Відповідь на запитання

Кількість запитів: 1

> Потреби споживачів у маркетинговому контексті.
1.


Исследование влияния кризиса на покупательское поведение [Текст] // Маркетинговые исследования в Украине. – 2009. – №2. – С. 80-81.

2.


Потребительское поведение украинцев на рынке бытовой химии, предметов личной гигиены и косметики в условиях экономического кризиса [Текст] // Маркетинговые исследования в Украине. – 2010. – №2. – С. 28-37. – [Маркетинговое исследование].

3.


Психология клиента [Текст] // Маркетинг и реклама. – 2011. – №7-8. – С. 64-66. – [Потребительское поведение].

4.
339.138
М26
Маркетинг для магістрів [Текст] : навч. посіб. /  за ред. С.М. Ілляшенка. – Суми : Університетська книга, 2008. – 928с.

5.


Балук, Н.Р. Визначення впливу комунікаційних засобів на поведінку споживачів страхових послуг Західного регіону [Текст] / Н. Р. Балук // Регіональна економіка. – 2011. – №2. – С. 151-156.

6.


Бойко, Р.В. Дослідження процесу прийняття рішення споживачів про купівлю [Текст] / Р. В. Бойко, О. О. Тишенко // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки [Електронний ресурс]. – 2008. – №5. Т.3. – С. 153-158. – [Стаття присвячена проблемам дослідження рішення споживачів про купівлю українського ринку товарів для дітей. Наводяться результати проведеного дослідження та запропоновано шляхи подолання існуючих проблем підприємства].

7.


Бондар, М. Звичне споживання [Текст] / М. Бондар // Галицькі контракти. – 2010. – №48. – С. 44-45. – [Типові для українців моделі споживчої поведінки].

8.
339.138
Б83
Бородкіна, Н.О. Маркетинг [Текст] : навч. посіб. / Н. О. Бородкіна за ред. Г.В. Осовської. – К. : Кондор, 2007. – 362с. – [Рекомендовано МОН України].

9.


Бубела, Т. Порівняння однотипної продукції різних виробників задля задоволення потреб споживача [Текст] / Т. Бубела, Т. Бойко, П. Столярчук // Стандартизація сертифікація якість. – 2007. – №2. – С. 65-69.

10.


Бурлуцький, С. Методологія форматизації споживчих витрат у сучасних умовах [Текст] / С. Бурлуцький, С. Бурлуцька // Актуальні проблеми економіки. – 2008. – №4. – С. 3-11.

11.
339.138
В65
Войтович, С.Я. Методи визначення потреб індивідуальних споживачів в товарах тривалого вжитку в системі маркетингу [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня к.е.н.; спец. 08.06.02 - підпр-во, менеджмент, маркетинг / С. Я. Войтович. – Львів : Держ.ун-т "Львівська Політехніка", 2000. – 19с.

12.


Гаррисон, П. Мотив покупки [Текст] / П. Гаррисон // Компаньон.Стратегии. – 2010. – №4. – С. 37-38. – [Психографические исследования мотивов поведения потребителей].

13.
330.101.542
Г70
Горобчук, Т.Т. Мікроекономіка [Текст] : навч. посіб. / Т. Т. Горобчук. – К. : ЦУЛ, 2004. – 272с.

14.


Дубовик, О.В. Управління рекламною діяльністью як форма впливу на поведінку споживачів [Текст] / О. В. Дубовик, О. В. Босак // Регіональна економіка. – 2007. – №3. – С. 258-265.

15.


Капінус, Л. Оцінка характеру поведінки споживачів [Текст] / Л. Капінус // Економіка та держава. – 2008. – №12. – С. 41-43.

16.


Кочкіна, Н. Мотивація споживачів страхових послуг як чинник ефективності їх просування [Текст] / Н. Кочкіна, А. Румянцева // Маркетинг в Україні. – 2010. – №6. – С. 58-62.

17.
159.9
Л71
Ложкін, Г.В. Економічна психологія [Текст] : навч. посіб. / Г. В. Ложкін, В. Л. Комаровська, Н. Ю. Воленюк. – 3-тє вид., переробл. і доповн. – К. : Видавн. Дім "Професіонал", 2008. – 464с. – [Рекомендовано МОН України].

18.


Примак, Т. Дослідження використання соціально-комунікативних технологій у створенні рекламних звернень в Україні [Текст] / Т. Примак // Маркетинг в Україні. – 2010. – №6. – С. 29-35.

19.
366
П80
Прокопенко, О.В. Поведінка споживачів [Текст] : навч. посіб. / О. В. Прокопенко, М. Ю. Троян. – К. : ЦУЛ, 2008. – 176с. – [Рекомендовано МОН України].

20.


Сахарова, Т.В. Дослідження рівня задоволення потреб споживачів у закладах громадського харчування ( на прикладі їдалень закладів вищої освіти м. Київа) [Текст] / Т. В. Сахарова, О. О. Порохня // Актуальні проблеми економіки. – 2009. – №7. – С. 146-153.

21.


Старостіна, А. Особливості мотивації та ринкової поведінки українських споживачів високотехнологічних товарів [Текст] / А. Старостіна, В. Журило // Маркетинг в Україні. – 2010. – №5. – С. 18-23.

22.


Харченко, Т. Якість виборів як засіб задоволення потреб споживача і забезпечення конкурентоспроможності продукції [Текст] / Т. Харченко // Економіка. Фінанси. Право. – 2003. – №3. – C. 3-5.

23.

http://buklib.net/component/option,com_jbook/task,view/Itemid,99999999/catid,185/id,8055/Модель маркетингової діяльності
24.

http://megadiplom.com.ua/shpory/s010/Основи маркетингу

25.

http://pidruchniki.ws/18601214/marketing/osnovni_oznaki_marketingovogo_stilyu_upravlinnya_kontseptsiyi_marketinguОсновні ознаки маркетингового стилю управління. Концепції маркетингу

26.

Додатково радимо Вам звернутись до БД “Електронний каталог” на сайті НБ ХНУ- рубрика “Поведінка споживача на ринку товарів.....”
27.

Додатково радимо Вам звернутись до Навігатора Інтернет- ресурсів за профілем університету на сайті НБ ХНУ- розділ “Маркетинг
...”