Відповідь на запитання

Кількість запитів: 1

> курсова з предмету менеджмент організацій: Управління маркетинговою діяльністю підприємства субєкта ЗЕД.
> ДЯКУЮ)))))
1.


Ал-Газу, А.А.М. (Ал-Газу, Али Ахмед Мохамед) Международные маркетинговые стратегии промышленных предприятий Украины [Текст] / А. А. Ал-Газу // Актуальні проблеми економіки. – 2010. – №3. – С. 123-130.

2.


Багінський, В. Вдосконалення маркетингової діяльності на підприємстві [Текст] / В. Багінський // Економіка та держава. – 2009. – №5. – С. 57-60.

3.


Бевзенко, В.Ф. Особенности экспортного маркетинга сырьевых ресурсов [Текст] / В. Ф. Бевзенко // Діловий вісник. – 2000. – №3. – С.32.

4.


Васильківський, Д.М. Особливості застосування міжнародного маркетингу в діяльності підприємств у контексті інтеграції України до ЄС [Текст] / Д. М. Васильківський // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2005. – №2,Т.2. – С. 207-210. – [У статті чітко окреслено, науково обгрунтовані завдання остаточного виведення економіки України на траєкторію гарантованого зростання через посилення дієздатності держави та дальшого поглиблення ринкових реформ. Йдеться про глибоку модернізацію економіки, підвищення її конкурентоспроможності, утвердження європейських принципів та механізмів соціально орієнтованої структурно-інноваційної моделі економічного розвитку, що визначаються світовим співтовариством як стратегія розвитку в XXI столітті.].

5.


Васильківський, Д.М. Стратегічні маркетингові орієнтири підприємств при виході на міжнародні ринки [Текст] / Д. М. Васильківський // Вісник Хмельницького національного університету.Економічні науки. – 2006. – №5,Т.2. – С. 105-109. – [У статті обґрунтовано пріоритетне значення та стан застосування міжнародного маркетингу на підприємствах. Автором аналізується поведінка малих (середніх) і великих підприємств, що інтенсивно реагують на зміну кон’юнктури ринку.].

6.


Глотова, Г. Ринок видавничої продукції як середовище маркетингу [Текст] / Г. Глотова // Вісник книжкової палати. – 2003. – №5. – С.16-21. – [Економічна сутність ринку та особливості його трактування у маркетингу. Товарна структура роздрібного ринку України. Експорт та імпорт видавничої продукції. Зовнішньоекономічний товарообіг України з державами.].

7.


Гоменюк, М.О. Маркетингова вертикальна інтеграція у зовнішньоекономічній діяльності АПК [Текст] / М. О. Гоменюк // Актуальні проблеми міжнародних відносин. – 2004. – №44,Ч.2. – С.71-74.

8.


Григор`єва, Л.В. Оцінка впливу факторів зовнішнього середовища на формування маркетингового потенціалу підприємства [Текст] / Л. В. Григор`єва // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2008. – №2, Т.1. – С. 63-67. – [Розглянуто сутність маркетингового потенціалу підприємства та основні проблеми, що перешкоджають ефективному формуванню маркетингового потенціалу на вітчизняних підприємствах.
Запропоновано групування факторів зовнішнього середовища для оцінки впливу на формування маркетингового потенціалу підприємства, розраховано їхній кореляційний зв’язок.].

9.


Дикий, О.В. Формування конкурентних маркетингових стратегій і процеси глобалізації бізнесу [Текст] / О. В. Дикий // Актуальні проблеми міжнародних відносин. – 2004. – №49,Ч.2. – С. 226-228.

10.


Івашова, Н.В. Маркетинговий підхід для планування діяльності підприємства як фактор ефективного розвитку НТП на підприємстві [Текст] / Н. В. Івашова // Вісник Хмельницького національного університету.Економічні науки. – 2005. – №3,Т.2. – С. 139-144.

11.


Калугин, В. Голландская болезнь [Текст] / В. Калугин // Бизнес. – 2004. – №18-19. – С. 30-33. – [Экспорт украинской экономики.
Сравнительная динамика некоторых макроэкономических показателей.
].

12.


Каткова, Т.І. Організаційні основи застосування маркетингових стратегій виходу на міжнародні ринки промислових підприємств [Текст] / Т. І. Каткова // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2007. – №5,Т.2. – С. 92-97. – [Визначено основні складові застосування маркетингових стратегій виходу промислових підприємств на міжнародні ринки. Встановлено типи базових конкурентних стратегій, рівні конкурентної активності компаній, положення концепції кількісної оцінки ефективності маркетингових програм, стадії вдосконалення маркетингової культури та способи виходу підприємств на зовнішні ринки.].

13.


Мордвінцева, Т. Методичні основи стратегічного планування маркетингової діяльності на підприємствах машинобудування [Текст] / Т. Мордвінцева // Економіка та підприємництвоДержава та регіони. – 2007. – №1. – С. 229-232.

14.


