> Доброго дня. Допоможіть знайти матеріали з предмету міжнародний менеджмент на тему "Управління комунікаціями на підприємстві, або в компанії (на прикладі діяльності підприємства, яке займається зовнішньою торгівлею)"
> дякую!1.
339.5
Н16
Наговицин, А.Г. Внешняя торговля [Текст] : учеб. пособие / А. Г. Наговицин. – М. : Русская деловая литература, 1999. – 288с.
2.
Примак, Т.О. Особливості планування маркетингових комунікацій на підприємстві [Текст] / Т. О. Примак // Проблеми науки. – 2001. – С. 48-57.
3.
Дмитрук, М. Виставки в системі маркетингових комунікацій підприємства [Текст] / М. Дмитрук // Маркетинг и реклама. – 2001. – №5-6. – С. 48-50.
4.
316.7
П65
Почепцов, Г. Теория коммуникаций [Текст] / Г. Почепцов. – М. : "Рефл-бук",Ваклер, 2001. – 656с.
5.
Войчак, А. Маркетингові комунікації у внутрішньому середовищі підприємства: психологічний аспект [Текст] / А. Войчак, Т. Примак // Маркетинг в Україні. – 2003. – №1. – С. 29-34. – [маркетингові комунікації розглядаються нині як своєрідний інформаційний зв`язок підприємства з його зовнішнім середовищем. Їх інструментарієм вважаються реклама, персональний продаж, паблік рілейшинз, стимулювання збуту,директ-маркетинг тощо. ].
6.
Дубовик, Т. Формування маркетингових комунікацій роздрібних торговельних підприємств [Текст] / Т. Дубовик // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. – 2003. – №4. – С. 23-28.
7.
330.342.146
Ф79
Власюк, В.Є. Управлінська діяльність у контексті комунікативних впливів [Текст] / В. Є. Власюк // Формування ринкової економіки. – 2005. – Т. 2. – С. 34-38.
8.
Петруня, Ю. Маркетингові комунікації в роздрібній торгівлі: передумови ефективності [Текст] / Ю. Петруня, О. Гут // Маркетинг в Україні. – 2006. – №2. – С. 15-19.
9.
Зернецька, О. Головні актори у сфері глобального управління комунікацією: трансформація функцій та статусів [Текст] / О. Зернецька // Політика і час. – 2007. – №2. – С.45-48.
10.
Рижкова, Г. Визначення пріоритетів комунікаційної стратегії підприємства [Текст] / Г. Рижкова // Держава та регіони. – 2007. – №4. – С. 212-216.
11.
Курок, О.О. Структура та основні механізми реалізації експортного потенціалу промислових підприємств України [Текст] / О. О. Курок // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2007. – №5,Т.2. – С. 242-245. – [На основі аналізу структури експортного потенціалу промислових підприємств України визначено основні фактори, що стримують розвиток їх зовнішньоекономічної діяльності, та механізми реалізації системи стратегічних експортних планів.].
12.
Савельєв, В. Роль та місце стратегії просування у зовнішньоекономічній діяльності підприємств [Текст] / В. Савельєв // Економіка. Фінанси. Право. – 2008. – №10. – С. 11-13.
13.
339.9
З-78
Зовнішньоекономічна діяльність [Текст] : метод. вказівки до викон. контрольної роботи для студ. "Економіка підприємств" / уклад. М.В. Диха. – Хмельницький : ХНУ, 2009. – 22с.
14.
Крупенина, Н. Технології внутрішньооргінізаційної ПР-комунікації у подоланні паніки, агресії на підприємствах в умовах кризи [Текст] / Н. Крупенина // Бюлетень національної служби посередництва і примирення. – 2009. – №3-4. – С. 31-35.
15.
Валуев, Ю.Б. Предпосылки управления внешнеэкономической деятельностью промышленного предриятия [Текст] / Ю. Б. Валуев // Актуальні проблеми економіки. – 2009. – №5. – С. 120-129.
16.
Романченко, О. Теоретичний аспект маркетингових комунікацій вітчизняних машинобудівних підприємств за кордоном [Текст] / О. Романченко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – №15(633). – С. 614-620.
17.
Соломянюк, Н.М. Методичні аспекти формування комунікативного міксу на підприємстві [Текст] / Н. М. Соломянюк // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки [Електронний ресурс]. – 2008. – №5. Т.3. – С. 113-115. – [Розглянуто сукупність засобів комунікації як комплекс просування, або як комплекс комунікацій. Проведено порівняльний аналіз елементів комунікативного міксу споживчого ринку послуг та товарів.
Запропоновано алгоритм планування комунікативного міксу на підприємстві, який структурується за допомогою класифікації його інструментарію, поєднує засоби комунікаційного впливу та сукупність інструментів, що використовуються при розробці та реалізації цих засобів].
