Відповідь на запитання

Кількість запитів: 1

> Допоможіть знайти літературу на тему:
> Торговельна політика: макроекономічні основи.
> Дякую!
1.


Попович, Т. Особливості реалізації державної політики розвитку внутрішньої торгівлі в регіоні [Текст] / Т. Попович // Вісник ТАНГ. – 2001. – №16. – С. 88-92.

2.


Пятницький, В. Теоретичні підходи до моделювання наслідків лібералізації торгової політики [Текст] / В. Пятницький // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. – 2001. – №6. – С.11-18.

3.
339.3
Б68
Бланк, И.А. Торговый менеджмент [Текст] / И. А. Бланк. – К. : Эльга, 2004. – 488с. 

4.


Шнирков, О.І. Торговельна політика ЄС щодо України [Текст] / О. І. Шнирков // Актуальні проблеми міжнародних відносин. – 2004. – №45,Ч.2. – С.202-206.

5.


Мазуренко, В.П. Торговельна політика США щодо України па сучасному етапі [Текст] / В. П. Мазуренко, О. В. Толубко // Актуальні проблеми міжнародних відносин. – 2005. – №52,Ч.2. – С.133-135.

6.


Артемишин, М.Б. Правове регулювання спільних заходів щодо експорту товарів як інструменту спільної торговельної політики ЄС [Текст] / М. Б. Артемишин // Актуальні проблеми міжнародних відносин. – 2004. – №47,Ч.1. – С. 118-124.

7.
339.9
Ш77
Шнирков, О.І. Торговельна політика Європейського Союзу [Текст] : монографія / О. І. Шнирков. – К. : ВПЦ "Київський університет", 2005. – 152c. 

8.
658.7/.8
Ф91
Фролова, Л.В. Логістичне управління торгівельним підприємством: теорія та методологія [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д.е.н.; спец. 08.07.05 - економіка торгівлі та послуг / Л. В. Фролова. – Донецьк : Донецький держ. ун-т економіки і торгівлі ім. Туган-Барановського, 2005. – 37с.

9.


Амджадін, О. Торговельна політика США у сфері інтелектуальної власності [Текст] / О. Амджадін // Економіст. – 2005. – №11. – С. 66-69.

10.


Шнирков, О.І. Спільна торговельна політика в системі відносин сусідства ЄС [Текст] / О. І. Шнирков // Вісник Київського національного університету ім.Тараса Шевченка. Міжнародні відносини. – 2005. – №31-32. – С. 32-36.

11.


Артемишин, М.Б. Інструменти спільної торговельної політики європейського співтовариства [Текст] / М. Б. Артемишин // Актуальні проблеми міжнародних відносин. – 2004. – №49,Ч.2. – С. 86-88.

12.
338.5
Ф53
Філіпішина, Л.М. Формування цінової політики підприємств роздрібної торгівлі [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня к. е.н.; спец. 08.06. 05 - економіка торгівлі та послуг / Л. М. Філіпішина. – Х. : ХДУХТ, 2006. – 20с.

13.


Голошубова, Н.О. Розробка товарної політики на підприємствах оптової торгівлі в системі маркетингу [Текст] / Н. О. Голошубова, Н. І. Трішкіна // Вісник Хмельницького національного університету.Економічні науки. – 2005. – №4.Ч.2,Т.1. – С. 18-27. 

14.
339.138
І-44
Ілляшенко, С.М. Маркетингова торгова політика [Текст] : підручник / С. М. Ілляшенко. – Суми : "Університетська книга", 2005. – 234с. –

15.
339.3
М29
Марцин, В.С. Економіка торгівлі [Текст] : підручник / В. С. Марцин. – К. : Знання, 2006. – 402с.


16.


Чорна, М. Ефективна цінова політика як складова конкурентоспроможності підприємства торгівлі [Текст] / М. Чорна, Л. Філіпішина // Держава та регіони. – 2007. – №1. – С. 362-368.

17.


Артемишин, М.Б. Спільний митний тариф як особливий захід спільної торговельної політики Європейського співтовариства [Текст] / М. Б. Артемишин // Актуальні проблеми міжнародних відносин. – 2006. – №62,Ч.2. – С. 216-225.

18.


Бевз, В. Вплив права Європейського Союзу на правове регулювання торгівлі на території нового члена ЄС - Республіки Польща [Текст] / В. Бевз // Підприємництво, господарство і право. – 2007. – №8. – С. 150-154. – [Міжнародне право].

19.


Мазепа, Т.С. Формування асортиментної політики підприємств торгівлі: зміст і основні підходи [Текст] / Т. С. Мазепа // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2008. – №1,Т.1. – С. 73-79. – [Запропоновано підходи до формування асортиментної політики підприємств торгівлі відповідно із
пріоритетними цілями розвитку підприємства; визначено передумови та обмеження їх застосування;
розроблено технологію формування та реалізації асортиментної політики підприємств торгівлі.].

20.


Громова, Т. Економічні аспекти еволюційної та інституціональної динаміки торгівлі як форми функціонування сфери обігу [Текст] / Т. Громова // Держава та регіони. – 2008. – №4. – С. 35-41.

21.


Ерчак, А.И. Постановка цели как условие успеха ценовой политики торговой организации [Текст] / А. И. Ерчак // Маркетинг в России и за рубежом. – 2008. – №5. – С. 111-117.

