Відповідь на запитання

Кількість запитів: 1

> Бенчмаркінг – сучасний напрямок стратегічного аналізу.
> Дякую!!!
1.


Бичікова, Л.А. Бенчмаркінг як спосіб ефективного ведення бізнесу [Текст] / Л. А. Бичікова, О. В. Яремчук // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки [Електронний ресурс]. – 2008. – №5. Т.3. – С. 47-53. 

2.


Большаков, В. Бенчмаркінг як джерело інформаційних операцій спеціального призначення в процесі моніторингу правового забезпечення підприємництва в АПК України [Текст] / В. Большаков // Підприємництво, господарство і право. – 2009. – №2. – С. 39-42. – [Інформаційне право].

3.


Вишинська, Т.О. Бенчмаркінг як інструмент забезпечення конкурентоспроможності промислового підприємства [Текст] / Т. О. Вишинська // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2008. – №3, Т.1. – С. 235-240.

4.
004
А43
Вишинська, Т.О. Створення інтегрованого банку даних для потреб комбінованого бенчмаркінгу [Текст] / Т. О. Вишинська // Актуальні проблеми комп`ютерних технологій. – 2008. – Т. 1. – С. 65-72.

5.


Генералова, С. Формирование конкурентного потенциала с помощью метода бенчмаркинга [Текст] / С. Генералова // Проблемы теории и практики управления. – 2007. – №1. – С. 16-21.

6.


Гончарук, А.Г. Модель осуществления бенчмаркинга на промышленном предприятии [Текст] / А. Г. Гончарук // Актуальні проблеми економіки. – 2008. – №1. – С. 18-25.

7.
65.012
Г68
Гордієнко, П.Л. Стратегічний аналіз [Текст] : навч. посіб. / П. Л. Гордієнко, Л. Г. Дідковська, Н. В. Яшкіна. – 2-ге вид., переробл. і доповн. – К. : Алерта, 2008. – 478с. – [Рекомендовано МОН України].

8.


Джеймс, Х. Что может сделать бечмаркетинг для вашей организации [Текст] / Х. Джеймс // Менеджмент и менеджер. – 2011. – №6. – С. 48-52.

9.
65
Д58
Довгань, Л.Є. Стратегічне управління [Текст] : навч. посіб. / Л. Є. Довгань, Ю. В. Каракай, Л. П. Артеменко. – К. : ЦУЛ, 2009. – 440с.

10.


Желіховська, М.В. Бенчмаркинг- інструмент удосконалення стратегічного управління конкурентоспроможністю підприємства [Текст] / М. В. Желіховська // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2010. – №4, Т.3. – С. 269-272.

11.


Карпенко, М. Вычислить, сравнить и превзойти конкурента [Текст] / М. Карпенко // Компаньон. – 2007. – №5. – С. 46-50. – [Применение бенчмаркинга в украинских компаниях].

12.


Кендюхов, О.В. Оцінка порівняльної ефективності використання марочного капіталу на основі концепції бенчмаркінгу [Текст] / О. В. Кендюхов // Вісник Технологічного університету Поділля. Економічні науки. – 2004. – №1,Ч.2,Т.2. – С. 193-197. – [У статті визначено сутність поняття "марочний капітал"; розкрито зміст бенчмаркингу як методу оцінки ефективності управління; розроблено методику оцінки ефективності управління марочним капіталом на основі концепції бенчмаркингу.].

13.


Кльоба, Л.Г. Методичні підходи до використання реінжинірингу і бенчмаркінгу в забезпеченні ефективного управління інвестиційною діяльністю банків [Текст] / Л. Г. Кльоба // Регіональна економіка. – 2008. – №3. – С. 110-119.

14.


Ковальчук, С. Бенчмаркинг як універсальний інструмент оцінювання стратегічної діяльності підприємства [Текст] / С. Ковальчук // Маркетинг в Україні. – 2010. – №3. – С. 20-31.

