> "Сучасні форми, методи та технології роздрібної торгівлі. Стан та перспективи розвитку".
> Дякую.
1.
Правила роздрібної торгівлі [Текст] // Податки та бухгалтерський облік.Додаток до газети"Податки та бухоблік". – 2006. – №9. – 134. – [Нормативна база].
2.
Алпатова, Н. Комісійна торгівля вроздріб [Текст] / Н. Алпатова // Все про бухгалтерський облік. – 2007. – №38. – С. 5-10.
3.
Бакун, Ю. Основи організації роздрібної торгівлі. Частина 1 [Текст] / Ю. Бакун // Дебет-Кредит. – 2002. – №36. – С. 100-104.
4.
Бакун, Ю. Основи організації роздрібної торгівлі. Ч.2. [Текст] / Ю. Бакун, А. Нефьодов // Дебет-Кредит. – 2002. – №39. – С. 99-106.
5.
Гелей, Л.О. Управління процесами у роздрібній торгівлі: вимоги до інструментарію підтримки управлінських рішень [Текст] / Л. О. Гелей // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2009. – №5,Т.2. – С. 265-268.
6.
Гладка, С. Що робити роздрібній торгівлі? [Текст] / С. Гладка // Баланс. – 2003. – №8. – С. 23-26.
7.
Голошубова, Н.А. Розничная торговая сеть Украины : прошлое и настоящее [Текст] / Н. А. Голошубова // Экономика предприятия. – 2000. – №9. – С. 73-80.
8.
Голошурова, Н. Роздрібна торговельна мережа України: стан і тенденції розвитку [Текст] / Н. Голошурова // Економіка України. – 2008. – №9. – С. 74-85.
9.
Грищенко, І.М. Комерційна діяльність у роздрібній торгівлі [Текст] / І. М. Грищенко // Актуальні проблеми економіки. – 2007. – №3. – С. 103-107.
10.
Дідківська, Л.І. Тенденції розвитку роздрібних торговельних мереж та їх вплив на конкурентне середовище [Текст] / Л. І. Дідківська // Актуальні проблеми економіки. – 2006. – №8. – С. 119-125.
11.
Землюков, І. Система організації продажу в роздрібній торгівлі [Текст] / І. Землюков // Вісник ТАНГ. – 2003. – №4. – С. 99-103.
12.
Кавун, О. Визначальні фактори формування роздрібних торгових мереж в Україні [Текст] / О. Кавун // Підприємництво, господарство і право. – 2004. – №10. – С. 150-152.
13.
Ковенко, М. Хіти роздрібної торгівлі [Текст] / М. Ковенко // Податки та бухгалтерський облік. – 2008. – №92. – С. 10-20.
14.
Коноплицкий, С. Год розничной торговли [Текст] / С. Коноплицкий // Новый маркетинг. – 2004. – №12. – С. 36-44. – [Обзор знаковых событий для украинского ритейла].
15.
Костюк, В. Звичайна ціна у роздрібній торгівлі [Текст] / В. Костюк // Баланс. – 2007. – №66. – С. 28-30.
16.
Криган, Р.В. Особливості розвитку роздрібної торгівлі на регіональному рівні [Текст] / Р. В. Криган, Т. Ф. Футало // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2009. – №4, Т.1. – С. 174-179.
17.
Лігоненко, Л. Роздрібна торгівля України у дзеркалі світових тенденцій розвитку галузі [Текст] / Л. Лігоненко // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. – 2005. – №6. – С. 12-22.
18.
Лошенюк, І.Р. Перспективні тенденції розвитку інфраструктури роздрібного ринку України [Текст] / І. Р. Лошенюк // Актуальні проблеми економіки. – 2004. – №10. – С.107-113.
19.
Петрик, І. Правила роздрібної торгівлі продовольчими товарами [Текст] / І. Петрик // Податки та бухгалтерський облік. – 2003. – №64. – С. 3-14.
20.
Петруня, Ю. Маркетингові комунікації в роздрібній торгівлі: передумови ефективності [Текст] / Ю. Петруня, О. Гут // Маркетинг в Україні. – 2006. – №2. – С. 15-19.
