> МАРКЕТИНГОВА ІНФОРМАЦІЙНА СИСТЕМА
1.
Методи аналізу інформації в маркетингу [Текст] // Баланс. – 2009. – №36. – С. 17.
2.
Безбородова, Т. Роль інформації у маркетингових дослідженнях підприємства [Текст] / Т. Безбородова // Держава та регіони. – 2007. – №1. – С. 32-35.
3.
Безбородова, Т.В. Впровадження методики оцінки інформаційного потенціалу маркетингової діяльності підприємств машинобудування [Текст] / Т. В. Безбородова // Інвестиції : практика та досвід. – 2009. – №13. – С. 51-54.
4.
Безбородова, Т.В. Експертні методи збору і оцінки інформації в маркетингу [Текст] / Т. В. Безбородова // Інвестиції : практика та досвід. – 2007. – №12. – С. 27-30.
5.
Безбородова, Т.В. Методика оцінки інформаційного потенціалу маркетингу [Текст] / Т. В. Безбородова // Інвестиції : практика та досвід. – 2008. – №5. – С. 35-38.
6.
Бондаренко, Т.М. Інформаційно-аналітична система маркетингового дослідження з використаням GRID-системи жорстких та експертних оцінок [Текст] / Т. М. Бондаренко // Актуальні проблеми економіки. – 2009. – №10. – С. 141-149.
7.
339.138
Є41
Єжова, Л.Ф. Інформаційний маркетинг [Текст] : навч. посіб. / Л. Ф. Єжова. – К. : КНЕУ, 2002. – 560с.
8.
Капітан, І.Б. Використання інформаційних технологій у маркетинговому управлінні інноваційною діяльністю підприємств [Текст] / І. Б. Капітан // Актуальні проблеми економіки. – 2007. – №10. – С. 95-102.
9.
Литовченко, І. Інформаційна концепція маркетингу [Текст] / І. Литовченко // Маркетинг в Україні. – 2010. – №2. – С. 64-67.
10.
Матвійчук-Соскіна, Н. Методи створення інформаційних продуктів для потреб маркетингового менеджменту [Текст] / Н. Матвійчук-Соскіна // Економічний часопис - XXI. – 2009. – №9-10. – С. 46-49.
11.
Матвійчук-Соскіна, Н.О. Аналіз сучасних підходів до створення маркетингових інформаційних систем [Текст] / Н. О. Матвійчук-Соскіна // Актуальні проблеми економіки. – 2009. – №8. – С. 266-272.
12.
339.138
М74
Мозгова, Г.В. Регулювання інформаційного середовища маркетингу [Текст] : автореф. дис. на здобут. наук. ступеня к.е.н.; спец. 08.02.03 / Г. В. Мозгова. – Х. : ХНУ, 2006. – 20с.
13.
Новаківський, І.І. Розвиток глобального маркетингового інформаційного середовища як рушійна сила розвитку курортно-рекреаційної та туристичної галузі України [Текст] / І. І. Новаківський, В. Я. Гавран // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2007. – №14 (594). – С. 286-293.
14.
Носова, Є. Роль інформації в плануванні та здійсненні маркетиногових досліджень [Текст] / Є. Носова // Статистика України. – 2005. – №3. – С. 36-42.
15.
339.138
П32
Пінчук, Н.С. Інформаційні системи і технології в маркетингу [Текст] : навч. посіб. / Н. С. Пінчук, Г. П. Галузинський, Н. С. Орленко. – К. : КНЕУ, 1999. – 328с.
16.
Саттам, Я.А.Д. (Саттам, Ясін Ахмад Дала`єн) Вибір ключових показників ефективності маркетингової інформаційної системи (КПЕ-МІС) [Текст] / Я. А. Саттам // Підприємництво, господарство і право. – 2009. – №9. – С. 188-189.
17.
Серкутан, Т.В. Науково-методичні основи організації системи управління маркетинговою інформацією [Текст] / Т. В. Серкутан // Актуальні проблеми економіки. – 2005. – №10. – С. 205-208.
18.
Федорченко, А. Маркетингові інформаційні потоки та напрямки оптимізації прийняття управлінських рішень [Текст] / А. Федорченко, А. Лапшин // Економіка та держава. – 2009. – №7. – С. 14-17.
19.
Федорченко, А.В. Маркетингова інформація та ентропійна характеристика прийняття управлінських рішень [Текст] / А. В. Федорченко // Інвестиції : практика та досвід. – 2009. – №17. – С. 41-44.
20.
Чепуріна, О. Інформаційне забезпечення прийняття управлінських рішень у маркетингу [Текст] / О. Чепуріна // Актуальні проблеми міжнародних відносин. – 2007. – №69,Ч.2. – С. 206-209.
21.
Шмігельська, Г. Інформаційні технології в логістичній і маркетинговій діяльності роздрібних підприємств [Текст] / Г. Шмігельська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – №15(633). – С. 799-805.
22.
http://books.efaculty.kiev.ua/mrk/3/t2/1.htm
Інформаційне забезпечення маркетингової діяльності підприємства
23.
http://buklib.net/component/option,com_jbook/task,view/Itemid,99999999/catid,62/id,243/Маркетингова інформаційна система та її роль на підприємстві
24.
http://slv.com.ua/book/42/2930.html
МАРКЕТИНГОВА ІНФОРМАЦІЙНА СИСТЕМА
Додатково радимо Вам звернутись до БД “Електронний каталог” на сайті НБ ХНУ- рубрика “Інформаційний маркетинг.....”
Додатково радимо Вам звернутись до Навігатора Інтернет- ресурсів за профілем університету на сайті НБ ХНУ- розділ “Маркетинг
...”
|
|