> будь ласка допоможіть знайти літературу з предмету психокорекція :корекція підліткової тривожності,корекційні програми з подолання підліткової тривожності,вправи на корекцію тривожності у підлітків, дякую
1.
159.9
С50
Смирнов, И. Психотехнологии. Компьютерный психосемантический анализ и психокоррекция на неосознаваемом уровне [Текст] / И. Смирнов. – М. : Прогресс, 1995. – 416с.
2.
159.9
Я92
Яценко, Т.С. Психологічні основи групової психокорекції [Текст] : навч. посіб. / Т. С. Яценко. – К. : Либiдь, 1996. – 264с.
3.
159.9
Р59
Рогов, Е.И. Настольная книга практического психолога. В 2-х кн. [Текст] : учеб. пособ. Кн.2 : Работа психолога со взрослыми. Коррекционные приёмы и упражнения / Е. И. Рогов. – М. : ВЛАДОС-ПРЕСС, 2001. – 480с : ил.
4.
Пачковський, Ю.Ф. Тест шкільної тривожності для дітей 7-11 років [Текст] / Ю. Ф. Пачковський, І. О. Корнієнко // Психолог. – 2002. – №41. – С.26-27.
5.
159.9
О-74
Осипова, А.А. Введение в теорию психокоррекции [Текст] / А. А. Осипова. – М. : МПСИ, 2000. – 320с.
6.
159.9
К72
Костина, Л.М. Игровая терапия с тревожными детьми [Текст] / Л. М. Костина. – СПб. : Речь, 2001. – 160с. – (Детская психология и психотерапия).
7.
159.9
С38
Синягина, Н.Ю. Психолого-педагогическая коррекция детско-родительских отношений [Текст] / Н. Ю. Синягина. – М. : Владос, 2001. – 96с. – (Библиотека школьного психолога).
8.
159.9
М50
Менделевич, И.Д. Клиническая и медицинская психология [Текст] : практ. рук. / И. Д. Менделевич. – 4-е изд. – М. : МЕДпресс-информ, 2002. – 592с.
9.
159.9
О-74
Осипова, А.А. Общая психокоррекция [Текст] : учеб. пособ. для студ. спец. учеб. завед. / А. А. Осипова. – М. : ТЦ Сфера, 2002. – 512с.
10.
159.9
А16
Абрамова, Г.С. Практическая психология [Текст] : учебник / Г. С. Абрамова. – М. : Академический Проект, 2001. – 480с.
11.
159.9
Д38
Детский практический психолог [Текст] : прогр. и метод. материалы; учеб. пособ. / под ред.: О.А. Шаграевой, С.А. Козловой. – М. : Академия, 2001. – 256с. – (Высшее образование).
12.
Бастун, Н. Індивідуальний підхід до учнів з високою тривожністю [Текст] / Н. Бастун // Психолог. – 2003. – №33. – С.18-19. – [Психопрофілактика.].
13.
159.9
К28
Касаткин, С. Техника обратной связи. Мастер общения [Текст] / С. Касаткин. – СПб. : Питер, 2002. – 192с. – (Сам себе психолог).
14.
61
С30
Семенович, А.В. Нейропсихологическая диагностика и коррекция в детском возрасте [Текст] : Учебное пособие / А. В. Семенович. – М. : Академия, 2002. – 232с : илл.
15.
159.9
Я92
Яценко, Т.С. Активное социально-психологическое обучение: теория, процесс, практика [Текст] : учеб. пособ. / Т. С. Яценко, Я. М. Кмит, Б. Н. Алексенко. – Хмельницкий : НАПВУ, 2002. – 792с. – [В данном пособии представлены теоретические и методические основы организации групповой психокоррекции по методу активного социально-психологического обучения.
Работа представляет интерес для психологов-практиков, аспирантов, преподавателей практической психологии в вузах, для всех, кто специализируется в области групповой психокоррекции с глубиннопсихологической ориентацией. ].
16.
Сисун, М. Програма корекції шкільної тривожності в підлітків [Текст] / М. Сисун // Психолог. – 2004. – №16. – С.1-24. – Психолог-вкладка.
17.
Вереніч, Н. Особливості тривожності сучасних підлітків [Текст] / Н. Вереніч // Психолог. – 2004. – №23-24. – С.41-43.
18.
Полякова, Г. Подолання тривожності в шкільному середовищі [Текст] / Г. Полякова, Т. Кружева // Психолог. – 2005. – №2. – С.10-13.