21.
Писаренко, В. Особливості роздрібної торгівлі плодоовочевою продукцією [Текст] / В. Писаренко // Економіка АПК. – 2009. – №11. – С. 110-113.
22.
Радіонов, Ю.Ф. Стан і перпективи розвитку розрібної торгівлі споживчими товарами в Україні [Текст] / Ю. Ф. Радіонов // Маркетинг и реклама. – 2001. – №3. – С.14-16. – [Маркетинговая деятельность.].
23.
Ряполов, К. Торгуем вниманием [Текст] / К. Ряполов // Компаньон. – 2006. – №46. – С. 48-50. – [Опыт и результаты работы с персоналом в розничной торговле ].
24.
Саєнко, Т. Роздрібна торгівля зі складу [Текст] / Т. Саєнко // Баланс. – 2009. – №14. – С. 37-38.
25.
Сфінцицкі, Г. Нові правила роздрібної торгівлі непродовольчими товарами [Текст] / Г. Сфінцицкі // Податки та бухгалтерський облік. – 2007. – №95. – С. 17-19.
26.
Тучак, О. Денні та нічні націнки в роздробі [Текст] / О. Тучак // Баланс. – 2009. – №30. – С. 24-27.
27.
Тучак, О. Роздрібна торгівля у кредит [Текст] / О. Тучак // Баланс. – 2009. – №15. – С. 19-22.
28.
Фаваро, К. Пять правил для розничной торговли в период рецессии [Текст] / К. Фаваро, Т. Ромбергер, Д. Мир // Компаньон.Стратегии. – 2009. – №6. – С. 12-21.
29.
Футало, Т. Проблеми регіонального вирівнювання розвитку роздрібної торгівлі в Україні [Текст] / Т. Футало // Регіональна економіка. – 2005. – №4. – С. 86-92.
30.
Черкашин, В. Мінімізація сплати податків підприємствами роздрібної торгівлі [Текст] / В. Черкашин // Вісник податкової служби України. – 2006. – №21. – С. 49-50.
31.
Чорна, Л. Формування стратегій ціноутворення на підприємствах роздрібної торгівлі [Текст] / Л. Чорна // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. – 2006. – №6. – С. 33-41.
32.
Шимкович, В. Стратегии роста для розничной торговли [Текст] / В. Шимкович // Новый маркетинг. – 2004. – №11. – С. 28-34. – [Один экстенсивный и два интенсивных способа наращивания прибыльности торгового бизнеса].
33.
34.
339.1
Ш66
Шканова, О.М. Інфраструктура товарного ринку [Текст] : навч. посіб. / О. М. Шканова. – К. : ЦНЛ, 2006. – 320с. – [Рекомендовано МОН України].
35.
339.138
М26
Маркетингова політика розподілу [Текст] : курс лекцій спец. 7.050108 "Маркетинг" Інституту заочної, дистанційної та вечірньої форм навчання. – Суми : СумДУ, 2008. – 191с.
36.
339.138
М26
Маркетинг [Текст] / У. Руделиус, М. В. Авдюхина, Н. И. Ивашкова [и др.]. – 1-е рус. изд. – М. : ДеНово, 2001. – 706с.
37.
339.3
Г85
Грищенко, І.М. Маркетингові основи комерційного посередництва [Текст] : навч. посіб. / І. М. Грищенко. – К. : Грамота, 2006. – 304с.
38.
339.3
Л36
Леви, М. Основы розничной торговли [Текст] / М. Леви, Б. А. Вейтц пер. с англ. С. Жильцова; под ред. Ю.Н. Кантуревского. – СПб. : Питер, 1999. – 448с. – (Теория и практика менеджмента).
39.
339.3
М29
Марцин, В.С. Економіка торгівлі [Текст] : підручник / В. С. Марцин. – К. : Знання, 2006. – 402с.
Додатково радимо Вам звернутись до БД “Електронний каталог” на сайті НБ ХНУ- рубрика “Роздрібна торгівля.”
|
|