Відповідь на запитання

Кількість запитів: 1

> Психологічні дослідження обдарованості. Предмет - психологія творчості.
1.
159.9
В40
Взаємозв`язок когнітивних та особистісних чинників у розвитку обдарованості [Текст] : монографія. – К. : Педагогічна думка, 2008. – 144с.
2.


Виды детской одаренности [Текст] // Обдарована дитина. – 2004. – №1. – С.38-46. – [Психология одаренности.].

3.


Многогранность одаренности [Текст] // Обдарована дитина. – 2004. – №7. – С.2-5.

4.
37
О-13
Обдарована молодь України: оцінка сучасного стану та поширення перспективного досвіду роботи з обдарованю молоддю України [Текст] /  за ред. С.О.Терепищого. – К., 2008. – 156с.

5.


Принципы, по которым можна создать программу для развития одаренности [Текст] // Обдарована дитина. – 2004. – №5. – С.7-10.

6.


Складаємо програму навчання обдарованих дітей [Текст] // Обдарована дитина. – 2005. – №10. – С. 14-20.

7.
159.9
Т28
Творчість (Електронний ресурс) [Електронний ресурс] : скорочений курс лекцій /  розроб.: Н.В.Ханецька.

8.


Апостолова, Г.В. Робота з обдарованими дітьми [Текст] / Г. В. Апостолова // Обдарована дитина. – 2006. – №1. – С. 12-17. – [Особдивості здібності та пов`язані з цим проблеми дитини].

9.


Бажанюк, В.С. Системний підхід при вивченні особливостей розвитку науково обдарованої молоді [Текст] / В. С. Бажанюк // Обдарована дитина. – 2010. – №3. – С. 2-9.

10.


Бутько, А. Організація роботи з обдарованими дітьми [Текст] / А. Бутько // Завуч. – 2004. – №30. – С.3-4.

11.


Веракса, Н.Е. Развитие умственной одаренности в дошкольном возрасте [Текст] / Н. Е. Веракса, А. И. Булычева // Вопросы психологии. – 2003. – №6. – С.17-31.

12.


Весновська, Н. Моніторинг досягнень учнів у роботі з обдарованими дітьми [Текст] / Н. Весновська // Завуч. – 2009. – №31. – С. 19-24.

13.
37
А43
Вінтер, І. Обдаровані діти та їх проблеми [Текст] / І. Вінтер, Л. Параскевич // Актуальні проблеми гуманітарних та природничих наук. – 2007. – Т.1№Вип. 2.-Вип. 2. – С. 105-107.

14.


Деркач, Т. Здібні та обдаровані [Текст] / Т. Деркач // Завуч. – 2009. – №30. – С. 9-10. – [Система роботи з обдарованими дітьми].

15.


Євтух, М. Рівність в освіті і проблеми обдарованої студентської молоді [Текст] / М. Євтух // Педагогічна газета. – 2004. – №3. – С.5.

16.


Зазимко, О.В. Теоретичні засади визначення особистісних чинників розвитку обдарованості [Текст] / О. В. Зазимко // Обдарована дитина. – 2008. – №8. – С. 2-8.

17.


Зубова, С. Психолого-педагогічний супровід обдарованих дітей [Текст] / С. Зубова, О. Мельниченко // Психолог. – 2009. – №48. – С. 6-10.

18.


Клименко, Н.П. Обдаровані діти- надія України [Текст] / Н. П. Клименко, С. Р. Хімко // Обдарована дитина. – 2006. – №10. – С. 38-45.

19.
159.9
К60
Колінець, Г.Г. Психологічні особливості творчої обдарованості дітей [Електронний ресурс] / Г. Г. Колінець. – Тернопіль : ТДПУ, 2002.

20.


Корбут, С.Ю. Роль батьківської громадськості в організації роботи з обдарованими учнями [Текст] / С. Ю. Корбут, О. В. Головата // Обдарована дитина. – 2009. – №6. – С. 49-53.

21.


Корпан, Л. Вивчення обдарованих дітей [Текст] / Л. Корпан // Психолог. – 2010. – №14. – С. 8-15.

22.


Кушнір, С. Діти Індиго - діти майбутнього? [Текст] / С. Кушнір // Психолог. – 2008. – №19. – С. 8-10.

23.


Легіба, О.І. Система науково-методичної роботи з розвитку обдарованої дитини [Текст] / О. І. Легіба // Обдарована дитина. – 2009. – №10. – С. 22-25.

24.


Литовченко, В. Підтримка талановитих дітей та обдарованої молоді [Текст] / В. Литовченко // Обдарована дитина. – 2009. – №1. – С. 30-32.

