Відповідь на запитання

Кількість запитів: 1

> комерційне підприємство та операції купівлі-продажу на ринку послуг
> дисципліна- маркетинг послуг. дякую
1.


Андрусік, І.І. Податкові аспекти в комерційній діяльності підприємств: проблеми та перспективи [Текст] / І. І. Андрусік // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2005. – №2 (547). – С. 237-240.

2.


Богородченко, Г.С. Комерційна таємниця в умовах взаємодії конкуруючих підприємств [Текст] / Г. С. Богородченко // Актуальні проблеми економіки. – 2009. – №3. – С. 73-78.

3.


Бойко, Р.В. Дослідження процесу прийняття рішення споживачів про купівлю [Текст] / Р. В. Бойко, О. О. Тишенко // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки [Електронний ресурс]. – 2008. – №5. Т.3. – С. 153-158. 

4.


Грищенко, І.М. Розвиток комерційної діяльності підприємств гуртової торгівлі [Текст] / І. М. Грищенко // Актуальні проблеми економіки. – 2007. – №2. – С. 4-8.

5.


Грищенко, І.М. Прогнозування комерційного підприємництва на локальному ринку [Текст] / І. М. Грищенко, Ю. В. Білан // Актуальні проблеми економіки. – 2007. – №5. – С. 95-98.

6.


Ковальчук, С.В. Вибір пріоритетів маркетингової стратегії - основа комерційного успіху підприємств легкої промисловості [Текст] / С. В. Ковальчук, О. В. Лопатовська // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2008. – №6. Т.3. – С. 50-53. 

7.


Козак, І.М. Управління виробничо-комерційною діяльністю підприємств на засаді логістики [Текст] / І. М. Козак // Проблеми науки. – 2006. – №5. – С. 27-34.

8.


Козлова, О. Купівля та продаж через INTERNET як одна з можливостей його застосування в маркетингу [Текст] / О. Козлова // Актуальні проблеми міжнародних відносин. – 2004. – №44,Ч.2. – С.140-142.

9.


Криворчук, С.М. Венчурне фінансування як ключове джерело комерціалізації інноваційної діяльності підприємств України [Текст] / С. М. Криворчук // Інвестиції : практика та досвід. – 2008. – №19. – С. 9-12.

10.


Лисиця, Т. Комерційна політика підприємства [Текст] / Т. Лисиця // Баланс. – 2009. – №30. – С. 18-20.

11.


Мілаш, В. Проблема визначення кола учасників підприємницьких комерційних договірних відносин [Текст] / В. Мілаш // Підприємництво, господарство і право. – 2005. – №12. – С. 7-13. – [Цивільне право].

12.


Панчук, А. Моніторинг організації стратегічного маркетингового управління комерційною діяльністю підприємств [Текст] / А. Панчук // Університетські наукові записки. – 2009. – №1. – С . 421-427.

13.


Панчук, А.С. Визначення пріоритетів удосконалення стратегічного маркетингового управління комерційною діяльністю підприємств [Текст] / А. С. Панчук // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2008. – №3, Т.1. – С. 243-246.

14.


Ткаченко, Н. Управління державними закупівлями в Україні [Текст] / Н. Ткаченко, З. Максименко // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. – 2003. – №5. – С. 17-22.

15.
334
К84
Круглова, Н.Ю. Основы бизнеса [Текст] : учеб. для вузов / Н. Ю. Круглова. – М. : Из-во РДЛ, 2003. – 528с. – [

16.
339.3
К63
Комерційна діяльність посередницьких підприємств [Текст] : метод. вказ. до виконання курсової роботи для студ. спец. "Маркетинг" /  уклад. Л.А. Бичікова. – Хмельницький : ХНУ, 2007. – 27с.

17.
339.3
В49
Виноградська, А.М. Технологія комерційного підприємництва [Текст] : навч. посіб. / А. М. Виноградська. – К. : ЦНЛ, 2006. – 780с. – [Рекомендовано МОН України].

18.
339.3
Є74
Єрмошенко, М.М. Комерційна діяльність посередницьких організацій [Текст] : навч. посіб. / М. М. Єрмошенко. – К. : НАУ, 2003. – 345с. 


19.
34
Р64
Розенберг, М.Г. Международная купля-продажа товаров [Текст] / М. Г. Розенберг. – М. : Юрид.лит, 1995. – 288с.

20.
37
А43
Терехов, Д. Купівля-продаж як окремий вид зобов`язань [Текст] / Д. Терехов // Актуальні проблеми гуманітарних та природничих наук. – 2008. – Вип.4. – С. 155-157.
http://ukrkniga.org.ua/ukrkniga-text/32/53/ Комерційне і фінансове підприємництвово


http://bookz.com.ua/9/08.htmРинок: суть, структура та проблеми переходу

http://revolution.allbest.ru/marketing/00118887_0.html Економічна суть, особливості організації та розвитку комерційного підприємництва та бізнесу

Додатково радимо Вам звернутись до БД “Електронний каталог” на сайті НБ ХНУ- рубрика “Комерційні підприємства,” “Купівля”.