> на курсову з маркетингової політики комунікацій будь ласка літературу
> тема : "Розробка рекламної стратегії підприємства"
1.
659
М 77
Моніторинг рекламної діяльності підприємств мобільного зв`язку : звіт про НДР (заключ.) : 11-2007 / кер. Козак В. Є. ; викон.: Войнаренко С. М. [та інш.]. – Хмельницький : ХНУ, 2008. – 172 с.
2.
Воробйова, Н. Політика підприємств ресторанного господарства на ринку медіа-реклами [Текст] / Н. Воробйова // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. – 2007. – №6. – С. 54-62.
3.
Воронько, Т.В. Оцінка ефективності рекламної діяльності молокопереробного підприємства: теоретичний аспект [Текст] / Т. В. Воронько // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2008. – №2, Т.1. – С. 56-60.
4.
Граніш, С. Рекламна діяльність підприємств на споживчому ринку у контексті маркетингової політики комунікацій [Текст] / С. Граніш // Маркетинг в Україні. – 2010. – №6. – С. 36-41.
5.
Деменіна, О.М. Особливості рекламних досліджень та їх роль в управлінні рекламною діяльністю підприємства [Текст] / О. М. Деменіна // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. – 2010. – №6. – С. 167-171.
6.
Дубовик, О.В. Концептуальні засади інтернет-реклами торговельного підприємства [Текст] / О. В. Дубовик // Актуальні проблеми економіки. – 2009. – №11. – С. 71-76.
7.
Дубовик, Т.В. Інформаційне забезпечення управління рекламною діяльністю в торговельному підприємстві [Текст] / Т. В. Дубовик // Актуальні проблеми економіки. – 2006. – №11. – С. 205-210.
8.
Дубовик, Т.В. Інформаційне забезпечення управління інтернет-рекламою в торговельному підприємстві [Текст] / Т. В. Дубовик, О. В. Дубовик // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2010. – №4,Т.4. – С. 202-206.
9.
Золотухін, О. Реклама підприємства: нюанси організацій, оподаткування та обліку [Текст] / О. Золотухін // Вісник податкової служби України. – 2006. – №25-26. – С. 63-68.
10.
Карпенко, А. Сутність та місце реклами в діяльності підприємства в ринкових умовах [Текст] / А. Карпенко, М. Хацер // Економіка та підприємництвоДержава та регіони. – 2009. – №1. – С. 70-74.
11.
Ковшова, І.О. Організація ефективної рекламної кампанії підприємства в Інтернет-просторі [Текст] / І. О. Ковшова, Ґ. А. Гpuджук // Інвестиції : практика та досвід. – 2011. – №2. – С. 42-44.
12.
Кудлай, В.Г. Актуальні аспекти організації рекламної кампанії підприємства СП "Нісан-Україна" [Текст] / В. Г. Кудлай // Маркетинг и реклама. – 2006. – №7-8. – С. 78-81.
13.
Кузьмін, О.Є. Методи визначення рекламних витрат підприємства [Текст] / О. Є. Кузьмін // Маркетинг в Україні. – 2001. – №3. – С. 8-12.
14.
Лозова, О. Управління рекламною діяльністю підприємств [Текст] / О. Лозова // Держава та регіони. – 2007. – №3. – С. 145-149.
15.
Лозова, О. Управління рекламною кампанією підприємства [Текст] / О. Лозова // Держава та регіони. – 2007. – №4. – С. 140-147.
16.
Малевич, І. Поки що не терра юкрейн, але... Особливості мови зовнішньої реклами в Рівному (на матеріалі вивісок підприємств із продажу товарів і послуг) [Текст] / І. Малевич // Урок української. – 2008. – №1-2. – С. 26-30.
17.
Мельникович, О.М. Методологічні підходи до класифікації підприємств рекламної галузі [Текст] / О. М. Мельникович // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2007. – №4,Т.1. – С. 49-52.
18.
Нестеренко, І. Методика прогнозування витрат на підприємствах рекламного бізнесу [Текст] / І. Нестеренко // Актуальні проблеми економіки. – 2003. – №4. – С. 15-18.
19.
Оністрат, О.В. Ефективність рекламної діяльності підприємств [Текст] / О. В. Оністрат // Актуальні проблеми економіки. – 2008. – №7. – С. 127-132.
20.
659
П12
Пазуха, М.Д. Реклама у підприємницькій діяльності [Текст] : навч. поcіб. / М. Д. Пазуха, М. В. Ігнатович. – К. : ЦНЛ, 2006. – 176с. – [Рекомендовано МОН України].
21.
Салига, К.С. Розробка методів оцінки порівняльної ефективності інвестицій у рекламну діяльність підприємств [Текст] / К. С. Салига, О. А. Лозова // Інвестиції : практика та досвід. – 2007. – №24. – С. 7-9.
22.
Салига, К.С. Удосконалення методів визначення абсолютної ефективності інвестицій у рекламну діяльність підприємств [Текст] / К. С. Салига, О. А. Лозова // Інвестиції : практика та досвід. – 2007. – №12. – С. 14-19.
23.
Сігаєва, Т.Є. Реклама в процесі стратегічного управління інвестуванням підприємств [Текст] / Т. Є. Сігаєва // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2008. – №3, Т.2. – С. 135-138.
24.
Тимошенко, Д. Визначення розміру рекламного бюджету підприємства [Текст] / Д. Тимошенко // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. – 2007. – №4. – С. 107-115.
25.
659
Т57
Тонєва, К.В. Адаптивні моделі вибору рекламної кампанії підприємства [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня к.е.н.; спец. 08.03.02 -
економіко-математичне моделювання / К. В. Тонєва. – Х. : Харківський нац-ний економічний ун-т, 2004. – 20с.
Додатково радимо Вам звернутись до БД “Електронний каталог” на сайті НБ ХНУ- рубрика “Рекламна діяльність підприємств”
|
|