18.
Івашова, Н.В. Методика розрахунку комунікативного впливу бренда промислового підприємства на споживачів [Текст] / Н. В. Івашова // Проблеми науки. – 2009. – №10. – С. 35-40.
19.
Іванов, О.В. Проблеми впровадження об`єднаних комунікацій в організації та супроводження технологічних бізнес-процесів підприємств [Текст] / О. В. Іванов // Вісник Хмельницького національного університету. Технічні науки. – 2010. – №2. – С. 145-149.
20.
Брюховецька, О. Управління - це комунікація [Текст] / О. Брюховецька // Управління освітою. – 2010. – №18. – С. 9-12. – [Модель психологічної готовності до управлінського спілкування].
21.
Круглікова, В. Управління інтерактивними маркетинговими комунікаціями інтернет-магазину [Текст] / В. Круглікова // Економіка та підприємництвоДержава та регіони. – 2010. – №5. – С. 47-50.
22.
Дослідження маркетингових комунікацій на промислових підприємствах за допомогою нечіткої логіки [Текст] / Г. Рижкова, О. Костенко, І. О. Гомєс, І. Ковалевська // Економіка та підприємництвоДержава та регіони. – 2010. – №5. – С. 62-68.
23.
Божкова, В.В. Методологічні аспекти стратегічного планування комунікацій інноваційної діяльності промислових підприємств [Текст] / В. В. Божкова // Інвестиції : практика та досвід. – 2010. – №23. – С. 30-34.
24.
Граніш, С. Рекламна діяльність підприємств на споживчому ринку у контексті маркетингової політики комунікацій [Текст] / С. Граніш // Маркетинг в Україні. – 2010. – №6. – С. 36-41.
25.
Божкова, В.В. Класифікація інструментарію розробки стратегічних планів маркетингових комунікацій промислових підприємств [Текст] / В. В. Божкова // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки (Електронна версія). – 2009. – №5,Т.3. – С. 31-34. – [Запропоновано класифікувати маркетингові заходи на АTL, BTL та ТTL на основі врахування особливостей комунікаційних зв’язків (однобічні, двобічні та комбіновані) і виокремлено такі комунікації, що дозволить краще розуміти їх
природу та ефективніше використовувати, відповідно до вимог та особливостей різних товаровиробників. Доповнено класифікацію комунікаційного інструментарію щодо адміністративного регулювання та принципів комунікаційної діяльності, отримуваних від неї ефектів та її ефективності, що дозволяє точніше визначати ефекти від застосування різних інструментів маркетингових комунікацій, уникнути подвійного обрахунку і актуально при стратегічному плануванні.
].
26.
Ковальчук, С.В. Виставкові заходи як інструмент зовнішньоекономічної діяльності підприємства [Текст] / С. В. Ковальчук, О. В. Лопатовська // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки (Електронна версія). – 2009. – №5,Т.3. – С. 88-91. – [Розглянуто підходи до трактування поняття позиціонування. Виділено основні елементи ринкового позиціонування. Зважаючи на історичну поетапність застосування елементів зміцнення конкурентоспроможності. Дана
систематизація підходів до поняття ринкового позиціонування дозволяє поглибити його розуміння та розширювати коло адресатів позиціонування.
27.
Босак, А.О. Модель комунікаційного циклу машинобудівного підприємства [Текст] / А. О. Босак, О. А. Босак // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – №22(682). – С. 23-35.
28.
Шпак, Н.О. Комунікаційний процес машинобудівного підприємства [Текст] / Н. О. Шпак // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – №22(682). – С. 145-149.
29.
Божкова, В.В. Механізм стратегічного планування маркетингових комунікацій інноваційної продукції промислових підприємств [Текст] / В. В. Божкова // Актуальні проблеми економіки. – 2011. – №6. – С. 48-53.
30.
Божкова, В.В. Теоретичні основи стратегічного планування маркетингових комунікацій інновацій промислових підприємств [Текст] / В. В. Божкова // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2011. – №1. – С. 154-156.
31.
http://www.lib.ua-ru.net/diss/cont/137226.htmlСтельмах Олексій Олександрович. Інтерактивні маркетингові комунікації в менеджменті підприємства : дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Донецький держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк, 2006.
32.
http://www.lib.ua-ru.net/diss/cont/337231.htmlРижкова Галина Анатоліївна. Організаційно-економічний механізм управління маркетинговими комунікаціями : Дис... канд. наук: 08.02.03 - 2006
33.
Додатково радимо Вам звернутись до БД “Електронний каталог” на сайті НБ ХНУ- рубрика “Зовнішньоекономічна діяльність підприємств.....”
34.
Додатково радимо Вам звернутись до Навігатора Інтернет- ресурсів за профілем університету на сайті НБ ХНУ- розділ “Економіка підприємства ...”
|
|