25.


Малиновська, В. Професійне самовизначення обдарованих дітей [Текст] / В. Малиновська // Психолог. – 2004. – №14. – С.8-9. – [Обдарованість.].

26.


Мар`яненко, Л.В. Особливості впливу саморегулювання пізнавальної активності на розвиток розумових здібностей школярів-підлітків [Текст] / Л. В. Мар`яненко // Практична психологія та соціальна робота. – 2009. – №12. – С. 38-47.

27.


Михайлюк, Л.М. Обдарована дитина у системі державної освіти Франції [Текст] / Л. М. Михайлюк // Обдарована дитина. – 2005. – №6. – С.30-34.

28.


Мілош, А.В. Тренінг розвитку лідерської обдарованості [Текст] / А. В. Мілош // Обдарована дитина. – 2010. – №4. – С. 33-40.

29.
159.9
З-41
Москалюк, О.І. Виявлення і розвиток обдарованих дітей [Текст] / О. І. Москалюк, Л. Базилик. – С. 62-63.

30.


Музика, О.Л. Типологічний підхід у психології здібностей та обдарованості як альтернатива стуаційно-диспозиційній антиноиії [Текст] / О. Л. Музика // Обдарована дитина. – 2008. – №9. – С. 11-19.

31.


Немченко, Ю. Робота з обдарованими дітьми [Текст] / Ю. Немченко // Завуч. – 2004. – №5. – С.12.

32.


Пашнев, Б.К. Психодиагностика одаренности [Текст] / Б. К. Пашнев // Практична психологія та соціальна робота. – 2006. – №1. – С. 24-31. – [Психологія обдарованості].

33.


Пясецький, Л.І. Деякі організаційні та правові проблеми виявлення, підтримки і захисту обдарованої особистості [Текст] / Л. І. Пясецький // Обдарована дитина. – 2009. – №1. – С. 8-10.

34.


Сербіновська, Н.В. Психологічні труднощі обдарованих учнів [Текст] / Н. В. Сербіновська // Обдарована дитина. – 2008. – №10. – С. 36-43.

35.


Сімонов, Ю. Діти-індиго... [Текст] / Ю. Сімонов // Відкритий урок. – 2010. – №9. – С. 18-19.

36.


Січко, С.М. Програма «Обдарованість» [Текст] / С. М. Січко // Обдарована дитина. – 2010. – №6. – С. 11-20.

37.


Текекс, К. Многранность одаренности [Текст] / К. Текекс // Обдарована дитина. – 2004. – №3. – С.46-52.

38.


Третяк, Т.М. Психологічні труднощі обдарованих дітей у сім`ї [Текст] / Т. М. Третяк // Обдарована дитина. – 2009. – №9. – С. 44-50.

39.


Хоменко, З.І. Психологічні особливості роботи з обдарованими дітьми [Текст] / З. І. Хоменко // Обдарована дитина. – 2008. – №3. – С. 26-35.

40.


Череповська, Н. Розвиток креативності людини. Науковий огляд на матеріалі художньо-графічної діяльності) [Текст] / Н. Череповська // Психолог. – 2006. – №4. – С. 8-13.

41.


Чернишова, Д.Л. Робота з обдарованими дітьми [Текст] / Д. Л. Чернишова // Обдарована дитина. – 2008. – №2. – С. 2-5.

42.


Чернявська, О.А. Психологічна гімнастика для обдарованих дітей [Текст] / О. А. Чернявська, О. К. Романенко // Обдарована дитина. – 2008. – №1. – С. 21-26.

43.


Чудновського, В.Е. Обдарованість - це унікальність кожної особистості [Текст] / В. Е. Чудновського, B. C. Юркевич // Обдарована дитина. – 2005. – №2. – С.2-7.

44.


Шумакова, Н.Б. Влияние представлений родителей об обучении на развитие одаренности у детей [Текст] / Н. Б. Шумакова // Вопросы психологии. – 2004. – №2. – С.119-127.

45.


Янковчук, М.М. Психологічна організація індивідуальної освіти та виховання обдарованих дітей [Текст] / М. М. Янковчук // Практична психологія та соціальна робота. – 2008. – №3. – С. 63-66. – [Психологія обдарованості].

46.

Додатково радимо Вам звернутись до Навігатора Інтернет- ресурсів за профілем університету на сайті НБ ХНУ- розділ “Психологія...”
47.

Додатково радимо Вам звернутись до БД “Електронний каталог” на сайті НБ ХНУ- рубрика “Психологія обдарованості.....”