19.
159.9
Я92
Яценко, Т.С. Малюнок у психокорекційній роботі психолога-практика . (На матеріалі психоаналізу комплексу тематичних малюнків) [Текст] = A drawing in psychocorrecting activity of practical psychologist : навч. посіб. / Т. С. Яценко, М. Г. Чобітько, Т. І. Доцевич. – Черкаси : Брама, 2003. – 216с. – [ У посібнику представлено деякі теоретичні засади методу активного соціально- психологічного навчання, який використовується в курсі психокорекції, та описано частково його методику психоаналізу комплексу тематичних малюнків з метою діагностики глибиннопсихологічних характеристик психіки суб`єкта. Подано зразки психоаналізу комплексу тематичних малюнків. Текст у посібнику синхронно представляється українською і англійською мовами, що сприятиме навчанню студентів психолінгвістичних факультетів,
Посібник може бути корисним психологам-практикам, соціологам, викладачам психології вищих навчальних закладів.
The course-book offers some theory foundations to the method of Active Social and
Psychological Training- used in psychocorrecting sessions.
The demonstrative techniques for thematic drawing set psychoanalysis to diagnose
the psyche deep psychological character are presented.
The samples of thematic drawing set psychoanalysis are provided. Ukrainian
English versions of the book to Psycholinquisties Students.
The course-book cones also of interest to clinical psychologist, sociologist. Psychology
Instructors at the University level.
].
20.
Щербакова, Т. Зняття тривожності і страхів у дошкільників [Текст] / Т. Щербакова // Психолог. – 2005. – №16. – С.21-27. – [Психокорекція].
21.
159.9
В58
Власова, О.І. Педагогічна психологія [Текст] : навч. посіб. / О. І. Власова. – К. : Либідь, 2005. – 400с. – [ У навчальному посібнику, орієнтованому на висвітлення як світового, так і українського досвіду психолого-педагогічних досліджень, подаються концептуальні засади основних розділів курсу "Педагогічна психологія", висвітлюються матеріали провідних теоретичних і прикладних досліджень у цій галузі психологічного знання. Поруч із теоретичними матеріалами в ньому широко представлено описи різноманітних формуючих психолого-педагогічних технік, поласться інформація щодо подальшого поглиблення самостійного вивчання окремих питань цієї навчальної дисципліни.
Для студентів вищих навчальних закладів.
].
22.
Качаєв, А. Шкільна тривожність: її вплив на розвиток учня [Текст] / А. Качаєв // Психолог. – 2006. – №13. – С. 16-17. – [Психокорекція].
23.
Пилипенко, Н.М. Динамічні перетворення у мотиваційній сфері осіб із підвищеною тривожністю під впливом психокорекції [Текст] / Н. М. Пилипенко // Практична психологія та соціальна робота. – 2006. – №6. – С. 49-58.
24.
Пилипенко, Н.М. Динамічні перетворення у мотиваційній сфері осіб із підвищеною тривожністю під впливом психокорекції [Текст] / Н. М. Пилипенко // Практична психологія та соціальна робота. – 2006. – №7. – С. 62-63.
25.
159.9
Я92
Яценко, Т.С. Теорія і практика групової психокорекції: Активне соціально-психологічне навчання [Текст] : навч. посіб. / Т. С. Яценко. – К. : Вища школа, 2004. – 679с. : іл. – [ Висвітлено теоретичні й методичні передумови групової психокорекції шляхом активного соціально-психологічного навчання (АСПН). Подано зразок занять цілісного курсу АСПН із системою методик (спонтанна дискусія, психодрама, рольова гра, психомалюнок та ін.). Емпіричний матеріал, вміщений у посібнику, дає змогу докладно репрезентувати групову исихокорекційну роботу з окремими методичними прийомами, що сприятиме опануванню процесом особистісного пізнання та пізнання іншої людини.
Для студентів психологічних спеціальностей вищих навчальних закладів. Може бути корисний психологам-практикам.
].
26.
Литвинова, Н. Мотивація успіху як засіб подолання тривожності [Текст] / Н. Литвинова // Психолог. – 2006. – №30. – С. 22-24.
27.