22.


Редькіна, В. Зовнішньо-торговельна політика держави та теорія міжнародної торгівлі [Текст] / В. Редькіна // Економіка та держава. – 2009. – №1. – С. 53-55.

23.


Пшеслінський, Д. Формування асортиментної політики в магазинах продовольчої торгівлі [Текст] / Д. Пшеслінський // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. – 2009. – №2. – С. 72-80.

24.


Бакунов, О.О. Прогнозування рівня економічної стійкості - основа сталого розвитку торговельного підприємства [Текст] / О. О. Бакунов, О. В. Сергєєва // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2009. – №4,Т.2. – С. 52-54. – [У статті розглянуто сутність економічної стійкості як необхідної умови сталого розвитку підприємства.
Запропоновано методичний підхід до визначення прогнозного рівня економічної стійкості торговельного підприємства за
допомогою інструментів кореляційно-регресійного аналізу. Визначені моделі загального рівня економічної стійкості на
прикладі конкретних торговельних підприємств, які враховують взаємозв’язок та вплив ключових бізнес-процесів.
].

25.


Дуляба, Н.І. Податкова політика як чинник стимулювання розвитку підприємств торгівлі [Текст] / Н. І. Дуляба // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2009. – №5,Т.2. – С. 144-147.

26.


Фертюк, С.В. Вплив маркетингових стратегій на керування асортиментною політикою торговельного підприємства (на прикладі Хмельницького підприємства Укоопспілки "Укоопювелірторг" ) [Текст] / С. В. Фертюк // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки [Електронний ресурс]. – 2008. – №5. Т.3. – С. 119-122. – [У статті розглянуто напрями управління асортиментною політикою підприємства на основі
маркетингових стратегій. Особлива увага приділяється керуванню асортиментною політикою торговельного
підприємства «Укоопювелірторг». Визначено особливості формування попиту на ювелірні вироби. З’ясовано,
що застосовуання науковообѓрунтованих методик вивчення попиту покупців значно вплине на асортимент і,
разом з тим, на ефективність стратегій товарної політики].

27.


Філіпішина, Л. Комплексна система оцінки цінової політики підприємств роздрібної торгівлі [Текст] / Л. Філіпішина // Вісник економічної науки України. – 2009. – №2. – С. 156-160.

28.


Левицький, В.В. Прогнозування кон`юнктури ринку як елемент регулювання торгівельної політики [Текст] / В. В. Левицький // Вісник Технологічного університету Поділля. Економічні науки. – 2004. – №3,Ч.2. – С. 162-165. – [В статті коротко проанонсовано основні питання щодо впровадження результатів прогнозування кон’юнктури ринку у торговій політиці та застосування прогнозних технологій – пакетів прикладних програм з накопиченими базами даних для побудови ефективної прогнозної бази процесу прогнозування ринку як важливого елемента торгівельної політики.].

29.


Трішкіна, Н.І. Товарна політика в системі стратегічних цілей підприємства оптової торгівлі [Текст] / Н. І. Трішкіна // Вісник Технологічного університету Поділля. Економічні науи. – 2003. – №1,Ч.2. – С. 86-91. – [Розглянуто взаємозв’язок товарної політики в системі стратегічних цілей підприємств оптової торгівлі, запропоновані тести, які можуть проводитися в різних обсягах з різною інтенсивністю при формуванні товарної політики.].

30.


Фролова, Л.В. Торгівля в системі ринкових відносин: логістичний підхід [Текст] / Л. В. Фролова, А. А. Садєков // Вісник Технологічного університету Поділля. Економічні науки. – 2003. – №2,Т.1. – С. 86-89. – [Розглянуто сутність формування ринкового механізму в сфері товарного обігу, визначено поняття торгівлі як відокремлена галузь господарства, обґрунтовано наявність, формування і необхідність взаємозалежності і взаємозв`язку товарних, фінансових і інформаційних потоків у системі товарного обміну, визначена системна місія торгівлі в ринковій інфраструктурі.].

31.
339.9
О-44
Одягайло, Б.М. Міжнародна економіка [Текст] : навч. посіб. / Б. М. Одягайло. – 2-ге вид., випр. і доповн. – К. : Знання, 2005. – 407с. –
32.
330.101.541
Б17
Базилевич, В.Д. Макроекономіка [Текст] : навч. посіб. / В. Д. Базилевич, Л. О. Баластрик. – 2-ге вид., доповн. – К. : Атіка, 2006. – 368с.
33.
330.101.541
М16
Макроекономіка та макроекономічна політика [Текст] : навч. посіб. / А. Ф. Мельник, Т. Л. Желюк, О. В. Длугопольський, О. В. Панухник наук. ред. А.Ф. Мельник. – К. : Знання, 2008. – 699с. 
34.

http://bublik-library.net.ua/zmist.php?start=321&end=411
Небава М. І. Теорія макроекономіки : навчальний посібник

35.

http://pulib.if.ua/part/799 ТОРГОВЕЛЬНА ПОЛІТИКА - Макроекономіка

36.

http://6104.org.ua/load/dlja_studentov_kehi_knehu/17-1-0-92Макроэкономика

37.

Додатково радимо Вам звернутись до БД “Електронний каталог” на сайті НБ ХНУ- рубрики “Макроекономічна політика, економіка торгівлі”