Відповідь на запитання

Кількість запитів: 1

> Знайдіть, будь-ласка, літературу нп тему: Зарубіжний досвід аналізу статистичних даних щодо формування і розподілу виручки від реалізації продукції.
> Дякую.
1.


Загальноекономічні показники [Текст] // Бюлетень Національного банку України. – 2008. – №11. – С. 37-53.

2.


Статистичні матеріали [Текст] // Бюлетень Національного банку України. – 2010. – №1. – С. 43-177.

3.


Головкова, Л.С. Особливості управління реалізаційним процесом на функціональному рівні [Текст] / Л. С. Головкова, Л. О. Добрик // Інвестиції : практика та досвід. – 2007. – №18. – С. 15-19. – [Реалізаційна діяльність підприємства, збут продукції].

4.


Головкова, Л.С. Технологія управління в системі реалізації на функціональному рівні [Текст] / Л. С. Головкова, Л. О. Добрик // Інвестиції : практика та досвід. – 2007. – №20. – С. 31-33. – [Управління реалізаційним (збутовим) процесом на машинобудівному підприємстві].

5.


Журавель, Н. Виручка від реалізації та база оподаткування [Текст] / Н. Журавель // Баланс. – 2008. – №27. – С. 6-7.

6.


Кодацький, В.П. Прогнозування обсягів реалізації продукції підприємств АПК [Текст] / В. П. Кодацький // Економіка АПК. – 2008. – №6. – С. 113-116.

7.


Кулик, Ю. Перевищення обсягу виручки підприємцем- платником єдиного податку [Текст] / Ю. Кулик // Податки та бухгалтерський облік. – 2009. – №92. – С. 33-36.

8.


Макарчук, І. Оцінка факторів, що впливають на об`єкти виручки від реалізації продукції сільськогосподарських підприємств [Текст] / І. Макарчук // Підприємництво, господарство і право. – 2007. – №9. – С. 171-176.

9.


Нижник, В.М. Удосконалення планування продажу та реалізації продукції в системі управління підприємством [Текст] / В. М. Нижник, Н. А. Яковишина // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2007. – №5,Т.2. – С. 21-25. – [Узагальнивши існуючі підходи, запропоновано: доповнити концепцію маркетингу соціальною та екологічною складовою при визначенні ціни товару; інноваційну систему управління матеріальними та інформаційними потоками, а також шляху удосконалення планування продажу та реалізації продукції машинобудівних підприємств.].

10.


Рзаєва, Т.Г. Обсяг реалізованої продукції (робіт, послуг) малих підприємств: обліковий та аналітичний аспекти [Текст] / Т. Г. Рзаєва, Л. В. Джулій // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2008. – №5. Т.2. – С. 32-35. – [Розглянуто особливості обліку і оподаткування обсягу реалізованої продукції (робіт, послуг) малих підприємств та проведено аналіз основних показників розвитку малих підприємств регіону.].

11.


Сопко, В. Облік доходів ( виручки, виторгу тощо ) та визначення фінансових результатів [Текст] / В. Сопко // Акционерное и бухгалтерское дело. – 2000. – №19. – С. 2-7.

12.


Товста, Т. Аналіз та прогнозування обсягів реалізації харчової продукції [Текст] / Т. Товста // Економіка АПК. – 2008. – №8. – С. 134-139.

13.


Хома, І. Механізми виявлення приховування валютної виручки у фінансово-господарській діяльності підприємств [Текст] / І. Хома // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2007. – №9(582). – С. 98-107.

14.


Яковишина, Н. Організаційно-методичні аспекти аудиту продажу у отримання виручки [Текст] / Н. Яковишина // Економіст. – 2001. – С. 54-56.

15.


Яковишина, Н.А. Виручка як фактор формування фінансових результатів [Текст] / Н. А. Яковишина // Вісник Хмельницького національного університету.Економічні науки. – 2006. – №5,Т.2. – С. 182-186. – [В статті висвітлено результати дослідження фінансової категорії - виручки, яка є основним валовим показником діяльності підприємства. Завдяки продажам продукції та отримання виручки створюється економічне підгрунття для формування певного обсягу доходів і прибутку.].

16.


Яковишина, Н.А. Розробка механізму управління виробництвом і реалізацією продукції підприємств легкої промисловості [Текст] / Н. А. Яковишина // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2008. – №5. Т.2. – С. 77-80. – [Обґрунтована необхідність розробки механізму управління реалізацією продукції та формування перспективної товарної політики підприємств легкої промисловості, запропонована вдосконалена система реалізації продукції та організація мережі збутових і розподільчих центрів підприємства.].

17.
31
Э40
Экономическая статистика [Текст] : учебник /  под ред. Ю.Н. Иванова. – 2-е изд., доп. – М. : ИНФРА-М, 2000. – 480с. – (Высшее образование).

18.
31
М85
Моторин, Р.М. Міжнародна економічна статистика [Текст] : підручник / Р. М. Моторин. – К. : КНЕУ, 2004. – 324с. – [Затверджено МОН України].

19.
31
Р62
Рождєственська, Л.Г. Статистика ринку товарів і послуг [Текст] : навч. посіб. / Л. Г. Рождєственська. – К. : КНЕУ, 2005. – 419с.


20.
31
У52
Уманець, Т.В. Економічна статистика [Текст] : навч. посіб. / Т. В. Уманець. – К. : Знання, 2006. – 429с. – (Вища освіта ХХІ століття). 


21.
65.012
Г70
Городня, Т.А. Економічна та фінансова діагностика [Текст] : навч. посіб. / Т. А. Городня, І. П. Мойсеєнко. – Львів : Магнолія 2006, 2008. – 282с. – (Вища освіта в Україні).


22.

http://www.diplomukr.com.ua/upload/20458.doc.РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ТА РОЗПОДІЛУ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВА


23.

http://referaty.com.ua/files.php?id=&refdll=7047.Аудит фінансової звітності 


24.

Додатково радимо Вам звернутись до БД “Електронний каталог” на сайті НБ ХНУ- рубрики “Економічна статистика, аудит реалізації продукції (робіт, послуг)....”