> Формування ефективної дистрибуційної політики підприємства
1.
Алексеева, А. Оптимизация движения [Текст] / А. Алексеева // Компаньон. – 2010. – №37. – С. 20-23. – [Системы доставки товаров до конечного потребителя].
2.
Дорощук, Н. Новый взгляд на дистрибуцию:взаимоотношения производителя и дистрибьютора [Текст] / Н. Дорощук // Менеджмент и менеджер. – 2006. – №7-8. – С. 58-63.
3.
Егоров, В. Стратегическое развитие системы дистрибуции предприятия [Текст] / В. Егоров // Економіст. – 2008. – №4. – С. 48-53.
4.
Каїра, З.С. Особливості використання сітьового метода в маркетингових стратегіях дистрибуції [Текст] / З. С. Каїра, І. В. Карасьов // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2005. – №2,Т.2. – С. 62-66. – [Рішення про місце розміщенняя об’єкта вимагає координації дій між маркетингом, логістикою та іншими службами підприємств і впливає на рівень споживчого сервісу, витрати виробництва, ціну, фінансовий стан підприємства і його конкурентоспроможність. В статті обговорюється проблема вибору оптимального місця розміщення підприємства. Розроблений практичний приклад застосування сітьового методу до визначення оптимального розміщення пдідприємства.].
5.
Калошина, М.Н. Эффективность инвестиционной регенерации дистрибьюторского менеджмента [Текст] / М. Н. Калошина // Менеджмент в России и за рубежом. – 2007. – №1. – С.38-50.
6.
Комарницький, І. Механізми формування логістичних центрів [Текст] / І. Комарницький, Н. Питуляк, І. Когут // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2007. – №9(582). – С. 190-196.
7.
658.7/.8
К82
Крикавський, Є.В. Логістика: компендіум і практикум [Текст] : навч. посіб. / Є. В. Крикавський, Н. І. Чухрай, Н. В. Чорнописька. – 2-ге вид., доповн. і переробл. – К. : Кондор, 2007. – 340с. – [Рекомендовано МОН України].
8.
658.7/.8
П99
П`янков, В.С. Управління матеріальними потоками в системах дистриб`юції (на прикладі торгово-посередницьких підприємств - операторів ринку чорних металів України) [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня к.е.н.; спец. 08.06.01 - економіка, організація і управління підприємствами / В. С. П`янков. – Одеса : Одеський держ. економічний ун-т, 2004. – 19с.
9.
Пашутин, С. Управление сбытовой стратегией дистрибуторской компании [Текст] / С. Пашутин // Управление компанией ( рос.изд.)Управление компанией (рос.изд.). – 2003. – №10. – С. 22-24.
10.
Пашутин, С.Б. Оптимизация сбытовой стратегии дистрибьюторской компании [Текст] / С. Б. Пашутин // Управление персоналом. – 2004. – №18. – С.69-72.
11.
Радкявичус, Д. Козырь для дистрибьютора [Текст] / Д. Радкявичус // Управление компанией (укр.изд.). – 2008. – №7. – С. 31-35. – [Опыт синхронизации цепочки поставок в торговле].
12.
Соколенко, А. Хлебный прорыв [Текст] / А. Соколенко // Управление компанией (укр.изд.). – 2010. – №3. – С. 48-52. – [Опыт политики дистрибуции концерна "Хлебпром"].
13.
Сумец, А.М. Дистрибуция с логистическим оттенком [Текст] / А. М. Сумец, Р. А. Сумец // Маркетинг и реклама. – 2007. – №6. – С. 26-30.
14.
Филатов, С. Совершенствование работы украинских посреднических предприятий для оптимизации товарных потоков в пределах дистрибутивной сети [Текст] / С. Филатов // Логистика: проблемы и решения. – 2009. – №7-8. – С. 28-33.
15.
Шарчук, Т.В. Програма партнерства у дистрибуції як чинник допродажного сервісу [Текст] / Т. В. Шарчук // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2007. – №14 (594). – С. 499-505.
16.
http://librar.org.ua/sections_load.php?s=business_economic_science&id=7179&start=2
Управління збутовою діяльністю підприємств в умовах ринкової трансформації економіки України
17.
essuir.sumdu.edu.ua/bitstream/1234567
Т.О. Башук1
Аналіз потенціалу збутового ланцюга через поділ функцій дистрибуції на різних рівнях мережі
18.
Додатково радимо Вам звернутись до БД “Електронний каталог” на сайті НБ ХНУ- рубрика “Логістика дистрибуції.....”
|
|