Відповідь на запитання

Кількість запитів: 1

> ДОПОМОЖІТЬ ПІДІБРАТИ ЛІТЕРАТУРУ НА КУРСОВУ РОБОТУ ПО ТЕМІ "ОРГАНІЗАЦІЯ ВИХОДУ ПІДПРИЄМСТВА НА МІЖНАРОЖНІ РИНКИ ТОВАРІВ І ПОСЛУГ"
1.


Ал-Газу, А.А.М. (Ал-Газу, Али Ахмед Мохамед) Международные маркетинговые стратегии промышленных предприятий Украины [Текст] / А. А. Ал-Газу // Актуальні проблеми економіки. – 2010. – №3. – С. 123-130.

2.


Валуев, Ю.Б. Предпосылки управления внешнеэкономической деятельностью промышленного предриятия [Текст] / Ю. Б. Валуев // Актуальні проблеми економіки. – 2009. – №5. – С. 120-129.

3.


Васильківський, Д.М. Особливості застосування міжнародного маркетингу в діяльності підприємств у контексті інтеграції України до ЄС [Текст] / Д. М. Васильківський // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2005. – №2,Т.2. – С. 207-210.

4.


Васютинська, Ю.О. Товарна політика підприємства та проблеми її формування [Текст] / Ю. О. Васютинська // Актуальні проблеми економіки. – 2010. – №3. – С. 138-142.

5.


Іващук, І.О. Зовнішньоекономічна складова як імператив функціонування сучасного підприємства [Текст] / І. О. Іващук // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2009. – №2, Т.1. – С. 146-149. – [Проведено аналіз видів і форм зовнішньоекономічної діяльності, досліджено ефект від розвитку
зовнішньоекономічних зв’язків на підприємстві та у країні в цілому.
].

6.


Каткова, Т.І. Організаційні основи застосування маркетингових стратегій виходу на міжнародні ринки промислових підприємств [Текст] / Т. І. Каткова // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2007. – №5,Т.2. – С. 92-97. – [Визначено основні складові застосування маркетингових стратегій виходу промислових підприємств на міжнародні ринки. Встановлено типи базових конкурентних стратегій, рівні конкурентної активності компаній, положення концепції кількісної оцінки ефективності маркетингових програм, стадії вдосконалення маркетингової культури та способи виходу підприємств на зовнішні ринки.].

7.


Кравчук, Н.М. Організаційно-управлінські особливості входження українських підприємств до стратегічних альянсів [Текст] / Н. М. Кравчук // Актуальні проблеми економіки. – 2006. – №8. – С. 179-183.

8.


Кулишова, Я.В. Деятельность предприятий в контексте внешнеэкономической политики [Текст] / Я. В. Кулишова // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2007. – №4,Т.1. – С. 196-199. – [У статті розглянуто вплив зовнішньоекономічної політики держави на ефективність зовнішньоекономічної діяльності країни і окремих підприємств. Запропоновані варіанти прогнозу експорту при різних напрямах зовнішньоекономічної політики. Визначено вплив зміни валютного курсу на обсяги експорту, кількісно оцінено обсяг недоотриманого експорту при підвищенні валютного курсу. Запропоновані рекомендації щодо напрямків підвищення ефективності зовнішньоекономічної діяльності підприємств.].

9.


Курок, О.О. Удосконалення системи зовнішньоекономічної діяльності підприємства: сприяння товарообігу через митний кордон [Текст] / О. О. Курок // Вісник Хмельницького національного університету.Економічні науки. – 2006. – №5,Т.2. – С. 168-172. – [Аналіз економіко-правових аспектів зовнішньоекономічної діяльності підприємства дозволив запропонувати шляхи удосконалення проходження товарів через митницю і головні обов’язки суб’єктів господарської діяльності та митних органів.].

10.


Машталір, Я.П. Формування структури механізму управління зовнішньоекономічною діяльністю машинобудівного підприємства [Текст] / Я. П. Машталір // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2008. – №5. Т.2. – С. 54-57. – [На основі дослідження теоретичних і практичних засад реалізації зовнішньоекономічної діяльності за умов сучасної конкуренції розроблено структуру механізму управління зовнішньоекономічною діяльністю для машинобудівного підприємства.].

11.


Медведева, Ю.П. Участие в международном обмене инжиниринговыми услугами, как перспективном направлении внешнеэкономической деятельности предприятия [Текст] / Ю. П. Медведева // Вісник Хмельницького національного університету.Економічні науки. – 2006. – №4,Т.1. – С. 155-157. – [В работе проводится анализ современного развития рынка инжиниринговых услуг. Обосновывается актуальность и перспективность участия промышленных предприятий в международном обмене инжиниринговыми услугами, как перспективном направлении внешнеэкономической деятельности предприятия на примере ОАО «Трансмаш-Групп» .].

12.


Нижник, І.В. Зовнішньоторговельні відносини українських підприємств в системі конкурентоспроможності їх продукції [Текст] / І. В. Нижник // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2007. – №5,Т.2. – С. 108-111. – [Здійснено аналіз зовнішньоторговельних відносин підприємств на макро-, мезо- та мікроекономічному рівнях, що дозволив виявити основні проблеми та напрями підвищення конкурентоспроможності вітчизняної
продукції.].

13.


