Відповідь на запитання

Кількість запитів: 1

> Маркетингова інформаційна система комерційного банку
1.


Бабенко, Ю. Маркетинг банковских услуг [Текст] / Ю. Бабенко // Маркетинг и реклама. – 2008. – №1. – С. 38-39.

2.
336.7
Б87
Брітченко, І.Г. Маркетинг у банках [Електронний ресурс] : навч. посіб. / І. Г. Брітченко, М. І. Бєлявцев, Н. М. Тягунова Під. ред. проф. І.Г.Брітченко. – Полтава : РВВ ПУСКУ, 2008. – 345с.

3.
336.7
Г65
Гончарова, І.І. Формування комплексу маркетингових комунікацій банківських установ [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня к.е.н.; спец. 08.06.01 - економіка, організація і управління підприємствами / І. І. Гончарова. – Луганськ : Східноукраїнський нац-ний ун-т ім.Володимира Даля, 2004. – 18с.

4.


Губа, Л.О. Проблеми інформаційної безпеки банків [Текст] / Л. О. Губа // Держава та регіони. – 2006. – №3. – С. 376-379.

5.


Єрмошенко, М.М. Інформаційно-аналітична підтримка аналізу діяльності комерційних банків [Текст] / М. М. Єрмошенко // Актуальні проблеми економіки. – 2006. – №10. – С. 59-67.

6.


Запорожець, З. Сучасні тенденції у сфері банківських інформаційних технологій [Текст] / З. Запорожець // Вісник Національного банку України. – 2004. – №3. – С. 38-39. – [автор розповідає про стан і напрями розвитку інформаційних технологій банків в Україні та зарубіжних країнах ].

7.


Запорожець, З. Управління банківськими ризиками в контексті інформаційних технологій [Текст] / З. Запорожець // Вісник Національного банку України. – 2004. – №10. – С. 54-59.

8.
336.7
З-80
Золотарьова, І.О. Інформаційні системи та технології в банківській сфері [Текст] : навч. посіб. / І. О. Золотарьова, Р. К. Бутова, А. А. Гаврилова. – Харків : ХНЕУ, 2009. – 328с. 

9.


Кір`янова, В. Сучасні інформаційні технології у банківському маркетингу [Текст] / В. Кір`янова // Актуальні проблеми міжнародних відносин. – 2004. – №44,Ч.2. – С.136-139.

10.


Ковальчук, С. Роль маркетингових досліджень у впровадженні сучасних банківських технологій та технологій продажів на нетрадиційних ринках збуту (на прикладі сільського населення Хмельницької області) [Текст] / С. Ковальчук // Маркетинг в Україні. – 2007. – №5. – С. 28-34.

11.


Ковальчук, С.В. Використання маркетингових досліджень для організації ефективного сервісу банку [Текст] / С. В. Ковальчук // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки [Електронний ресурс]. – 2008. – №5. Т.3. – С. 169-171. – [Розглянуто роль маркетингових досліджень для організації ефективного сервісу банку. Практично застосовано технологію «таємний покупець» дослідження мережі філій ПриватБанку. Зроблено висновки про рівень обслуговування пересічних клієнтів та надані рекомендації щодо покращення сервісу та якості
обслуговування].

12.
336.7
Л96
Лютий, І.О. Банківський маркетинг [Текст] : підручник / І. О. Лютий, О. О. Солодка. – К. : ЦУЛ, 2009. – 776с. – [Затверджено МОН України].

13.


Мартюшев, О.О. Інформаційно-аналітичне забезпечення системи стратегічного планування комерційного банку [Текст] / О. О. Мартюшев // Фінанси України. – 2005. – №3. – С. 101-106.

14.


Ненашев, Є.О. Інформаційні технології в банківському маркетингу [Текст] / Є. О. Ненашев // Актуальні проблеми міжнародних відносин. – 2004. – №44,Ч.2. – С.113-115.

15.


Ніколаєнко, А. Особливості маркетингової діяльності банку [Текст] / А. Ніколаєнко // Банківська справа. – 2001. – №1. – С. 35-39.

16.


Пістунов, І.М. Застосування інформаційних технологій для визначення оптимального складу банківських послуг [Текст] / І. М. Пістунов, А. С. Кощєєв // Науковий вісник національного гірничого університету. – 2007. – №3. – С. 93-97.

17.


Савчук, О.О. Маркетинговий аналіз та вивчення ринку банківських послуг [Текст] / О. О. Савчук // Вісник Технологічного університету Поділля. Економічні науки. – 2004. – №3,Ч.2. – С. 50-54. – [Стаття присвячена маркетинговому аналізу та вивченню ринка банківських послуг. Показані інструменти маркетингового аналізу.].

18.


Халуев, К. Маркетинг банковских услуг через Интернет [Текст] / К. Халуев // Маркетинг. – 2001. – С. 48-51.

19.


Штейн, О. Маркетинг у банківській сфері [Текст] / О. Штейн // Економіка та держава. – 2006. – №1. – С. 37-39.

20.


Штейн, О. Нові тенденції в розвитку банківського маркетингу [Текст] / О. Штейн // Вісник Національного банку України. – 2006. – №8. – С. 51-55.

1.

http://www.lib.ua-ru.net/diss/cont/27067.htmlЖарлінська Раїса Григорівна. Маркетингова інформаційна система комерційного банку: дисертація канд. екон. наук

21.

http://markbank.narod.ru/doc/1-1.htmРозвиток наукової думки щодо концепції маркетингу в    комерційному банку 

22.

http://books.br.com.ua/12660

Система маркетингової інформації і маркетингових досліджень ринку банківських послуг.Система маркетингової інформації

1.

Додатково радимо Вам звернутись до БД “Електронний каталог” на сайті НБ ХНУ- рубрика “Банківський маркетинг=маркетинг в банках.....”
23.

Додатково радимо Вам звернутись до Навігатора Інтернет- ресурсів за профілем університету на сайті НБ ХНУ- розділ “Фінанси та банківська справа
...”