> Доброго дня! Допоможіть, будь ласка, знайти матеріали, де є методики для дітей ДОШКІЛЬНОГО віку на визначення комунікативних навичок, моторики, статево-вікової ідентифікації та самооцінки. Дякую!
> 1.
Айламазьян, А.М. Связь моторики человека с его личностными характеристиками [Текст] / А. М. Айламазьян, Т. С. Князева // Вопросы психологии. – 2008. – №2. – С. 62-73.
2.
Балык, А.С. Профессиональная подготовка студентов к работе по развитию личности детей дошкольного возраста [Текст] / А. С. Балык // Инновации в образовании. – 2009. – №12. – С. 43-53.
3.
Ваганова, Н.А. Як діти старшого дошкільного віку сприймають і розуміють картини різного жанру [Текст] / Н. А. Ваганова // Обдарована дитина. – 2009. – №8. – С. 14-20.
4.
Ваганова, Н.А. Розвиток творчого потенціалу дітей дошкільного віку [Текст] / Н. А. Ваганова, Г. В. Парандій // Обдарована дитина. – 2008. – №6. – С. 9-19.
5.
Гальченко, М. Педагогика Монтессори [Текст] / М. Гальченко // Мир семьи: Практические советы для родителей. – 2004. – №5. – С.42-44.
6.
Гулько, Ю.А. Формирование качеств творческой личности у дошкольников [Текст] / Ю. А. Гулько // Обдарована дитина. – 2006. – №9. – С. 22-28.
7.
Гуров, В.Н. Предшкольная подготовка детей старшего дошкольного возраста в лицее: вызовы нового времени [Текст] / В. Н. Гуров, Т. П. Романенко, Н. А. Симонова // Инновации в образовании. – 2010. – №3. – С. 37-45.
8.
Дорогавцева, С. Розвиток тонкої моторики - шлях до каліграфічного письма [Текст] / С. Дорогавцева, Н. Мазур // Початкова школа. – 2010. – №8. – С. 27-32.
9.
Дусанська, Л. Готуйте дитину до школи [Текст] / Л. Дусанська // Початкова школа. – 2010. – №4. – С.75-76.
10.
Дятленко, Н. Розвиток культури мислення у дошкільників [Текст] / Н. Дятленко // Початкова школа. – 2008. – №7. – С. 31-33.
11.
Карабаєва, І.І. Взаємозв`язок уяви, гри та навчання в дошкільному віці [Текст] / І. І. Карабаєва, К. В. Карасьова // Обдарована дитина. – 2008. – №10. – С. 51-56.
12.
Кузьменко, В.У. Провідні методологічні підходи проблеми виявлення обдарованості дитини дошкільного віку [Текст] / В. У. Кузьменко // Обдарована дитина. – 2009. – №9. – С. 11-17.
13.
Маломуж, С.А. Формування чуттєвої сфери дошкільників через засвоєння соціального досвіду [Текст] / С. А. Маломуж // Обдарована дитина. – 2009. – №9. – С. 19-27.
14.
Печенко, І.П. Окремі концептуальні положення соціалізації особистості в дошкільному дитинстві [Текст] / І. П. Печенко // Педагогіка і психологія. – 2006. – №3. – С. 19-29.
15.
Пігурнова, О. Школа комплексного виховання та розвитку [Текст] / О. Пігурнова, В. Піддубна // Початкова школа. – 2009. – №7. – С.47-50. – [підготовка п`ятилітніх дітей до школи].
16.
Потапова, И.А. Инновационные направления социализации детей в условиях дошкольных образовательных учреждений [Текст] / И. А. Потапова // Инновации в образовании. – 2007. – №3. – С. 82-86.
17.
Рібцун, Ю. Використання ігрових прийомів у розвитку артикуляційної моторики молодших дошкільників із ЗНМ [Текст] / Ю. Рібцун // Дефектологія. – 2008. – №1. – С. 11-13.
18.
Сидячева, Н.В. Розвиток емоційно-вольової регуляції в дошкільників [Текст] / Н. В. Сидячева // Педагогіка і психологія. – 2007. – №4. – С. 100-106.
19.
Сушкова, И. О процессе нравственного воспитания дошкольников [Текст] / И. Сушкова // Alma mater. – 2004. – №6. – С.21-25.
20.
Шохор-Троцкая, М. Как будет говорить ваш ребенок, зависит от вас [Текст] / М. Шохор-Троцкая // Наука и жизнь. – 2006. – №8. – С. 39-43.
21.
159.9
Р64
Розвиток дрібної моторики, уваги та уявлення дітей молодшого шкільного віку [Текст] : комплексна методика розвитку / уклад. О.В. Дацун. – Хмельницький : НВП "Евріка" ТОВ, 2003. – 28с.
