Відповідь на запитання

Кількість запитів: 1

> Добрий день. Допомжіть знайти літературу до теми: Аналіз каналів товароруху фірми та шляхи їх покращення.

1.
339.138
Г37
Герасимчук, В.Г. Маркетинг: теорія і практика [Текст] : навч. посiб. / В. Г. Герасимчук. – К. : Вища школа, 1994. – 327с. : iл.

2.
339.138
М26
Маркетинговий менеджмент [Текст] : навч. посіб. /  за ред. Л.В. Балабанової. – 3-є вид., перероб. і доп. – К. : Знання, 2004. – 354с. – (Вища освіта XXI століття). –

3.


Жданов, Б. RFID - основа для рыночно-производственной революции [Текст] / Б. Жданов // Корпоративные системы. – 2004. – №4. – С.56-58. – [технология радиочастотной идентификации (RFID) в торговле позволяет интегрировать звенья цепи поставок в единый хорошо отлаженный конвейер для непрерывного и осмысленного продвижения товара].

4.
339.3
Б68
Бланк, И.А. Торговый менеджмент [Текст] / И. А. Бланк. – К. : Эльга, 2004. – 488с. –

5.


Федорчук, Н.В. Удосконалення системи товарного руху овочевої продукції в регіоні [Текст] / Н. В. Федорчук // Економіка АПКЕкономіка АПК. – 2006. – №9. – С. 117-120.

6.


Гончаренко, І.Г. Формування маркетингової складової товарообігу підприємства [Текст] / І. Г. Гончаренко // Інвестиції : практика та досвід. – 2007. – №10. – С. 29-32.

7.


Ярова, І.І. Методологічні підходи до визначення ефективності впровадження інтернет-технологій у просуванні товаропотоків [Текст] / І. І. Ярова, О. В. Березін // Актуальні проблеми економіки. – 2007. – №12. – С. 208-216.

8.


Войнаренко, С.М. Ключові фактори успіху в комунікаційній політиці підприємств [Текст] / С. М. Войнаренко // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2007. – №6,Т.1. – С. 231-233. – [Розглянуті принципи дії та інструменти системи маркетингових комунікацій, а також фактори, що впливають на результати комунікаційної політики підприємств і залежно від правильного вибору призводять до позитивних чи негативних результатів.].

9.


Сиваненко, Г. Сучасний стан та пріоритети розвитку маркетингових каналів на ринку продовольчих товарів [Текст] / Г. Сиваненко // Підприємництво, господарство і право. – 2008. – №4. – С. 161-164.

10.
658
Р64
Розробка системи автоматизованого контролю та аналізу руху товарів через склад тимчасового зберігання (заключний) [Текст] : звіт про НДР /  кер. НДР М.П. Войнаренко.

11.


Панкратов, А.Е. Методы оптимизации бюджета на продвижение товара при степенной и вейбулловской функциях роста продаж [Текст] / А. Е. Панкратов, Н. С. Иващенко // Известия высших учебных заведенийИзвестия высших учебных заведений. Технология текстильной промышленности. – 2007. – №3 С. – С. 3-6.

12.


Кайдановська, О.М. Автоматизований контроль та аналіз руху товарів через склад тимчасового зберігання [Текст] / О. М. Кайдановська // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2008. – №6. Т.1. – С. 248-255. – [Обґрунтована доцільність автоматизованого обслуговування роботи складу тимчасового зберігання, за допомогою автоматизованого робочого місця "Контроль та аналіз руху товарів через склад тимчасового зберігання" як складової частини дотримання митного законодавства України в напрямку митного оформлення вантажів суб`єктами господарювання - власниками складів тимчасового зберігання.].

13.


Сиваненко, Г. Організаційно-економічний механізм формування каналів розподілу продовольчих товарів на засадах створення підприємницьких мереж [Текст] / Г. Сиваненко // Підприємництво, господарство і право. – 2009. – №6. – С. 164-168.

14.


Протопопова, В.О. Механізми управління товарооборотом: проблеми вдосконалення [Текст] / В. О. Протопопова, Н. В. Стасюк // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2009. – №3, Т.2. – С. 157-160. – [Розглянуто можливість вдосконалення традиційного підходу до розрахунку верхньої межі доцільного обсягу
товарообороту, якою є точка мінімального рівня рентабельності (МРР) власного капіталу. Для вдосконалення механізму
управління товарооборотом на стадії визначення його доцільних обсягів запропоновано в традиційні формули розрахунку
товарообороту в точці МРР ввести коефіцієнт еластичності прибутку і коефіцієнт еластичності товарообороту за структурою
власного капіталу: