний каталог” на сайті НБ ХНУ- рубрика “Види массової інформації=мас-медіа.....”
|
|