> Підібрати комплекс вправ для розвитку інтелекту(мовлення,дрібної моторики)розумово відсталих дітей.
1.
37
О-75
Основи дефектології (Електронний ресурс) [Електронний ресурс] : скорочений курс лекцій / розроб.: Р.П. Попелюшко.
2.
159.9
Р64
Розвиток дрібної моторики, уваги та уявлення дітей молодшого шкільного віку [Текст] : комплексна методика розвитку / уклад. О.В. Дацун. – Хмельницький : НВП "Евріка" ТОВ, 2003. – 28с.
3.
Амеліна, Н. Корекційно-розвивальні заняття для молодших школярів, які мають порушення психофізичного розвитку [Текст] / Н. Амеліна // Психолог. – 2005. – №14. – С.18-25.
4.
Дорогавцева, С. Розвиток тонкої моторики - шлях до каліграфічного письма [Текст] / С. Дорогавцева, Н. Мазур // Початкова школа. – 2010. – №8. – С. 27-32.
5.
Качуровська, О. Новітні засоби корекції та розвитку мовлення учнів із ТВМ [Текст] / О. Качуровська // Дефектологія. – 2006. – №2. – С. 46-50.
6.
Квітка, Н. Образотворче мистецтво для учнів зі складними порушеннями психо- фізичного розвитку [Текст] / Н. Квітка // Дефектологія. – 2009. – №3. – С. 26-33.
7.
Легкий, О. Корекційні можливості застосування комп`ютера у спеціальній школі [Текст] / О. Легкий // Дефектологія. – 2002. – №1. – С.36-38.
8.
Ленів, З. Концептуальні засади застосування арт-терапії у корекційній педагогіці [Текст] / З. Ленів // Дефектологія. – 2009. – №2. – С. 30-33.
9.
Миронова, С. Використання комп`ютера у корекційному навчанні дітей з вадами інтелекту [Текст] / С. Миронова // Дефектологія. – 2003. – №3. – С.41-44.
10.
Рібцун, Ю. Використання ігрових прийомів у розвитку артикуляційної моторики молодших дошкільників із ЗНМ [Текст] / Ю. Рібцун // Дефектологія. – 2008. – №1. – С. 11-13.
11.
Хохліна, О. Методика формування діяльності учнів з недоліками інтелектуального розвитку на заняттях з трудового навчання [Текст] / О. Хохліна // Рідна школа. – 2004. – №10. – С.33-35.
12.
159.9
Ш62
Шинкарюк, А.І. Розвиток моторики і психіки: Проблема активності та свободи [Текст] : монографія / А. І. Шинкарюк. – Кам`янець-Подільський : К-ПДПУ, 2002. – 200с. – [ У монографії висвітлені теоретико-методологічні та практичні питання взаємовпливу моторики і психіки з позицій принципу розвитку. Докладно розглянуто взаємозв`язок між розвитком моторики і ступенями активності психіки та свободи у філогенезі тварин і людини, нормативному та патологічному онтогенезі дитини.
Для науковців, викладачів, практикуючих психологів, усіх, хто цікавиться проблемами психомоторики].
13.
Шмаргун, В. Інтелектуальний розвиток дітей із ЗПР та звичайних дітей [Текст] / В. Шмаргун // Рідна школа. – 2004. – №4. – С.13-15.
14.
http://www.lib.ua-ru.net/diss/cont/36262.htmlЛітовченко Ольга Василівна. Розвиток моторики розумово відсталих дошкільників засобом стимулювання тактильної та пропріоцептивної чутливості
15.
http://ikar-100.narod.ru/pedagogika/rozvutok_motruku_u_ditej_dosk_ta_molodshogo_sk_viku.htmlРозвиток моторики в дітей допоміжної школи.
16.
http://teacher.at.ua/publ/individualne_navchannja_uchniv_z_vadami_u_psikhichnomu_chi_fizichnomu_rozvitku/metodichni_rekomendaciji_shhodo_organizaciji_ta_provedennja_individualnogo_na_vchannja_vdoma_uchniv_jaki_majut_vadi_u_psikhichnomu_chi_fizichnomu_rozvi/60-1-0-4817Методичні рекомендації щодо організації та проведення індивідуального на-вчання вдома учнів, які мають вади у психічному чи фізичному розвитку
17.
Додатково радимо Вам звернутись до БД “Електронний каталог” на сайті НБ ХНУ- рубрика “Дефектологія.....”
|
|