Відповідь на запитання

Кількість запитів: 1

> Доброго дня! Допоможіть, знайти матеріал для Курсової з маркетингу на тему :"Ціноутворення на промислові товари"
> Дякую=)


1.
Бокулєва, М. Ціноутворення на продукцію машинобудівних підприємств з урахуванням вимог споживачів [Текст] / М. Бокулєва // Економіка та підприємництвоДержава та регіони. – 2009. – №2. – С. 13-19.

2. 339.138
В22 Вачевський, М.В. Маркетинг у сферах послуг [Текст] : навч. посіб. / М. В. Вачевський, В. Г. Скотний. – К. : ЦНЛ, 2004. – 232с.

3.
Виноградов, О.А. Маркетинговий підхід до ціноутворення на продукцію підприємств легкої промисловості [Текст] / О. А. Виноградов, О. Є. Соломенко // Легка промисловість. – 2010. – №1. – С. 36-37.

4. 658.7/.8
Г46 Гіковата, Н.К. Управління процесом створення нового товару: маркетинговий аспект [Текст] : автореф. на здобуття наук. ступеня к.е.н.; спец. 08.06.01 - економіка, організація і управління підприємствами / Н. К. Гіковата. – Х. : ХНЕУ, 2006. – 20с.

5.
Гришко, В. (Гришко, О.. Крет І.) Моделювання процесу формування цін на інноваційну продукцію машинобудівних підприємств [Текст] / В. Гришко, О. К. Ємельянов // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – №15(633). – С. 153-157.

6. 339.3
Г85 Грищенко, І.М. Маркетингові основи комерційного посередництва [Текст] : навч. посіб. / І. М. Грищенко. – К. : Грамота, 2006. – 304с. –

7.
Індекси споживчих цін та цін виробників промислової продукції в Україні у 1991-2007 р. [Текст] // Вісник Національного банку України. – 2008. – №2. – С. 64-65.

8. 339.138
К67 Корнієв, В.Л. Маркетингова цінова політика [Текст] : навч. посіб. / В. Л. Корнієв, М. Х. Корецький, О. І. Дацій. – К. : ЦНЛ, 2007. – 200с. – [Рекомендовано МОН України].

9. 658.8
К82 Крикавський, Є. Промисловий маркетинг [Текст] : Підручник / Є. Крикавський, Н. Чухрай. – 2-ге вид. – Львів : Львівська політехніка, 2004. – 472с. – [ Існує електронна копія ].

10. 339.138
Л64 Литвиненко, Я.В. Маркетингова цінова політика [Текст] : навч. посіб. / Я. В. Литвиненко. – К. : Персонал, 2008. – 244с.

11. 339.138
Л81 Лошенюк, І.Р. Маркетингова цінова політика [Текст] : навч. посіб. / І. Р. Лошенюк, А. М. Гуменюк, Ю. Б. Чаплінський. – К. : Дакор, 2008. – 184с.

12.
Малиш, О.М. Аналіз попиту й оптимізація товарно-цінових рішень підприємства [Текст] / О. М. Малиш // Маркетинг в Україні. – 2002. – №5. – С. 42-47.

13. 339.138
М26 Маркетинг [Текст] : навч. посіб. / за наук. ред. канд. екон. наук. доц. С.В. Ковальчук. – Львів : Новий Світ - 2000, 2010. – 679с. – (Вища освіта в Україні).

14.
Мендела, І.Я. Ціна як активний елемент системи продажів на підприємстві [Текст] / І. Я. Мендела // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2008. – №4, Т.3. – С. 223-226. – [Розглянуто різні моделі формування цін на підприємствах. Особливу увагу приділено маркетинговій моделі цін. Подано рекомендації щодо вибору моделі ціноутворення з метою пошуку оптимального прибутку.].

15. 658.8
М62 Минетт, С. Промышленный маркетинг: принципиально новый подход к решению маркетинговых задач [Текст] = B2B Marketing. Radically Different Approach for Business-to-Business Marketers / С. Минетт Пер. с англ. – М. : Вильямс, 2003. – 208с : ил.

16. 339.138
М80 Мороз, Л.А. Маркетинг [Текст] : підручник / Л. А. Мороз, Н. І. Чухрай за ред. Л.А. Мороза. – 2-ге вид., оновлене. – Львів : Інтелект-Захід, 2002. – 244с. –

17. 658.8
О-75 Оснач, О.Ф. Промисловий маркетинг [Текст] : підручник / О. Ф. Оснач, В. П. Пилипчук, Л. П. Коваленко. – К. : ЦУЛ, 2009. – 364с.

18. 338.5
О-75 Основи ціноутворення [Текст] : навч. посіб. / за ред. Олійник Д.І., Кириченка О.А., Денисенка М.П. – К. : Видавн. Дім "Професіонал", 2009. – 384с. –

19. 338.5
О-75 Основи ціноутворення [Текст] : навч. посіб. / Н. І. Верхоглядова, С. Б. Ільіна, Н. А. Іваннікова [та ін.]. – К. : Кондор, 2007. – 252с. –

20. 338.5
П32 Пінішко, В.С. Ціни і ціноутворення [Текст] : навч. посіб. / В. С. Пінішко. – Львів : Інтелект-Захід, 2006. – 488с.

21. 658.8
П81 Промисловий маркетинг. Формування професійних компетенцій у майбутніх маркетологів [Текст] : підручник / М. В. Вачевський, В. М. Мадзігон, І. Ф. Прокопенко, Г. Є. Левченко за ред. М.В.Вачевського. – К. : Кондор, 2010. – 486с.

22. 658.8
П81 Промисловий маркетинг: Теорія, світовий досвід, українська практика [Текст] : підручник / за ред. А.О. Старостіної. – К. : Знання, 2005. – 764с. – (Європейський маркетинг).
Затверджено МОН України].

23.
Сєріков, А.В. Ціноутворення на промислову продукцію з врахуванням її споживчої вартості [Текст] / А. В. Сєріков, О. В. Білоцерківський // Актуальні проблеми економіки. – 2006. – №4. – С. 97-103.

24. 339.138
С77 Старостіна, А.О. Маркетинг [Текст] : навч. посіб. / А. О. Старостіна, О. В. Зозульов. – К. : Знання, 2003. – 326с.

25. 658.8
Т31 Тєлєтов, О.С. Маркетинг у промисловості [Текст] : Підручник / О. С. Тєлєтов. – К. : ЦНЛ, 2004. – 248с.

26. 339.138
Х73 Холодний, Г.О. Маркетингова товарна політика [Текст] : навч. посіб. / Г. О. Холодний. – Х. : ХНЕУ, 2006. – 324с.

27. 338.5
Ш66 Шкварчук, Л.О. Ціни і ціноутворення [Текст] : навч. посіб. / Л. О. Шкварчук. – 3-тє вид., випр. – К. : Кондор, 2005. – 214с. – [Існує електронна копія].

28. 338.5
Ш66 Шкварчук, Л.О. Ціноутворення [Текст] : підручник / Л. О. Шкварчук. – К. : Кондор, 2006. – 460с.

29.
Янковець, Т.М. Підходи до ціноутворення на інноваційну продукцію легкої промисловості [Текст] / Т. М. Янковець // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. – 2005. – №5,Т.2. – С. 99-100.


Додатково радимо Вам звернутись до БД “Електронний каталог” - рубрики з підрубриками “маркетинг”, «ціноутворення» та до Навігатора Інтернет- ресурсів за профілем університету на сайті НБ ХНУ.