Відповідь на запитання

Кількість запитів: 1

> маркетинг персоналу його роль та значення в умавах ринку праці


1. Калиниченко, М.П. Теория и методология управления маркетингом рабочей силы [Текст] / М. П. Калиниченко // Вісник Технологічного університету Поділля. Економічні науки. – 2003. – №4,Ч.1,Т.2. – С. 134-138.
2. Кобяк, О.В. Маркетинг персоналу як вид інформаційного забезпечення ринку праці молодих фахівців [Текст] / О. В. Кобяк // Актуальні проблеми економіки. – 2006. – №10. – С. 77-82.
3. 331.108К84 Крупко, В.І. Формування персоналу підприємства на основі маркетингових досліджень ринку праці [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня к.е.н.; спец. 08.06.01 / В. І. Крупко. – Луганськ : СНУ, 2006. – 17с.
4. Мартыненко, О. Маркетинг персонала: теоретический и методический аспекты [Текст] / О. Мартыненко // Управление персоналом. – 2007. – №8. – С. 88-90.
5. 331.108О-75 Основы управления персоналом [Текст] : учебник / С. И. Самыгин, М. С. Зайналабидов, З. Г. Макиев, Д. В. Обухов под ред. Р.Г. Яновского. – Ростов-на-Дону : Феникс, 2002. – 383с. – (Учебники и учебные пособия).
6. 331.108П52 Полонская, Л.А. Управление персоналом [Текст] : конспект лекций / Л. А. Полонская. – Донецк : ДИТБ, 2001. – 173с.
7. Савенкова, Т. Маркетинг персонала в инновационно-инвестиционной среде [Текст] / Т. Савенкова // Проблемы теории и практики управления. – 2006. – №11. – С. 108-116.
8. 331.108С13 Савченко, В.А. Управління розвитком персоналу [Текст] : навч. посіб. / В. А. Савченко. – К. : КНЕУ, 2002. – 351с.
9. 331.108У67 Управління людськими ресурсами: філософські засади [Текст] : навч. посіб. / В. Г. Воронкова, А. Г. Беліченко, О. М. Попов, Н. О. Рєзанова під ред. В.Г. Воронкової. – К. : Професіонал, 2006. – 576с.
10. http://library.if.ua/book/104/7037.html
Додатково радимо Вам звернутись до Навігатора Інтернет- ресурсів за профілем університету на сайті НБ ХНУ.