Полянська, А.С. Маркетингові засади управління зовнішньоекономічною діяльністю вітчизняних підприємств [Текст] / А. С. Полянська // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки [Електронний ресурс]. – 2008. – №5. Т.3. – С. 97-101. – [Розглянуто роль маркетингу у процесі управління зовнішньоекономічною діяльністю вітчизняних
підприємств. Зроблено висновок про необхідність використання маркетингових засад у даній сфері діяльності
з метою підвищення конкурентного рівня не тільки підприємств, орієнтованих на зовнішні ринки збуту, але і
країни в цілому. Зважаючи на те, що сукупність маркетингових складових, які можуть бути використанні у
процесі управління зовнішньоекономічною діяльністю є досить різноманітною, пропонується організаційно-
економічний механізм управління даним напрямком роботи і визначено його основні складові. Зроблено
висновок про те, що застосування розглянутих у статті підходів до управління зовнішньоекономічною
діяльністю сприятиме підвищенню ефективності роботи вітчизняних підприємств як на внутрішньому, так і
на зовнішньому ринках].

15.


Соколова, Л.В. Маркетингова орієнтація промислових підприємств в умовах нестабільності зовнішнього середовища [Текст] / Л. В. Соколова // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки [Електронний ресурс]. – 2008. – №5. Т.3. – С. 110-113. – [Сучасний ринок характеризується постійними змінами, у тому числі масштабного характеру.
Вітчизняні промислові підприємства поступово адаптуються до нестабільних умов зовнішнього
середовища. Перемога у конкурентній боротьбі за ринки збуту є закономірним підсумком інтегрованих
маркетингових зусиль промислових підприємств щодо їх адаптації до нестабільності зовнішнього
середовища. Процес забезпечення ефективності життєдіяльності підприємств є складним і
багатовекторним, що потребує розробки та впровадження системи маркетингової адаптації,
ефективне функціонування якої скорочує час на утримання та зміцнення їх ринкових позицій. Запропоновано
показником синергетичної якості функціонування цієї системи обрати комплексний показник
адаптивності].

16.


Тараненко, С.М. Проблеми й особливості управління маркетингом на зовнішньому ринку [Текст] / С. М. Тараненко, Т. М. Клімова // Вісник Технологічного університету Поділля. Економічні науки. – 2003. – №6,Ч.2. – С. 110-123.

17.


Типугин, И. Назад, в будущее [Текст] / И. Типугин // Маркетолог. – 2004. – №8. – С. 25-31. – [Как подготовить проект по налаживанию экспортных связей].

18.


Циганкова, Т. Вплив глобальної торгової системи на міжнародну маркетингову діяльність [Текст] / Т. Циганкова // Маркетинг в Україні. – 2005. – №4. – С. 25-30.

19.


Циганкова, Т.М. Оцінка розвитку маркетингової діяльності українських експортерів [Текст] / Т. М. Циганкова // Маркетинг в Україні. – 2004. – №3. – С. 40-45. – [Маркетингові дослідження].

20.


Шостак, Л. Маркетинг як інструмент експансії національного господарства у світовому економічному просторі [Текст] / Л. Шостак // Економіка України. – 2007. – №2. – С. 74-84.

21.
334
О-75
Основы предпринимательской деятельности. Экономическая теория. Маркетинг. Финансовый менеджмент [Текст] /  под ред. В.М. Власовой. – М. : Финансы и статистика, 1995. – 496с.

22.
339.5
П58
Попов, С.Г. Внешнеэкономическая деятельность фирмы. Особеннности менеджмента и маркетинга [Текст] : учеб. пособ. / С. Г. Попов. – М. : ОСЬ-89, 1997. – 176с.

23.
339.92
Г58
Гоголь, Г.П. Міжнародний маркетинг [Текст] : навч. посіб. / Г. П. Гоголь. – Львів : Львівська політехніка, 2004. – 148с. – [ Висвітлено основні аспекти формування міжнародної маркетингової діяльності, а також шляхи виходу на світовий ринок. Дається визначення маркетингових політик як інструментів впливу на цільові групи маркетингу.
].

24.
339.94
С12
Савельєв, Є. Європейська інтеграція і маркетинг [Текст] : наук. нариси / Є. Савельєв. – Тернопіль : Карт-бланш, 2003. – 482с.

25.
658.7/.8
К70
Коршунов, В.І. Стратегічне планування маркетингової діяльності на підприємстві [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д.е.н.; спец. 08.06.02 - підприємництво, менеджмент і маркетинг / В. І. Коршунов. – Х. : Харківський державний економічний ун-т, 2002. – 36с.

26.

http://www.lib.ua-ru.net/diss/cont/351469.htmlКаляка Сергій Вікторович. Управляння стійким функціонуванням підприємства – суб’єкта зовнішньоекономічної діяльності

27.

http://readbookz.com/book/34/1528.html
Організація зовнішньоекономічної діяльності підприємства

28.

Додатково радимо Вам звернутись до БД “Електронний каталог” на сайті НБ ХНУ- рубрика “Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності=управління зовнішньоекономічної діяльності.....”