> Доброго дня!
> Допоможіть , будь ласка, знайти матеріал на курсову роботу по темі
> "Бенчмаркетінг, як інструмент стратегічного аналізу"
1. 339.138П18 Бойко, И.И. Маркетинговые исследования [Текст] : учеб. пособ. / И. И. Бойко. – К. : Кондор, 2005. – 280с.
2. Букреев, А. Найдите десять отличий! Бенчмаркетинг - направление маркетинговых исследований [Текст] / А. Букреев // Деньги и технологии. – 2003. – №5. – С.52-55.
3. 339.138В65 Войчак, А.В. Маркетингові дослідження [Текст] : підручник / А. В. Войчак, А. В. Федорченко за наук. ред. А.В. Войчака. – К. : КНЕУ, 2007. – 408с.
4. Голубков, Е.П. Маркетинг для маркетологов. Предплановые маркетинговые исследования и стратегический анализ [Текст] / Е. П. Голубков // Маркетинг в России и за рубежом. – 2008. – №1. – С. 98-117.
5. 65.012Г68 Гордієнко, П.Л. Стратегічний аналіз [Текст] : навч. посіб. / П. Л. Гордієнко, Л. Г. Дідковська, Н. В. Яшкіна. – 2-ге вид., перероб. і доп. – К. : Алерта, 2008. – 478с. !
6. Егорова, С. Модель стратегического маркетингового анализа в современных условиях [Текст] / С. Егорова // Проблемы теории и практики управления. – 2007. – №2. – С. 99-108.
7. Костерин, А.Г. Технология организации бенчмаркинга на основе DEA-анализа [Текст] / А. Г. Костерин, С. В. Логанов, И. Г. Костерин // Методы менеджмента качества. – 2007. – №6. – С. 18-23.
8. Мирошніченко, П. Бенчмаркінг - основний інструмент підвищення конкурентоспроможності українських компаній [Текст] / П. Мирошніченко // Персонал. – 2009. – №3. – С. 36-45.
9. Мітяєва, Т. Бенчмаркінг результативності реалізації маркетингових стратегій розвитку підприємств [Текст] / Т. Мітяєва // Університетські наукові записки. – 2009. – №3. – С. 339-344.
10. 338.242М70 Міщенко, А.П. Стратегічне управління [Текст] : навч. посіб. / А. П. Міщенко. – К. : ЦНЛ, 2004. – 336с.
11. 339.138Н73 Новітній маркетинг [Текст] : навч. посіб. / Є. С. Савельєв, С. І. Чеботар, Д. А. Штефанич [та ін.] за ред. Є.В.Савельєва. - К. : Знання, 2008. - 420с. !
12. 339.138О-70 Ортинська, В.В. Маркетингові дослідження [Текст] : підручник. Ч. 1 / В. В. Ортинська, О. М. Мельникович. – К. : КНТЕУ, 2002. – 161с. –
13. Остос, Х. Технология бенчмаркетинга в процессе улучшения деятельности предприятий [Текст] / Х. Остос // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. – 2005. – №4. – С. 42-48.
14. 339.138П18 Парсяк, В.Н. Маркетинговые исследования [Текст] : учеб. пособ. / В. Н. Парсяк, В. К. Рогов. – 2-е изд., дораб. – К. : Наук. думка, 2000. – 172с.
15. 339.138П52 Полторак, В.А. Маркетингові дослідження [Текст] : навч. посіб. / В. А. Полторак. – 2-ге вид., перероб. і доп. – К. : ЦНЛ, 2003. – 387с.
16. Романова, В. Бенчмаркінг як інструмент управління конкурентоспроможністю [Текст] / В. Романова // Економіка та підприємництвоДержава та регіони. – 2007. – №2. – С. 221-223.
17. 65С29 Селезньова, Г.О. Стратегія підприємства [Текст] : навч. посіб. / Г. О. Селезньова. – Х. : ХНЕУ, 2007. – 240с.
18. 339.138С77 Старостіна, А.О. Маркетингові дослідження. (Практичний аспект) [Текст] / А. О. Старостіна. – К. : ВИЛЬЯМС, 1998. – 262с.
19. Стельмах, М. Бенчмаркетинг як інструмент визначення конкурентоспроможності підприємства [Текст] / М. Стельмах, Т. Сорока // Вісник Тернопільського державного економічного університету. – 2007. – №1. – С. 53-61.
Додатково радимо Вам звернутись до БД “Електронний каталог” - рубрики “бенчмаркінг”, “стратегічний аналіз”, “маркетингові дослідження” та до Навігатора Інтернет- ресурсів за профілем університету на сайті НБ ХНУ
|
|