Відповідь на запитання

Кількість запитів: 1

> МАРКЕТИНГОВА ІНФОРМАЦІЙНА СИСТЕМА
1.


Методи аналізу інформації в маркетингу [Текст] // Баланс. – 2009. – №36. – С. 17.

2.


Безбородова, Т. Роль інформації у маркетингових дослідженнях підприємства [Текст] / Т. Безбородова // Держава та регіони. – 2007. – №1. – С. 32-35.

3.


Безбородова, Т.В. Впровадження методики оцінки інформаційного потенціалу маркетингової діяльності підприємств машинобудування [Текст] / Т. В. Безбородова // Інвестиції : практика та досвід. – 2009. – №13. – С. 51-54.

4.


Безбородова, Т.В. Експертні методи збору і оцінки інформації в маркетингу [Текст] / Т. В. Безбородова // Інвестиції : практика та досвід. – 2007. – №12. – С. 27-30.

5.


Безбородова, Т.В. Методика оцінки інформаційного потенціалу маркетингу [Текст] / Т. В. Безбородова // Інвестиції : практика та досвід. – 2008. – №5. – С. 35-38.

6.


Бондаренко, Т.М. Інформаційно-аналітична система маркетингового дослідження з використаням GRID-системи жорстких та експертних оцінок [Текст] / Т. М. Бондаренко // Актуальні проблеми економіки. – 2009. – №10. – С. 141-149.

7.
339.138
Є41
Єжова, Л.Ф. Інформаційний маркетинг [Текст] : навч. посіб. / Л. Ф. Єжова. – К. : КНЕУ, 2002. – 560с.

8.


Капітан, І.Б. Використання інформаційних технологій у маркетинговому управлінні інноваційною діяльністю підприємств [Текст] / І. Б. Капітан // Актуальні проблеми економіки. – 2007. – №10. – С. 95-102.

9.


Литовченко, І. Інформаційна концепція маркетингу [Текст] / І. Литовченко // Маркетинг в Україні. – 2010. – №2. – С. 64-67.

10.


Матвійчук-Соскіна, Н. Методи створення інформаційних продуктів для потреб маркетингового менеджменту [Текст] / Н. Матвійчук-Соскіна // Економічний часопис - XXI. – 2009. – №9-10. – С. 46-49.

11.


Матвійчук-Соскіна, Н.О. Аналіз сучасних підходів до створення маркетингових інформаційних систем [Текст] / Н. О. Матвійчук-Соскіна // Актуальні проблеми економіки. – 2009. – №8. – С. 266-272.

12.
339.138
М74
Мозгова, Г.В. Регулювання інформаційного середовища маркетингу [Текст] : автореф. дис. на здобут. наук. ступеня к.е.н.; спец. 08.02.03 / Г. В. Мозгова. – Х. : ХНУ, 2006. – 20с.

13.


Новаківський, І.І. Розвиток глобального маркетингового інформаційного середовища як рушійна сила розвитку курортно-рекреаційної та туристичної галузі України [Текст] / І. І. Новаківський, В. Я. Гавран // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2007. – №14 (594). – С. 286-293.

14.


Носова, Є. Роль інформації в плануванні та здійсненні маркетиногових досліджень [Текст] / Є. Носова // Статистика України. – 2005. – №3. – С. 36-42.

15.
339.138
П32
Пінчук, Н.С. Інформаційні системи і технології в маркетингу [Текст] : навч. посіб. / Н. С. Пінчук, Г. П. Галузинський, Н. С. Орленко. – К. : КНЕУ, 1999. – 328с.

16.


Саттам, Я.А.Д. (Саттам, Ясін Ахмад Дала`єн) Вибір ключових показників ефективності маркетингової інформаційної системи (КПЕ-МІС) [Текст] / Я. А. Саттам // Підприємництво, господарство і право. – 2009. – №9. – С. 188-189.

17.


Серкутан, Т.В. Науково-методичні основи організації системи управління маркетинговою інформацією [Текст] / Т. В. Серкутан // Актуальні проблеми економіки. – 2005. – №10. – С. 205-208.

18.


Федорченко, А. Маркетингові інформаційні потоки та напрямки оптимізації прийняття управлінських рішень [Текст] / А. Федорченко, А. Лапшин // Економіка та держава. – 2009. – №7. – С. 14-17.

19.


Федорченко, А.В. Маркетингова інформація та ентропійна характеристика прийняття управлінських рішень [Текст] / А. В. Федорченко // Інвестиції : практика та досвід. – 2009. – №17. – С. 41-44.

20.


Чепуріна, О. Інформаційне забезпечення прийняття управлінських рішень у маркетингу [Текст] / О. Чепуріна // Актуальні проблеми міжнародних відносин. – 2007. – №69,Ч.2. – С. 206-209.

21.


Шмігельська, Г. Інформаційні технології в логістичній і маркетинговій діяльності роздрібних підприємств [Текст] / Г. Шмігельська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – №15(633). – С. 799-805.

22.

http://books.efaculty.kiev.ua/mrk/3/t2/1.htm

Інформаційне забезпечення маркетингової діяльності підприємства

23.

http://buklib.net/component/option,com_jbook/task,view/Itemid,99999999/catid,62/id,243/Маркетингова інформаційна система та її роль на підприємстві

24.

http://slv.com.ua/book/42/2930.html
МАРКЕТИНГОВА ІНФОРМАЦІЙНА СИСТЕМА



Додатково радимо Вам звернутись до БД “Електронний каталог” на сайті НБ ХНУ- рубрика “Інформаційний маркетинг.....”


Додатково радимо Вам звернутись до Навігатора Інтернет- ресурсів за профілем університету на сайті НБ ХНУ- розділ “Маркетинг
...”