Відповідь на запитання

Кількість запитів: 1

> Розробка ефективної рекламної кампанії банку. Дуже дякую

1. 336.7
А47 Алексєєв, І.В. Банківський маркетинг [Текст] : навч. посіб. / І. В. Алексєєв, О. В. Захарчук, Н. Н. Рим. – 2-е вид., доповн. – Львів : Львівський банківський коледж НБУ, 1998. – 96с.

2. 659
Б82 Борисов, Б.Л. Технологии рекламы и PR [Текст] : учеб. пособие / Б. Л. Борисов. – М. : ФАИР-ПРЕСС, 2001. – 624с : ил.

3. 659
В57 Владимирська, Г.О. Реклама [Текст] : навч. посіб. / Г. О. Владимирська, П. О. Владимирський. – К. : Кондор, 2006. – 334с.

4.
Декалин, Р. Особенности национального спонсоринга. Банк и симфонический оркестр - традиционное партнерство [Текст] / Р. Декалин, Н. Твердохлеб // Маркетинг и реклама. – 2003. – №10. – С. 44-45. – [Сфера банковской рекламы - рост конкуренции и изменение психологии потенциального клиента, который все меньше доверяет рекламе, заставляет специалистов искать новые приемы и маркетинговые технологии.].

5.
Дрозд, А. Ефективне керування рекламними витратами банку [Текст] / А. Дрозд, В. Капустян // Економіка та держава. – 2010. – №6. – С. 65-67.

6. 336.7
Е30 Егоров, Е.В. Маркетинг банковских услуг [Текст] : учеб. пособие / Е. В. Егоров, А. В. Романов, В. А. Романова под ред. В.А. Романова. – М. : ТЕИС, 1999. – 102с.

7. 659
К29 Катернюк, А.В. Рекламные технологии. Коммерческая реклама [Текст] : учеб. пособие / А. В. Катернюк. – Ростов-на-Дону : Феникс, 2001. – 320с.

8. 336.7
К75 Кочетков, В.М. Маркетинг у банку [Текст] : конспект лекцій / В. М. Кочетков, А. В. Нікітін. – К. : Вид-во Європ. ун-ту, 2002. – 88с.

9. 336.7
Л96 Лютий, І.О. Банківський маркетинг [Текст] : підручник / І. О. Лютий, О. О. Солодка. – К. : ЦУЛ, 2009. – 776с. – [Затверджено МОН України].

10.
Микитенко, О. Банківська реклама [Текст] / О. Микитенко // Актуальні проблеми міжнародних відносин. – 2004. – №43,Ч.2. – С.181-182.

11. 659
О-24 Обритько, Б.А. Реклама і рекламна діяльність [Електронний ресурс] : курс лекцій / Б. А. Обритько. – К. : МАУП, 2002. – 240с.

12.
Попова, Ж.Г. Психологические аспекты формирования благоприятного имиджа банка [Текст] / Ж. Г. Попова // Маркетинг в России и за рубежом. – 2004. – №5. – С. 68-71. – [Банковская реклама].

13. 659
Р36 Рекламная деятельность [Текст] : учебник / Ф. Г. Панкратов, Ю. К. Баженов, Т. К. Серегина, В. Г. Шахурин. – 5-е изд., перераб. и доп. – М. : Изд.-торг. корпорациия "Дашков и К", 2002. – 364с.

14. 336.7
Р69 Романенко, Л.Ф. Банківський маркетинг [Текст] : підручник / Л. Ф. Романенко. – К. : ЦНЛ, 2004. – 344с.

15. 659
Р69 Ромат, Е.В. Реклама [Текст] : учеб. пособие / Е. В. Ромат. – 4-е изд., перераб. и доп. – СПб. : Питер, 2001. – 496с. – (Учебники для вузов).

16.
Солодка, О.О. Методика створення іміджу комерційного банку [Текст] / О. О. Солодка // Фінанси України. – 2003. – №9. – С. 94-101.

17.
Ткачук, О. Дослідження механізму PR в банках [Текст] / О. Ткачук // Маркетинг в Україні. – 2005. – №6. – С. 20-25.

18. 336.7
У84 Уткин, Э.А. Банковский маркетинг [Текст] : учеб. пособие / Э. А. Уткин. – 2-е изд. – М. : ИНФРА-М, 1995. – 304с.

19.
Черкес, Р. Рекламна стратегія банку як інструмент розширення спектра клієнтської бази та підтримки його іміджу [Текст] / Р. Черкес // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2007. – №23(606). – С. 446-450.

20. http://buklib.net/component/option,com_jbook/task,view/Itemid,99999999/catid,94/id,1242/ Зміст, форми і особливості банківської реклами

21. http://www.nbuv.gov.ua/portal/natural/Vnulp/Menegment/2007_606/73.pdf Р.Б. Черкес РЕКЛАМНА СТРАТЕГІЯ БАНКУ ЯК ІНСТРУМЕНТ РОЗШИРЕННЯ СПЕКТРА КЛІЄНТСЬКОЇ БАЗИ ТА ПІДТРИМКИ ЙОГО ІМІДЖУ


Додатково радимо Вам звернутись до БД “Електронний каталог” - рубрики “ маркетинг в банках”, «рекламна кампанія», «реклама», до Навігатора Інтернет- ресурсів за профілем університету та до БД «Електронна бібліотека» на сайті НБ ХНУ