Відповідь на запитання

Кількість запитів: 1

> Доброго Дня! Допоможіть будь-ласка знайти літературу для написання курсової роботи з маркетингу на тему:
>
> "Розробка РR - компанії соціальних проектів "

1.
339.138
М26
Маркетинг в отраслях и сферах деятельности [Текст] : учебник /  под ред. В.А. Алексунина. – М. : Маркетинг, 2001. – 516с.

2.
338
П78
Проблеми розвитку соціально-економічних систем в контексті глобалізаційних процесів [Текст] : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. студ. та молодих вчених (23-24 жовтня 2009р.). Т.4. – Хмельницький : ХНУ, 2009. – 199с. – [Існує електронна копія].

3.
659.4
С17
Самые успешные PR-кампании в мировой практике [Текст] /  пер. с англ. – М. : ИМИДЖ-Контакт, ИНФРА-М, 2002. – 310с. – (Современные консалтинговые технологии). 

4.
659.4
С17
Самые успешные PR-кампании в мировой практике [Електронний ресурс]. – М. : ИНФРА-М, 2002.

5.
37
С69
Соціально-гуманітарні та психолого-педагогічні науки [Текст] : зб. наук. пр. викл. гуманіт. ін-ту, підготовлений за результами науково-дослідної роботи 2004 року. – Хмельницький : ХНУ, 2004. – 211с.

6.
316
С69
Соціологія і психологія [Текст] : навч. посіб. /  за ред. Ю.Ф. Пачковського. – К. : Каравела, 2009. – 760с. 

7.
339.138
Б68
Блайт, Д. Основы маркетинга [Текст] = Essentials of Marketing / Д. Блайт пер. с англ. М.Ю. Зарицкой ; Пер.Заризкая М.Ю. – К. : Знання-Прес, 2003. – 493с. – (Европейский маркетинг).

8.
659.4
Б70
Блэм, С. Паблик Рилейшнз [Текст] / С. Блэм. – М. : Сирин, 2002. – 201с.

9.


Бондар, О. Всеукраїнська кампанія «толерантність як шлях до Європи» [Текст] / О. Бондар, Д. Наконечеа // Педагогіка толерантності. – 2008. – №4. – С. 92-96.

10.


Василенко, И. Связь с общественностью в государственных организациях и местных органах власти: западный опыт [Текст] / И. Василенко // Проблемы теории и практики управления. – 2003. – №4. – С.39-43.

11.
339.138
Г20
Гаркавенко, С.С. Маркетинг [Текст] : пiдручник / С. С. Гаркавенко. – 5-те вид., доп. – К. : Лiбра, 2007. – 720с. – [Рекомендовано МОН України].

12.


Гугнин, А.К.Р. (Гугнин, А.. Казимеж Райхель) Паблик рилейшинз как орудие создания у управления общественнім мнением [Текст] / А. К. Гугнин, А. Ян // Економіка та підприємництвоДержава та регіони. – 2007. – №5. – С. 27-32.

13.
659.4
К17
Калиберда, Е.Г. Связи с общественностью: вводный курс [Текст] : учеб. пособ. / Е. Г. Калиберда. – М. : Логос, 2003. – 120с.

14.


Караваева, А.Ф. PR-технологии и возможности информационно-психологического воздействия на аудиторию [Текст] / А. Ф. Караваева, В. Ю. Безъязыкова // Телекоммуникации и информатизация образования. – 2005. – №2. – С.64-77.

15.


Карпов, А. Манипулятивные технологии public relations [Текст] / А. Карпов // PR-Менеджер. – 2004. – №11. – С.16-24.

16.
659.4
К68
Королько, В.Г. Основы паблик рилейшнз [Текст] : учебник / В. Г. Королько. – М. : "Рефл-бук", "Ваклер", 2000. – 528с. – (Образовательная литература).

17.


Косуля, И.О. Пабликрилейшинз в системе социально-адекватного муниципального менеджмента [Текст] / И. О. Косуля // Психологія. – 2002. – №8-9. – С. 7-8.

18.
159.9
К89
Кузнецов, М.А. Практическая психология PR и журналистики. Как позволить другим делать по-вашему [Текст] : учебно-практ. пособ. / М. А. Кузнецов, И. В. Цыкунов. – М. : РИП-холдинг, 2002. – 148с. – (Академия рекламы).

19.


Купріяненко, Л. Розробка стратегій комунікативних кампаній у різних сферах державного управління [Текст] / Л. Купріяненко // Економіка та держава. – 2009. – №8. – С. 91-94.

20.
378
А43
Малигін, О.В. Визначення оптимального часу проведення агітаційної кампанії на прикладі моделі мобілізації [Текст] / О. В. Малигін // Актуальні проблеми гуманітарних та природничих наук. – 2006. – С. 109-111.