22.
159.9
Л87
Лучшие игры для детей от 2 до 7 [Текст] : 365 игр / сост. :Г.Е. Акимова ., Е.В.Федорова . ,Е.Н. Яковлева . – СПб. : ИД "Весь", 2002. – 192с : ил. – (Что ни день - то игра).
23.
159.9
В77
Воспитание младшего школьника [Текст] : пособ. для студ. сред. и высш. пед. учеб. заведений / сост. Л.В. Ковинько. – 4-е изд., стер. – М. : Академия, 2000. – 288с. – (Педагогическое образование).
24.
159.9
П64
Потапчук, А.А. Двигательный игротренинг для дошкольников [Текст] / А. А. Потапчук, Т. С. Овчинникова. – СПб. : Речь, 2002. – 176с. – (Детская психология и психотерапия).
25.
159.9
Ш62
Шинкарюк, А.І. Розвиток моторики і психіки: Проблема активності та свободи [Текст] : монографія / А. І. Шинкарюк. – Кам`янець-Подільський : К-ПДПУ, 2002. – 200с. – [ У монографії висвітлені теоретико-методологічні та практичні питання взаємовпливу моторики і психіки з позицій принципу розвитку. Докладно розглянуто взаємозв`язок між розвитком моторики і ступенями активності психіки та свободи у філогенезі тварин і людини, нормативному та патологічному онтогенезі дитини.
Для науковців, викладачів, практикуючих психологів, усіх, хто цікавиться проблемами психомоторики].
26.
37
П24
Педагогика раннего вазраста (по программе "Кроха") [Текст] : учеб. пособ. для студ. сред. педагог. учеб. завед. / под ред.: Г.Г.Григорьевой, Н.П. Котовой, Д.В. Сергеевой. – М. : Академия, 1998. – 336с.
27.
37
І-60
Індивідуалізація виховання дошкільника [Текст] : навч. посіб. – К. : Педагогічна думка, 2007. – 152с.
28.
37
А43
Білик, Ж. Використання образотворчої діяльності в соціально-педагогічній роботі з дітьми дошкільного віку [Текст] / Ж. Білик, Л. Сокольська // Актуальні проблеми гуманітарних та природничих наук. – 2007. – Т.1№Вип. 2.-Вип. 2. – С. 96-98.
29.
37
А43
Величко, М. Використання ляльки в роботі щодо розвитку мовлення дітей дошкільного віку [Текст] / М. Величко, О. М. Гомонюк // Актуальні проблеми гуманітарних та природничих наук. В 2-х т. – 2008. – Т.2№Вип.3.-Вип.3. – С. 24-25.
30.
37
В46
Вільчковський, Е.С. Теорія і методика фізичного виховання дітей дошкільного віку [Текст] : навч. посіб. / Е. С. Вільчковський, О. І. Курок. – 2-ге вид., перероб. та доп. – Суми : Універ. книга, 2005. – 428с.
31.
37
А43
Роль іграшки в житті дитини [Текст] / Н. Глубоченко, Н. Данькова, І. Рикун, Л. П. Сокольська // Актуальні проблеми гуманітарних та природничих наук. В 2-х т. – 2006. – Т.2. – С. 41-43.
32.
37
К78
Кравцова, А. Розвивальні ігри та вправи для дітей від народження до року [Текст] : посіб. для батьків / А. Кравцова, Г. Кукуруза, Н. Міхановська. – К. : Держсоцслужба, 2007. – 52с.
33.
37
А43
Кушнір, І. Організація роботи з розвитку мовлення дітей дошкільного віку [Текст] / І. Кушнір, Л. П. Сокольська // Актуальні проблеми гуманітарних та природничих наук. В 2-х т. – 2006. – Т.2. – С. 43-44.
34.
37
Л63
Лисенко, Н.В. Педагогіка українського дошкілля: У 2-х ч. [Текст] : навч. посіб. Ч.1 / Н. В. Лисенко, Н. Р. Кирста. – К. : Вища школа, 2006. – 302с.
35.
37
П56
Поніманська, Т.І. Дошкільна педагогіка [Текст] : навч. посіб. / Т. І. Поніманська. – К. : Академвидав, 2006. – 456с. – (Альма-матер).
36.
http://studentam.net.ua/content/view/3620/85/Форми організації навчання дітей дошкільного віку
37.
http://erudyt.shkola.lviv.ua/ua/erudit2_6.html Дошкільна підготовка
38.
Додатково радимо Вам звернутись до БД “Електронний каталог” на сайті НБ ХНУ- рубрики “Дошкільна педагогіка, психологія дошкільного віку.....”
> |
|