> Допоможіть знайти літературу для курсової роботи на тему: "Цінова політика підприємства: загальна характеристика, методи встановлення цін і регулювання".
1.
658.8
П81
Промисловий маркетинг: Теорія, світовий досвід, українська практика [Текст] : підручник / за ред. А.О. Старостіної. – К. : Знання, 2005. – 764с. – (Європейський маркетинг)
2.
338.5
Ц62
Цінова політика підприємства [Текст] : контрол. робота та метод. вказ. для студ. спец. "Економіка підприємства" ЗФН / уклад. К.С. Думанська. – Хмельницький : ХНУ, 2008. – 23с.
3.
Безкоровайна, С.В. Дослідження цілей цінової політики підприємств [Текст] / С. В. Безкоровайна // Актуальні проблеми економіки. – 2002. – №11. – С. 38-40.
4.
Безкоровайна, С.В. Метологія формування цінової політики підприємства [Текст] / С. В. Безкоровайна // Актуальні проблеми економіки. – 2002. – №6. – С. 31-34.
5.
338.5
Б39
Безкоровайна, С.В. Управління ціновою політикою підприємства [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня к.е.н.; спец. 08.06.01 - економіка, організація і управління підприємствами / С. В. Безкоровайна. – К. : Нац-ний ун-т харчових технологій, 2005. – 20с.
6.
Безкоровайна, С.В. Урахування факторів, що впливають на рівень цін при управлінні ціновою політикою підприємства [Текст] / С. В. Безкоровайна // Актуальні проблеми економіки. – 2002. – №2. – С. 36-38.
7.
Бойко, Є. Формування цінової політики в умовах інноваційного розвитку підприємства [Текст] / Є. Бойко, В. Данилишин // Регіональна економіка. – 2003. – №4. – С. 44-50.
8.
Доберчак, Н.І. Планування структури цінової політики на прикладі машинобудівного підприємства [Текст] / Н. І. Доберчак // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2008. – №4, Т.1. – С. 68-71.
9.
Ємцева, Г.Ф. Формування цінової політики підприємств хлібопекарної промисловості [Текст] / Г. Ф. Ємцева, В. М. Новохатній // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2005. – №3,Т.1. – С. 77-81. –
10.
338.5
К66
Корінєв, В.Л. Цінова політика підприємства [Текст] : монографія / В. Л. Корінєв. – К. : КНЕУ, 2001. – 257с.
11.
334
О-75
Основи бізнесу [Текст] : навч. посіб. / Я. С. Ларіна, С. В. Мочерний, В. М. Фомішина, С. І. Чеботар. – К. : Академія, 2009. – 384с. – (Альма-матер).
12.
339.138
Л64
Литвиненко, Я.В. Маркетингова цінова політика [Текст] : навч. посіб. / Я. В. Литвиненко. – К. : Персонал, 2008. – 244с.
13.
Литвиненко, Я.В. Стратегія планування ціни та напрями її удосконалення [Текст] / Я. В. Литвиненко // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2008. – №4, Т.1. – С. 89-92.
14.
Мельник, С.І. Методологічні аспекти формування ефективної цінової політики вітчизняних підприємств [Текст] / С. І. Мельник // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2009. – №4,Т.3. – С. 153-157.
15.
658.14/.17
О-66
Орлов, О.А. Маржинальная прибыль в экономических расчетах на промышленных предприятиях [Текст] : монография / О. А. Орлов, Е. Г. Рясных. – К. : Освіта України, 2011. – 192с.
16.
Пархоменко, Н.О. Процес встановлення цін при виході підприємства на зовнішній ринок [Текст] / Н. О. Пархоменко // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2010. – №4, Т.3. – С. 223-227.
17.
338.5
П36
Пінішко, В.С. Ціно- і тарифоутворення [Текст] : навч. посіб. / В. С. Пінішко. – Львів : Магнолія 2006, 2009. – 303с
18.
Потій, В. Механізм ціноутворення в управлінні фінансами підприємств [Текст] / В. Потій, Г. Куліш // Ринок цінних паперів України. – 2010. – №1-2. – С. 13-16.
19.
Руда, Т.П. Цінова політика підприємства та її вплив на формування доходів [Текст] / Т. П. Руда // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2008. – №6. Т.1. – С. 195-197.
20.
658
Е45
Економіка і фінанси підприємства [Текст] : навч. посіб. / Й. С. Ситник, Л. Р. Струтинська, Т. В. Склярук, М. В. Гербут. – Львів : Тріада плюс, 2010. – 244с.
21.
Тараненко, С.М. Управління ціновою політикою диверсифікованого промислового підприємства [Текст] / С. М. Тараненко, А. М. Тараненко // Вісник Хмельницького національного університету.Економічні науки. – 2006. – №4,Т.2. – С. 59-62.
22.
Федотов, М. Конкурентное ценообразование на предприятии [Текст] / М. Федотов // Маркетинг. – 2005. – №2. – С. 49-55.
23.
Філіпішина, Л. Комплексна система оцінки цінової політики підприємств роздрібної торгівлі [Текст] / Л. Філіпішина // Вісник економічної науки України. – 2009. – №2. – С. 156-160.
24.
338.5
Ф53
Філіпішина, Л.М. Формування цінової політики підприємств роздрібної торгівлі [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня к. е.н.; спец. 08.06. 05 - економіка торгівлі та послуг / Л. М. Філіпішина. – Х. : ХДУХТ, 2006. – 20с.
25.
Чорна, Л. Обсяги товаробороту та цінова політика учасників системи реалізації продукції підприємств харчової промисловості [Текст] / Л. Чорна // Економіка. Фінанси. Право. – 2006. – №12. – С. 18-24.
26.
Чорна, М. Ефективна цінова політика як складова конкурентоспроможності підприємства торгівлі [Текст] / М. Чорна, Л. Філіпішина // Держава та регіони. – 2007. – №1. – С. 362-368.
27.
Шевченко, А.А. Цінова політика як основний мотиваційний чинник підвищення ефективності виробництва підприємств харчової та переробної промисловості [Текст] / А. А. Шевченко // Вісник Технологічного університету Поділля. Економічні науки. – 2003. – №2,Т.1. – С. 117-120.
28.
Шостаківська, Н.М. Основні напрямки вдосконалення цінової політики у сфері житлово-комунального підприємства [Текст] / Н. М. Шостаківська // Вісник Хмельницького національного університету.Економічні науки. – 2005. – №6,Т.1. – С. 181-184.
Додатково радимо Вам звернутись до БД “Електронний каталог” на сайті НБ ХНУ- рубрика “Цінова політика підприємства”
http://readbookz.com/book/124/3408.htmlЦінова політика підприємства, методи встановлення цін
http://library.if.ua/book/153/10107.htmlЦінова політика підприємства
http://pidruchniki.ws/17980528/marketing/marketingova_tsinova_politika_pidpriyemstva_sutnistОсобливості цінової політики підприємства
http://books.efaculty.kiev.ua/mrk/3/t6/1.htmМаркетингова цінова політика підприємства
http://studentbooks.com.ua/content/view/131/44/1/17/Цінова політика підприємства |
|