Оліх, Г.І. Формування стратегії зовнішньоекономічної діяльності підприємств [Текст] / Г. І. Оліх // Вісник Хмельницького національного університету.Економічні науки. – 2006. – №4,Т.1. – С. 165-168. – [Розкрито сутність стратегії зовнішньоекономічної діяльності підприємств та визначено фактори, що впливають на процес її формування. Встановлено закономірності зовнішньоекономічної діяльності, які потрібно враховувати при виході на зовнішній ринок. Розраховано кореляційний зв’язок між факторами, що впливають на вибір експортної стратегії підприємства.].

14.


Панасюк, О. Вихід вітчизняних підприємств на міжнародний ринок капіталів [Текст] / О. Панасюк // Економіка України. – 2000. – С.78-81.

15.


Полянська, А.С. Маркетингові засади управління зовнішньоекономічною діяльністю вітчизняних підприємств [Текст] / А. С. Полянська // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки [Електронний ресурс]. – 2008. – №5. Т.3. – С. 97-101. – [Розглянуто роль маркетингу у процесі управління зовнішньоекономічною діяльністю вітчизняних
підприємств. Зроблено висновок про необхідність використання маркетингових засад у даній сфері діяльності
з метою підвищення конкурентного рівня не тільки підприємств, орієнтованих на зовнішні ринки збуту, але і
країни в цілому. Зважаючи на те, що сукупність маркетингових складових, які можуть бути використанні у
процесі управління зовнішньоекономічною діяльністю є досить різноманітною, пропонується організаційно-
економічний механізм управління даним напрямком роботи і визначено його основні складові. Зроблено
висновок про те, що застосування розглянутих у статті підходів до управління зовнішньоекономічною
діяльністю сприятиме підвищенню ефективності роботи вітчизняних підприємств як на внутрішньому, так і
на зовнішньому ринках].

16.


Савельєв, В. Роль та місце стратегії просування у зовнішньоекономічній діяльності підприємств [Текст] / В. Савельєв // Економіка. Фінанси. Право. – 2008. – №10. – С. 11-13.

17.


Стадник, М.Я. Методика визначення потенціалу міжнародної діяльності підприємства на ринках високотенологічної та інноваційної продукції [Текст] / М. Я. Стадник // Актуальні проблеми економіки. – 2005. – №1. – С. 126-131.

18.


Ткаченко, В. Доминирующие факторы эффективности внешнеэкономической деятельности предприятий АПК регионов [Текст] / В. Ткаченко, Н. Шашло // Економіка АПК. – 2009. – №8. – С. 19-28.

19.


Харчук, Т.В. Шляхи виходу підприємств на зовнішні ринки [Текст] / Т. В. Харчук // Актуальні проблеми економіки. – 2009. – №8. – С. 12-16.

20.
334
О-75
Основи бізнесу [Текст] : навч. посіб. /  за ред.: Ф.Ф. Бутинця, К.В. Романчук. – 2-ге вид., перероб. і доп. – Житомир : Рута, 2006. – 364с. 

21.
334
Ш69
Шлійко, А.В. Економіка підприємництва на ринку товарів і послуг [Текст] : навч. посіб. / А. В. Шлійко. – К. : ЦНЛ, 2008. – 376с. 

22.
334.7
Я62
Янковский, Н.А. Повышение эффективности внешнеэкономической деятельности крупного производственного комплекса [Текст] : монографія / Н. А. Янковский. – Донецьк : Донеччина, 2000. – 448с.

23.
338.3
Я90
Яхно, Т.П. Економічна ефективність комерційних операцій підприємств на ринку товарів [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня к.е.н.; спец. 08.06.02 - підприємництво, менеджмент та маркетинг / Т. П. Яхно. – Львів : Держ.ун-т "Львівська політехніка", 2000. – 20с.

24.
339.137
У67
Управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємства (організації) [Текст] : навч. посіб. /  за ред. І.Ю. Сіваченка. – К. : ЦУЛ, 2003. – 186с.

25.
339.9
З-78
Зовнішньоекономічна діяльність підприємств [Текст] : навч. посіб. – К. : ЦНЛ, 2006. – 792с.

26.
339.9
С91
Бабич, Л.М. Аналіз напрямків підвищення міжнародної конкурентоспроможності українських підприємств в умовах економічного глобалізму [Текст] / Л. М. Бабич // Сучасні технології виробництва в розвитку економічної інтеграції та підприємництва. – 2003. – С. 203-204.

27.
339.9
Д44
Дідківський, М.І. Зовнішньо-економічна діяльність підприємства [Текст] : навч. посіб. / М. І. Дідківський. – К. : Знання, 2006. – 462с. 

28.
339.92
К19
Каніщенко, О.Л. Міжнародний маркетинг у діяльності українських підприємств [Текст] : монографія / О. Л. Каніщенко. – К. : Знання, 2007. – 446с.

29.
658
Е45
Економіка підприємства [Текст] : навч. посіб. /  за ред. А.В. Шегеди. – К. : Знання, 2005. – 431с. 
30.

http://www.info-library.com.ua/books-text-404.html

Мотиви та етапи виходу підприємства на міжнародні ринки

31.

http://library.if.ua/book/54/3913.html
Основні напрямки дослідження міжнародних ринків

32.

Додатково радимо Вам звернутись до БД “Електронний каталог” на сайті НБ ХНУ- рубрика “Зовнішньоекономічна діяльність підприємств.....”