> Допоможіть будь ласка підібрати літературу до наукової роботи на тему: "Інноваційні технології в управлінні туристичним підприємством". Дякую.
1.
Білоус, С.В. Перспективи розвитку інноваційних процесів у туристичному бізнесі України в рамках інтеграції до Європейського Союзу [Текст] / С. В. Білоус // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2009. – №5,Т.1. – С. 97-101.
2.
Бриль, К.Г. Визначення складових механізму підвищення інвестиційно-інноваційної привабливості туристичних центрів [Текст] / К. Г. Бриль // Інвестиції : практика та досвід. – 2010. – №24. – С. 12-15.
3.
338.48
В26
Ведмідь, Н.І. Управління системою маркетингових комунікацій туристичних підприємств [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня к.е.н; спец. 08.06.01 - економіка, організація і управління підприємствами / Н. І. Ведмідь. – К. : Київський нац-ний торгівельно-економічний ун-т, 2003. – 20с.
4.
Вертелєва, О.В. Інноваційні напрями інформаційної підтримки просування м. Києва як туристичного центру [Текст] / О. В. Вертелєва // Інвестиції : практика та досвід. – 2009. – №23. – С. 21-24.
5.
Гарбера, О.Є. Основні теоретичні та практичні аспекти інноваційної діяльності в туристичному господарстві України [Текст] / О. Є. Гарбера // Інвестиції : практика та досвід. – 2009. – №23. – С. 29-32.
6.
338.48
Г56
Гнатюк, Т.М. Розробка механізму управління інвестиційною діяльністю підприємств туристичної сфери [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня к.е.н.; спец. 08.06.01 - економіка, організація та управління підприємствами / Т. М. Гнатюк. – Хмельницький : ТУП, 2003. – 16с.
7.
338.48
Г56
Гнатюк, Т.М. Розробка механізму управління інвестиційною діяльністю підприємств туристичної сфери [Текст] : дис. на здобуття наук. ступеня к.е.н.; спец. 08.06.01 - економіка, оргганізація та управління підприємствами / Т. М. Гнатюк. – Івано-Франківськ : ТУП, 2003. – 174с.
8.
Демура, Т. Шляхи удосконалення організаційно-управлінських механізмів підприємств туристичної сфери України [Текст] / Т. Демура // Економіка та держава. – 2005. – №10. – С. 49-51.
9.
Єсіпова, К. Інтернет-технології в діяльності туристичних підприємств [Текст] / К. Єсіпова, С. Мельниченко // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. – 2010. – №6. – С. 35-47.
10.
Захарін, С.В. Перспективи інвестиційного та інноваційного забезпечення розвитку сфери туризму і курортів [Текст] / С. В. Захарін // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2008. – №4, Т.2. – С. 122-126.
11.
338.48
З-62
Зима, О.Г. Основи туризму [Текст] : конспект лекцій. Ч.1 / О. Г. Зима, Н. А. Дехтяр, М. В. Новікова. – Харків : ХНЕУ, 2009. – 264с.
12.
338.48
К45
Кифяк, В.Ф. Організація туристичної діяльності в Україні [Текст] : навч. посіб. / В. Ф. Кифяк. – Чернівці : Рута, 2003. – 300с.
13.
Луцька, Н.І. Маркетингова інноваційна стратегія розвитку туристичного бізнесу [Текст] / Н. І. Луцька, І. З. Криховецький // Інвестиції : практика та досвід. – 2009. – №6. – С. 27-30.
14.
Майорова, Н.І. Маркетингове планування туристичних підприємств [Текст] / Н. І. Майорова // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2010. – №5, Т.2. – С. 121-125.
15.
Мельниченко, С. Вплив інформаційних технологій на маркетинг туристичних підприємств [Текст] / С. Мельниченко // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. – 2007. – №5. – С. 68-74.
16.
Нікітіна, О.В. Проблемні аспекти планування на туристичних підприємствах України [Текст] / О. В. Нікітіна, І. А. Данилюк, О. І. Гончар // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2010. – №5, Т.1. – С. 62-64.
17.
Охріменко, О. Інноваційна політика страхових компаній у туристському сегменті [Текст] / О. Охріменко // Страхова справа. – 2005. – №4. – С. 20-22.
18.
Федулова, Л.І. Інноваційні контури розвитку туризму [Текст] / Л. І. Федулова // Актуальні проблеми економіки. – 2006. – №2. – С. 137-147.
19.
Хрупа, В. Туреччина: інноваційна ререорієнтація економіки в умовах світової фінансово-економічної кризи [Текст] / В. Хрупа // Зовнішні справи. – 2009. – №12. – С.26-29.
20.
338.48
М50
Менеджмент туристичної індустрії [Текст] : навч. посіб. / І. М. Школа, Т. М. Ореховська, І. Д. Козьменко [та ін.] за ред. І.М. Школи. – Чернівці : Книги- ХХІ, 2005. – 596с.
21.
Шульгіна, Л.М. Інноваційні технології вибору концепції маркетингу туристичного підприємства [Текст] / Л. М. Шульгіна // Проблеми науки. – 2005. – №10. – С. 24-30.
22.
338.48
Ю86
Юрьев, А.П. Планирование туризма [Текст] : учеб. пособие / А. П. Юрьев. – Донецк : ДИТБ, 2001. – 195с.
23.
Ярмолка, В.М. Організаційні структури управління маркетингом на посередницьких підприємствах туристичної індустрії [Текст] / В. М. Ярмолка // Актуальні проблеми економіки. – 2009. – №8. – С. 157-161.
24.
http://pulib.if.ua/part/8528 Проблеми географії та менеджменту туризму
25.
http://bankknig.com/nauka_ucheba/142073-organizaciya-turistichnoyi-industriyi.html
Організація туристичної індустрії
26.
Додатково радимо Вам звернутись до БД “Електронний каталог” на сайті НБ ХНУ- рубрика “Економіка туризму в Україні.....”
27.
Радимо звертатись до електронних ресурсів інших бібліотек. Наприклад на сайт Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського за адресою http://www.nbuv.gov.ua/ ( БД «Система каталогів і картотек», «Електронний фонд», «Наукова періодика України»)
|
|