Відповідь на запитання

Кількість запитів: 1

> Розробка і обгрунтування виробничої та збутової стратегії.1.
658
В31
Верещагіна, Г.В. Розробка та обгрунтування виробничої і збутової стратегії підприємства. [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня к.е.н.; спец. 08.06.02 - підприємництво, менеджмент та маркетинг / Г. В. Верещагіна. – Х. : Харківський держ. економічний ун-т, 2000. – 20с.

2.
339.138
Г20
Гаркавенко, С.С. Маркетинг [Текст] : пiдручник / С. С. Гаркавенко. – К. : Лiбра, 2002. – 712с. – [Існує електронна копія].

3.


Гут, І.О. Орієнтація сучасних стратегій збуту [Текст] / І. О. Гут // Маркетинг в Україні. – 2002. – №6. – С. 37-39. – [поведінка споживача].

4.


Головкіна, Н.В. Стимулювання збуту: теорія, практика і перспективи [Текст] / Н. В. Головкіна // Маркетинг в Україні. – 2003. – №2. – С. 47-52.

5.
658.7/.8
Б20
Балабанова, Л.В. Комерційна діяльність: маркетинг і логістика [Текст] : навч. посіб. / Л. В. Балабанова, А. М. Германчук. – К. : ВД "Професіонал", 2004. – 288с.

6.
658.7/.8
О-50
Окландер, М.А. Промислова логістика [Текст] : навч. посіб. / М. А. Окландер, О. П. Хромов. – К. : ЦНЛ, 2004. – 222с.


7.
658.8
К82
Крикавський, Є. Промисловий маркетинг [Текст] : Підручник / Є. Крикавський, Н. Чухрай. – 2-ге вид. – Львів : Львівська політехніка, 2004. – 472с. – [ Існує електронна копія ]. – [

8.


Островська, О.Б. Модель формування збутової політики підприємства [Текст] / О. Б. Островська // Економіка та підприємництвоДержава та регіони. – 2006. – №5. – С. 388-392.

9.


Гончаренко, І. Стратегія управління системою збуту промислової продукції [Текст] / І. Гончаренко // Економіка та держава. – 2006. – №12. – С. 41-43.

10.


Полянська, А.С. Застосування стратегічного та оперативного аналізу для контролю збутової діяльності на промисловому підприємстві [Текст] / А. С. Полянська, І. М. Станковська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2006. – №2 (552). – С. 127-132.

11.


Гайдук, В.А. Формування конкурентоздатності економіки на основі попиту і стимулювання збуту [Текст] / В. А. Гайдук // Інвестиції : практика та досвід. – 2007. – №3. – С. 21-24.

12.
339.138
Г20
Гаркавенко, С.С. Маркетинг [Текст] : пiдручник / С. С. Гаркавенко. – 5-те вид., доповн. – К. : Лiбра, 2007. – 720с. – [Рекомендовано МОН України].

13.


Митрохіна, Ю. Комплексна система стратегічного маркетингового управління збутом [Текст] / Ю. Митрохіна // Університетські наукові записки. – 2008. – №2. – С. 347-351.

14.


Шипуліна, В.О. Сучасні логістичні системи [Текст] / В. О. Шипуліна, Л. А. Польна // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2008. – №4, Т.2. – С. 74-79. – [В статті визначено сутність, мету і завдання логістики, її вплив на діяльність підприємства. Розглянуті основні типи сучасних логістичних систем і досвід їх застосування, з метою зниження витрат на виробництво продукції, активізації інноваційної діяльності, підвищення конкурентоздатності товарів на ринкку.].

15.


Дзебко, И.П. Оптимизация процесса сбыта готовой продукции [Текст] / И. П. Дзебко // Логистика: проблемы и решения. – 2008. – №11-12. – С. 71-75.

16.


Бєлявцев, М. Стратегічне маркетингове управління збутом підприємств [Текст] / М. Бєлявцев, М. Беспята // Маркетинг в Україні. – 2010. – №1. – С. 24-26.

17.


Митрохіна, Ю. Організаційні зміни при реалізації маркетингових стратегій управління збутом [Текст] / Ю. Митрохіна // Університетські наукові записки. – 2009. – №3. – С. 328-332.

18.


Стимулювання збуту товарів: від стратегій - до обліку [Текст] // Бухгалтерія. Збірник систематизованого законодавства. – 2010. – №6. – С. 9-193.

19.


Азарова, А.О. Модель удосконалення збутової політики на підприємстві [Текст] / А. О. Азарова, Л. В. Байдалюк // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2010. – №4, Т.1. – С. 38-42. – [Дана стаття присвячена вирішенню актуальної економічної проблеми, а саме підвищення ефективності збутової політики на підприємствах. Було розроблено структурну ієрархічну модель підвищення ефективності збутової політики, яка
дозволяє раціонально та обґрунтовано ідентифікувати множину оцінюваних параметрів, які впливають на процес просування товарів на ринок.


20.


П`ятницька, Г.Т. Збутова діяльність підприємств ресторанного господарства та концептуальні засади формування системи управління нею [Текст] / Г. Т. П`ятницька, Т. П. Амброзевич // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2010. – №4, Т.1. – С. 42-47. – [Проведено аналіз результатів збутової діяльності підприємств ресторанного господарства в Україні та визначено складові системи управління нею. Розроблено імітаційну модель і сформульовано концептуальні принципи формування ефективної системи управління збутовою діяльністю підприємств у сфері ресторанного господарства.
].

21.


Белявцев, М.І. Використання стратегічного STP-маркетингу у збутовій діяльності підприємства [Текст] / М. І. Белявцев, М. М. Беспята // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2010. – №5, Т.1. – C. 11-13.

22.

http://library.if.ua/book/3/452.html
Технологія маркетингової діяльності

23.http://polka-knig.com.ua/article.php?book=27&article=2963Стратегія збуту та реалізації продукції (послуг) фірми

Додатково радимо Вам звернутись до БД “Електронний каталог” на сайті НБ ХНУ- рубрика “Збутова логістика....”