> Цінова політика в сфері освіти
> дисципліна - маркетинг послуг. дякую)
1.
Александравичюте, Б. Маркетинг университетского дистанционного образования [Текст] / Б. Александравичюте, Л. Крауютайтите, Ю. С. Пячкайтис // Маркетинг в России и за рубежом. – 2005. – №6. – С. 63-75.
2.
Анпілогова, Ж. Модель формування маркетингу освітніх послуг [Текст] / Ж. Анпілогова // Економіка та підприємництво. Держава та регіони. – 2007. – №4. – С. 6-9.
3.
Барановский, А.И. Методы маркетинга отношений в повышении конкурентоспособности выпускников вуза на рынке труда [Текст] / А. И. Барановский // Информатика и образование. – 2007. – №1. – С. 123-125.
4.
Белаш, О.Ю. О маркетинговой деятельности в государственном техническом вузе [Текст] / О. Ю. Белаш // Маркетинг в России и за рубежом. – 2006. – №1. – С. 97-107.
5.
Бельских, И. Маркетинговые аспекты формированпия конкурентоспособности российских вузов и методы корпоративных паблик рилейшинз [Текст] / И. Бельских, О. Бельских // Инновации. – 2006. – №7. – С. 63-65.
6.
Билибин, Д. Основные формы и методы маркетинга образовательных услуг зарубежных стран [Текст] / Д. Билибин // Alma mater. – 2008. – №3. – С. 8-14.
7.
Вачевський, М. Маркетинг - складова знань ринкової економіки у формуванні професійних компетенцій [Текст] / М. Вачевський // Рідна школа. – 2007. – №2. – С. 61-63.
8.
Воронько, О. Маркетинг на ринку освітніх послуг: поняття та сутність освітньої послуги [Текст] / О. Воронько // Вища школа. – 2006. – №5-6. – С. 84-88.
9.
Дацій, Н. Управління результативністю маркетингу освітніх послуг як основи бюджетної забезпеченості [Текст] / Н. Дацій // Економіка та підприємництвоДержава та регіони. – 2007. – №4. – С. 60-64.
10.
Євтушевський, В. Маркетинг освітніх послуг у системі вищої освіти України [Текст] / В. Євтушевський, Н. Бутенко // Вища освіта України. – 2004. – №3. – С.49-55. – [Вдосконалення маркетингових послуг у процесі модернизації вищої освіти].
11.
Забурмеха, Є.М. Організація маркетингових досліджень у вищих навчальних закладах [Текст] / Є. М. Забурмеха // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2010. – №4, Т.1. – С. 192-197. – [У статті розглядаються різні погляди на базові поняття маркетингу стосовно ринку освітніх послуг, досліджуються основні проблеми вищих навчальних закладів України, даються рекомендації щодо покращення ситуації на ринку послуг. Вивчаються вимоги та переваги абітурієнтів щодо вступу у вищі навчальні заклади та фактори, що впливають на вибір абітурієнтів.
].
12.
Зверева, Н. Развитие маркетинговых исследований в высшей школе [Текст] / Н. Зверева // Управление персоналом. – 2007. – №8. – С. 93-94.
13.
Корчагова, Л. Управление маркетингом образовательных услуг [Текст] / Л. Корчагова // Маркетинг. – 2004. – №6. – С. 69-75.
14.
Кравец, Н. Методы DATA MINIHG в маркетинговых исследованиях с целью сегментации рынка потреблений образовательных услуг [Текст] / Н. Кравец // Новий колегіум. – 2009. – №3. – С. 34-38.
15.
Пилипчук, В. Маркетингове забезпечення якості освітніх послуг [Текст] / В. Пилипчук, О. Данніков // Маркетинг в Україні. – 2009. – №4. – С. 22-28.
16.
Примак, Т.О. Маркетингові комунікації в системі освіти [Текст] / Т. О. Примак, О. В. Ткачук // Науковий вісник національного гірничого університету. – 2006. – №4. – С. 56-58.
17.
Решетілова, Т. Методичний підхід до оцінки конкурентоспроможності ВНЗ [Текст] / Т. Решетілова // Маркетинг в Україні. – 2005. – №3. – С. 6-10. – [Маркетинг освіти].
18.
Сергеева, М.Г. Методические аспекты исследования рынка образовательных услуг при подготовке конкурентоспособного специалиста [Текст] / М. Г. Сергеева // Маркетинг в России и за рубежом. – 2007. – №6. – С. 92-95. – [Маркетинг в непроизводственной сфере].
19.
Танцев, В. Маркетинговий підхід в управлінні [Текст] / В. Танцев // Управління освітою. – 2005. – №7. – С.6-7.
20.
Черниш, О.В. Специфіка функціонування ринку освітніх послуг [Текст] / О. В. Черниш // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2010. – №4, Т.1. – С. 204-206. – [У статті розглянуто специфічні особливості формування та функціонування ринку освітніх послуг у взаємодії з іншими ринками.
].
21.
Шевченко, Д.А. Особенности стратегии маркетинга образовательных услуг [Текст] / Д. А. Шевченко // Маркетинг в России и за рубежом. – 2005. – №4. – С. 108-116. – [Маркетинг в непроизводственной сфере].
22.
Эфендиев, А. Маркетинговая активность вуза на рынке образовательных услуг и рынке труда [Текст] / А. Эфендиев, И. Кратко, Л. Латышова // Российский экономический журнал. – 2004. – №8. – С. 80-90.
23.
Яскевич, Е.В. Исследование потребителей как основа маркетингового управления высшим учебным заведением [Текст] / Е. В. Яскевич // Маркетинг в России и за рубежом. – 2007. – №2. – С. 46-58.
1.
Огаренко, В. Формування ефективності цінової політики та визначення вартості навчання у вищих навчальних закладах [Текст] / В. Огаренко // Економіка та держава. – 2005. – №7. – С. 63-66.
24.
Шпотенко, В.Д. Методика визначення розміру плати за навчання студентів вищих навчальних закладів [Текст] / В. Д. Шпотенко // Фінанси України. – 2003. – №7. – С.43-50. – [Викладено особливості методу формування ціни (плати) за навчання студентів та планування прибутку від цього виду діяльності у ВНЗ.].
25.
Шапурова, О. Особливості визначення розміру плати за навчання у вищих навчальних закладах [Текст] / О. Шапурова // Економіка та підприємництвоДержава та регіони. – 2007. – №6. – С. 203-208.
26.
Єремян, О.М. Основні аспекти удосконалення обліку платних послуг вищого навчального закладу [Текст] / О. М. Єремян // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2010. – №1,Т.2. – С. 140-144.
27.
http://ubooks.com.ua/books/000262/inx.phpДУГІНА Світлана Іванівна
МАРКЕТИНГОВА ЦІНОВА ПОЛІТИКА
28.
Додатково радимо Вам звернутись до БД “Електронний каталог” на сайті НБ ХНУ- рубрика “Маркетинг освітніх послуг.....”
|
|