21.
316
М33
Матвиенко, В.Я. Социальные технологии [Текст] / В. Я. Матвиенко. – К. : Українські пропілеї, 2000. – 484с.

22.
316
М33
Матвієнко, В.Я. Соціальні технології [Текст] : навч. посіб. / В. Я. Матвієнко. – К. : Українські пропілеї, 2001. – 446с.

23.


Моисеев, В. Проведение кампаний Паблик Рилейшинз [Текст] / В. Моисеев // PR-Менеджер. – 2003. – №11. – С. 14-18.

24.


Моисеев, В. Паблик Рилейшинз как сфера профессиональной деятельности [Текст] / В. Моисеев // PR-Менеджер. – 2003. – №10. – С. 47-53.

25.


Мойсеєв, В. Паблік рілейшнз як засіб формування громадської думки стосовно науки [Текст] / В. Мойсеєв // Інтелектуальна власність. – 2005. – №1. – С.49-50.

26.
659.4
М74
Мойсеєв, В.А. Паблік рілейшнз [Текст] : навч. посіб. / В. А. Мойсеєв. – К. : Академвидав, 2007. – 224с. – (Альма-матер). – [Рекомендовано МОН України].

27.


Науменко, Т.В. Психологические методы воздействия на массовую аудиторию [Текст] / Т. В. Науменко // Вопросы психологии. – 2003. – №6. – С.63-71. – [Раскрываются методы воздействияна массовую аудиторию, применяемые в областях рекламы и PR(паблик рилейшнз).].

28.
659.4
Н93
Ньюсом, Д. ВСЕ о PR. Теория и практика паблик рилейшнз. [Текст] / Д. Ньюсом, Д. Терк, Д. Крукеберг. – 7-е изд. – М. : ИМИДЖ-Контакт, 2001. – 628с. – (Современные консалтинговые технологии).

29.


Онуфриенко, Г.Ф. Паблик рилейшнз - необходимое условие становления демократического правового государства. Особенности ПР в образовании и культуре современной России [Текст] / Г. Ф. Онуфриенко // Библиотека в эпоху перемен. – 2003. – №2 (18). – С.28-64. – [Процесс становления ПР как области знаний и сферы профессиональной деятельности за рубежём, а также формированию институтов ПР в России. Описаны технологии применения ПР в политический, деловой, культурной деятельности. Представлена информация о подготовке кадров для данной сферы и состоянии российского ПР- рынка.].

30.


Полторак, В. Політичний маркетинг та організація виборчих кампаній [Текст] / В. Полторак // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – 2002. – №1. – С. 61-79.

31.
659.4
П65
Почепцов, Г.Г. Паблік рилейшнз [Текст] : навч. посiб. / Г. Г. Почепцов. – К. : Знання, 2000. – 506с. – (Вища освіта ХХI століття).

32.
659.4
П65
Почепцов, Г.Г. Паблик рилейшнз для профессионалов [Текст] / Г. Г. Почепцов. – 2-е изд., испр. – М. : "Рефл-бук", 2000. – 624с. – (Образовательная библиотека).

33.
659.4
П65
Почепцов, Г.Г. Паблік рилейшнз [Текст] : навч. посiб. / Г. Г. Почепцов. – 2-е вид., випр. і доп. – К. : Знання, 2004. – 373с. – (Вища освіта ХХI століття). –

34.


Примак, Т.О. Оцінка ефективності маркетингових комунікативних кампаній [Текст] / Т. О. Примак // Маркетинг в Україні. – 2003. – №5. – С. 36-39.

35.


Рейллі, Б. Кампанія у засобах масової інформації " Ви маєте знати про СНІД більше" [Текст] / Б. Рейллі // Соціальна політика і соціальна робота. – 2001. – №2. – С. 45-53.

36.
659.4
С47
Слісаренко, І.Ю. Паблік рилейшнз у системі комунікайії та управління [Текст] : навч. посіб. / І. Ю. Слісаренко. – К. : МАУП, 2001. – 104с.

37.


Толкачов, І. Основні моделі зв`язків з громадськістю в системі державної влади [Текст] / І. Толкачов // Трибуна. – 2008. – № 9 - 10. – С. 34-35.

38.
659.4
Ч-90
Чумиков, А.Н. Связи с общественностью [Текст] : учеб. пособ. / А. Н. Чумиков. – 3-е изд. – М. : Дело, 2001. – 296с. – (Наука управления).

39.


Шульгина, Л. Расслоение общественных связей [Текст] / Л. Шульгина // Компаньон. – 2005. – №36. – С. 36-39. – [Специализация на рынке PR].