> допоможіть будь-ласка знайти реферат з дефектології на тему "ренолалія та її види". Дякую!
1.
Андрусишина, Л. Психологічні характеристики сформованості операції класифікації у дітей із загальним недорозвитком мовлення [Текст] / Л. Андрусишина // Дефектологія. – 2003. – №4. – С.37-40.
2.
Глущенко, І. Особливості порушення дії йомвірного прогнозування мовлення в молодших школярів із затримкою психічного розвитку [Текст] / І. Глущенко // Дефектологія. – 2006. – №3. – С. 14-16.
3.
Григоренко, О. Психологічна корекція порушень розладів мовлення у дітей дошкільного віку [Текст] / О. Григоренко // Психолог. – 2010. – №18-19. – С. 4-16.
4.
Данілавічютє, Е. Рання діагностика порушень писемного мовлення [Текст] / Е. Данілавічютє // Дефектологія. – 2004. – №4. – С.11-14.
5.
Диль-Костіна, Н. Виявлення вад та корекція мовлення у дітей із дизартрією [Текст] / Н. Диль-Костіна // Дефектологія. – 2005. – №4. – С. 40-43.
6.
Жук, В. Навчання мови і мовлення дітей з порушеннями слуху за новими програмами [Текст] / В. Жук // Дефектологія. – 2007. – №2. – С. 3-6.
7.
Качуровська, О. Новітні засоби корекції та розвитку мовлення учнів із ТВМ [Текст] / О. Качуровська // Дефектологія. – 2006. – №2. – С. 46-50.
8.
Козявкина, Н. Роль ранної діагностики порушень розвитку мовлення у дітей із ДЦП [Текст] / Н. Козявкина // Дефектологія. – 2004. – №2. – С.27-32.
9.
Кульбіда, С. Дотримання мовленнєвої норми під час опанування дактиля нечуючими учнями [Текст] / С. Кульбіда // Дефектологія. – 2008. – №3. – С. 34-40.
10.
Ленів, З. Арттерапія в корекційній роботі з дошкільниками із тяжкими порушеннями мовлення [Текст] / З. Ленів // Дефектологія. – 2008. – №3. – С. 27-31.
11.
Малишевська, І. Історичний аспект розвитку логопедичної допомоги (кінець ХІХ-середина ХХ ст.) [Текст] / І. Малишевська // Рідна школа. – 2008. – №12. – С.63-65.
12.
Манько, Н. Методика корекційно-розвивального навчання дітей раннього віку із затримкою мовленнєго розвитку [Текст] / Н. Манько // Дефектологія. – 2006. – №4. – С. 16-20.
13.
Парасоцький, О. Морфологічні помилки у письмі молодших школярів із порушеннями мовлення [Текст] / О. Парасоцький // Дефектологія. – 2009. – №1. – С. 28-30.
14.
Пінчук, Ю. Особливості професійного мовлення вчителя-логопеда [Текст] / Ю. Пінчук // Дефектологія. – 2009. – №2. – С. 14-17.
15.
Рібцун, Ю. Методичні рекомендації щодо формування граматичного аспекту мовлення в молодших дошкольників із знм [Текст] / Ю. Рібцун // Дефектологія. – 2009. – №3. – С. 21-36.
16.
Рібцун, Ю. Організація роботи логопеда в молодшій групі для дітей із загальним недорозвитком мовлення [Текст] / Ю. Рібцун // Дефектологія. – 2009. – №2. – С. 17-21.
17.
Соботович, Є. Концепції стандарту спеціальної освіти дітей дошкільного віку з порушеннями мовленнєвого розвитку [Текст] / Є. Соботович // Дефектологія. – 2002. – №1. – С.2-7.
18.
Трофименко, Л. Новий зміст корекційного навчання з розвитку мовлення дітей середнього дошкільного віку із ЗНМ 2 -3 рівнів [Текст] / Л. Трофименко // Дефектологія. – 2007. – №3. – С. 34 -38.
19.
Федорова, О. Особливості розуміння та використання прийменників просторового значення учнями з мовленнєвими вадами [Текст] / О. Федорова // Початкова школа. – 2007. – №3. – С.24-25.
20.
Чередніченко, Н. Вироблення в учнів з важкими вадами мовлення навички самоперевірки у процесі виконання письмових робіт [Текст] / Н. Чередніченко // Дефектологія. – 2002. – №1. – С.39-41.
21.
http://www.logopedihka.narod.ru/index.files/8.htm Рінолалія
22.
23.
http://www.logoped.org/out.php?id=107 Ринолалия. Логопед.
24.
Додатково радимо Вам звернутись до БД “Електронний каталог” на сайті НБ ХНУ- рубрика “Дефектологія.....”
|
|