159.9
К89
Кузікова, С.Б. Теорія і практика вікової психокорекції [Текст] : навч. посіб. / С. Б. Кузікова. – Суми : "Університетська книга", 2006. – 384с. – [Існує електронна копія]. – [ У посібнику висвітлюються питання психологічної корекції розвитку особистості дітей, підлітків, юнацтва. Розглядаються теоретичні основи та передумови психокорекційної практики, викладаються методи корекції пізнавальної, емоційно-вольової сфер особистості та її поведінки. Аналізуються особливості використання психокорекційних методів з особами різного віку. У додатках посібника подано програму підготовки фахівців до здійснення психокорекційної діяльності, а також авторську розробку психологічної програми корекції і розвитку особистості в підлітковому віці.
Розраховано на студентів психологічних факультетів та відділень педуніверситетів, фахівців у галузі практичної психології та психологічної служби.
Рекомендовано МОН України
].
28.
Казаннікова, О. Тривожність молодших школярів [Текст] / О. Казаннікова // Початкова школа. – 2007. – №3. – С.9-10.
29.
Шевченко, Н.Ф. Гіперфункція тривожності у підлітків: превентивна стратегія [Текст] / Н. Ф. Шевченко, Є. М. Калюжна // Практична психологія та соціальна робота. – 2007. – №7. – С. 17-22.
30.
Власенко, О. Діагностика тривожності п`ятикласників. Адаптація до середньої школи [Текст] / О. Власенко // Психолог. – 2007. – №35. – С. 10-11.
31.
Росюк, А. Корекція тривожності та страхів [Текст] / А. Росюк // Психолог. – 2008. – №7-8. – С. 47-51.
32.
Тривожність та страхи дітей [Текст] // Психолог. – 2008. – №21. – С. 3-30.
33.
Свіденко, Г.М. Психологічний тренінг як засіб розвитку самосвідомості та зниження рівня тривожності в період підліткової кризи [Текст] / Г. М. Свіденко // Практична психологія та соціальна робота. – 2008. – №9. – С. 34-46.
34.
159.9
Л87
Лучинкіна, А. Профілактика девіантної поведінки [Текст] : навч. посіб. Ч.1 / А. Лучинкіна. – К. : Главник, 2008. – 128с. – (Бібліотечка соціального працівника).
35.
159.9
Л87
Лучинкіна, А. Профілактика девіантної поведінки [Текст] : навч. посіб. Ч.2 / А. Лучинкіна. – К. : Главник, 2008. – 112с. – (Бібліотечка соціального працівника).
36.
Ковальчук, О. Виникнення тривожності у дітей та профілактика страхів [Текст] / О. Ковальчук // Психолог. – 2009. – №11-12. – С. 22-23.
37.
Гордеева, Ж. Тривожність молодших школярів у процесі адаптації до школи [Текст] / Ж. Гордеева // Психолог. – 2009. – №14. – С. 1-24. – [Шляхи та методи психокорекції].
38.
37
А43
Гошовська, Л. Проблема тривожності у контексті навчання дитини у школі [Текст] / Л. Гошовська, Н. А. Сургунд // Актуальні проблеми гуманітарних та природничих наук. В 2-х т. – 2008. – Т.2№Вип.3.-Вип.3. – С. 42-44.
39.
Робота психолога із тривожними і гиперактивними дітьми. Спецвипуск. Корекційна програма [Текст] // Психолог. – 2009. – №24. – С. 3-26.
40.
Ружинська, О.В. Подолання шкільної тривожності учнів молодшого підліткового віку (Корекційно-розвивальна програма для учнів 5-х класів) [Текст] / О. В. Ружинська // Практична психологія та соціальна робота. – 2009. – №9. – С. 27-33.
41.
159.9
К95
Кутішенко, В.П. Психологія розвитку та вікова психологія [Текст] : практикум; навч. посіб. / В. П. Кутішенко, С. О. Ставицька. – К. : Каравела, 2009. – 448с. – [Навчальний посібник підготовлено для навчальної дисципліни "Психологія розвитку та вікова психологія", яку викладають для студентів Інститутів Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова спеціальностей "Психологія", "Психологія консультування", "Практична психологія" та інших вищих педагогічних навчальних закладів України.
Рекомендовано МОН України].
42.
Полька, Н.С. Рівень шкільної тривожності як критерій психоемоційної адаптації до умов навчання у загальноосвітніх закладах різних типів [Текст] / Н. С. Полька, С. І. Гаркавий // Довкілля та здоров`я. – 2009. – №3. – С. 40-42.
43.
159.9
К95
Кутішенко, В.П. Психологія розвитку та вікова психологія [Текст] : практикум; навч. посіб. / В. П. Кутішенко, С. О. Ставицька. – К. : Каравела, 2009. – 448с.
|
|