> Допоможіть будь-ласка знайти літературу на курсову "Соціально-педагогічна робота з дітьми дошкільного віку" 1.159.9 П64
Потапчук, А.А. Двигательный игротренинг для дошкольников [Текст] / А. А. Потапчук, Т. С. Овчинникова. – СПб. : Речь, 2002. – 176с. – (Детская психология и психотерапия).
3.
Бєлова, С. Палітра прояву обдарованості в дошкільному віці [Текст] / С. Бєлова // Обдарована дитина. – 2006. – №5. – С. 31-41.
4.
Терновская, С.А. Создание здоровьесберегающей образовательной среды в дошкольном образовательном учреждении [Текст] / С. А. Терновская, Л. А. Теплякова // Методист. – 2005. – №4. – С. 61-66.
5.
Печенко, І.П. Окремі концептуальні положення соціалізації особистості в дошкільному дитинстві [Текст] / І. П. Печенко // Педагогіка і психологія. – 2006. – №3. – С. 19-29.
6.
Вовчик-Блакитна, О.О. Сучасний дошкільник: особливості психологічного супроводу [Текст] / О. О. Вовчик-Блакитна // Обдарована дитина. – 2006. – №9. – С. 13-22.
7.
Потапова, И.А. Инновационные направления социализации детей в условиях дошкольных образовательных учреждений [Текст] / И. А. Потапова // Инновации в образовании. – 2007. – №3. – С. 82-86.
8.
37
Л63
Лисенко, Н.В. Педагогіка українського дошкілля: У 2-х ч. [Текст] : навч. посіб. Ч.1 / Н. В. Лисенко, Н. Р. Кирста. – К. : Вища школа, 2006. – 302с.
9.
37
П56
Поніманська, Т.І. Дошкільна педагогіка [Текст] : навч. посіб. / Т. І. Поніманська. – К. : Академвидав, 2006. – 456с. – (Альма-матер).
10.
Ваганова, Н.А. Розвиток творчого потенціалу дітей дошкільного віку [Текст] / Н. А. Ваганова, Г. В. Парандій // Обдарована дитина. – 2008. – №6. – С. 9-19.
11.
Печенко, І. Сучасний дошкільний заклад як провідна інституція соціалізації особистості в дошкільному дитинстві [Текст] / І. Печенко // Рідна школа. – 2008. – №6. – С. 65-67.
12.
Буркіна, Н. Виришення проблем організації дошкільної освіти [Текст] / Н. Буркіна, В. Черноморець // Управління освітою. – 2008. – №29. – С. 8.
13.
Нечай, С. Методичні особливості формування професіоналізму майбутніх вихователів у питаннях музичного виховання дітей дошкільного віку [Текст] / С. Нечай // Вища школа. – 2008. – №10. – С. 66-73.
14.
37
П24
Поперечняк, О.О. Індивідуалізація дошкільної освіти як основа особистісного зростання дитини [Текст] / О. О. Поперечняк // Педагогіка і психологія в контексті гуманізації освіти. – 2007. – С. 102-104.
15.
Захарова, Ж. Творческая деятельность детей-сирот младшего возраста [Текст] / Ж. Захарова // Социальная педагогика. – 2008. – №4. – С. 71-74.
16.
Карабаєва, І.І. Взаємозв`язок уяви, гри та навчання в дошкільному віці [Текст] / І. І. Карабаєва, К. В. Карасьова // Обдарована дитина. – 2008. – №10. – С. 51-56.
17.
37
І-60
Індивідуалізація виховання дошкільника [Текст] : навч. посіб. – К. : Педагогічна думка, 2007. – 152с.
18.
36
Р49
Рідкодубська, А.А. Соціальна робота з дітьми та молоддю [Текст] : курс лекцій / А. А. Рідкодубська. – Хмельницький : ХНУ, 2009. – 223с.
19.
Ваганова, Н.А. Як діти старшого дошкільного віку сприймають і розуміють картини різного жанру [Текст] / Н. А. Ваганова // Обдарована дитина. – 2009. – №8. – С. 14-20.
20.
Кузьменко, В.У. Провідні методологічні підходи проблеми виявлення обдарованості дитини дошкільного віку [Текст] / В. У. Кузьменко // Обдарована дитина. – 2009. – №9. – С. 11-17.
21.
Маломуж, С.А. Формування чуттєвої сфери дошкільників через засвоєння соціального досвіду [Текст] / С. А. Маломуж // Обдарована дитина. – 2009. – №9. – С. 19-27.
22.
Балык, А.С. Профессиональная подготовка студентов к работе по развитию личности детей дошкольного возраста [Текст] / А. С. Балык // Инновации в образовании. – 2009. – №12. – С. 43-53.
23.
Ваганова, Н.А. Як діти старшого дошкільного віку сприймають і розуміють поезію [Текст] / Н. А. Ваганова // Обдарована дитина. – 2010. – №1. – С. 35-42.
24.
http://www.psyh.kiev.ua/
Особливості діяльності соціального педагога в дошкільних навчальних закладах
25.
http://209.85.135.132/search?q=cache:Основа соціалізації дітей дошкільного віку
26.
Додатково радимо Вам звернутись до БД “Електронний каталог” на сайті НБ ХНУ- рубрики “Дошкільне виховання=дошкільна педагогіка.....”
|
|