Відповідь на запитання

Кількість запитів: 1

> Реклама в туризмі. Дякую

1.


Вертелєва, О.В. Інноваційні напрями інформаційної підтримки просування м. Києва як туристичного центру [Текст] / О. В. Вертелєва // Інвестиції : практика та досвід. – 2009. – №23. – С. 21-24.

2.


Казакова, Е. Роль корпоративных медиа в турбизнесе [Текст] / Е. Казакова // Маркетинг и реклама. – 2010. – №7-8. – С. 36-39.

3.


Майорова, Н.І. Розвиток традиційної та нетрадиційної реклами у туристичному бізнесі [Текст] / Н. І. Майорова // Вісник Хмельницького національного університету.Економічні науки. – 2006. – №2,Т.2. – С. 154-158.

4.
338.48
Д99
Дядечко, Л.П. Економіка туристичного бізнесу [Текст] : навч. посіб. / Л. П. Дядечко. – К. : ЦУЛ, 2007. – 224с. – [Рекомендовано МОН України].

5.
338.48
З-62
Зима, О.Г. Основи туризму [Текст] : конспект лекцій. Ч.1 / О. Г. Зима, Н. А. Дехтяр, М. В. Новікова. – Харків : ХНЕУ, 2009. – 264с. – [Конспект лекцій складається з двох логічно пов`язаних модулів, кожен з яких об`єднує у собі відносно окремий самостійний блок навчальної дисципліни. Розкривається економічне та соціальне підґрунтя туристських макрорегіонів світу, надається детальна характеристика туристичного потенціалу кожного регіону, наводяться основні концепції рекреалопї й лікувально-оздоровчого туризму, розкриваються поняття рекреаційної діяльності та рекреаційної системи.
Рекомендовано для студентів економічних спеціальностей.].

6.
338.48
М21
Мальська, М. Основи туристичного бізнесу [Текст] : навч. посіб. / М. Мальська, В. Худо, В. Цибух. – К. : ЦНЛ, 2004. – 272с.

7.
338.48
М21
Мальська, М.П. Міжнародний туризм і сфера послуг [Текст] : підручник / М. П. Мальська, Н. В. Антонюк, Н. М. Ганич. – К. : Знання, 2008. – 661с. – [У підручнику розглянуто міжнародний туризм як суспільний феномен та індустрію, його види і чинники, що впливають на туристичний рух. Проаналізовано індустрію міжнародного ринку та її складові. Викладено засади та світовий досвід менеджменту і маркетингу міжнародного туризму, описано поняття та різновиди світового туристичного ринку й механізми його регулювання.
Призначено для студентів напряму "Туризм та менеджмент організацій (менеджмент туристичної індустрії)", слухачів інститутів післядипломної освіти, працівників туристичної сфери, органів місцевого самоврядування.

8.

http://tourlib.net/lib.htm

Додатково радимо переглянути такі рубрики БД “Електронний каталог” на сайті НБ ХНУ - “Економіка туризму в Україні”, “Маркетинг в туризмі”, “Менеджмент в туризмі”, “Управління туристичним бізнесом”, “Інформаційне забезпечення туристичної діяльності”, “Економіка туризму”, “Організація туризму”