15.


Костерин, А.Г. Управление конкурентным бенчмаркингом в торговле на основе анализа Dea [Текст] / А. Г. Костерин, И. Г. Костерин // Менеджмент в России и за рубежом. – 2006. – №4. – С. 86-95.

16.


Костерин, А.Г. Применение индекса Малмквиста в технологии бенчмаркетинга [Текст] / А. Г. Костерин, С. В. Логанов, И. Г. Костерин // Менеджмент в России и за рубежом. – 2007. – №4. – С. 8-24.

17.


Костерин, А.Г. Технология организации бенчмаркинга на основе DEA-анализа [Текст] / А. Г. Костерин, С. В. Логанов, И. Г. Костерин // Методы менеджмента качества. – 2007. – №6. – С. 18-23.

18.


Курносова, О.А. Концептуальные основы формирования системы бенчмаркинга на предприятиях [Текст] / О. А. Курносова, Е. В. Пахомова // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2009. – №4, Т.1. – С. 84-87. – [У роботі узагальнені теоретичні положення управління ефективністю підприємств на основі бенчмаркінгу. Розкриті
сутність, роль та основні переваги використання методу в процесі удосконалення бізнесу вітчизняних підприємств.
].

19.


Мирошніченко, П. Бенчмаркінг - основний інструмент підвищення конкурентоспроможності українських компаній [Текст] / П. Мирошніченко // Персонал. – 2009. – №3. – С. 36-45.

20.


Мітяєва, Т. Бенчмаркінг результативності реалізації маркетингових стратегій розвитку підприємств [Текст] / Т. Мітяєва // Університетські наукові записки. – 2009. – №3. – С. 339-344.

21.


Прохоренко, А. Бенчмаркинг на каждій день [Текст] / А. Прохоренко, В. Пасечник // Управление компанией (укр.изд.). – 2009. – №8. – С. 28-30.

22.
658
П85
Прус, Л.Р. Управління потенціалом підприємства [Текст] : навч. посіб. / Л. Р. Прус. – Хмельницький : МРЦ ПВНЗ "УЕП", 2010. – 364с.].

23.
65.012
Р33
Редченко, К.І. Стратегічний аналіз у бізнесі [Текст] : навч. посіб. / К. І. Редченко. – 2-ге вид., доповн. – Львів : Новий світ-2000, 2010. – 272с. – [Рекомендовано МОН України].

24.
339.138
Н73
Новітній маркетинг [Текст] : навч. посіб. / Є. С. Савельєв, С. І. Чеботар, Д. А. Штефанич [та ін.] за ред. Є.В.Савельєва. – К. : Знання, 2008. – 420с. – (Вища освіта ХХI століття).

25.
334
С42
Скібіцький, О.М. Організація бізнесу. Менеджмент підприємницької діяльності [Текст] : навч. посіб. / О. М. Скібіцький, В. В. Матвєєв, Л. І. Скібіцька. – К. : Кондор, 2011. – 912с.

26.


Титова, В. Бенчмаркинг как инструмент формирования инновационногог потенциала предприятия [Текст] / В. Титова, О. Макаренко // Инновации. – 2006. – №7. – С. 101-107.

27.


Ціпан, О. Основні аспекти і проблеми розвитку бенчмаркінгу в Україні [Текст] / О. Ціпан // Економіка. Фінанси. Право. – 2009. – №5. – С. 9-11.

28.

http://ebooktime.net/book_90_glava_18_4.1.html


Аналіз за методикою вивчення об’єктів та їх охопленням.


Бенчмаркінг


29.

http://conf-cv.at.ua/forum/53-461-1

Юлія Ткачук, Катерина Мацюк


СУЧАСНИЙ БЕНЧМАРКІНГ

30.

Додатково радимо Вам звернутись до БД “Електронний каталог” на сайті НБ ХНУ- рубрика “Бенчмаркінг.....”