> Допоможіть, будь ласка, підібрати літературу до реферату з маркетингу на тему "Аналіз стану виробничих ресурсів підприємства та шляхи покращення їх використання як важливий фактор формування ефективної товарної політики".
1.
658
З-17
Зайцев, Н.Л. Экономика промышленного предприятия [Текст] : учебник / Н. Л. Зайцев. – 3-е изд., перераб. и доп. – М. : ИНФРА - М, 2000. – 358с. – (Высшее образование).
2.
65
А94
Афонін, А.С. Технологія реструктуризації підприємства [Текст] / А. С. Афонін, В. П. Нестерчук. – К. : Вид-во Європ. ун-ту фінансів, 2000. – 72с.
3.
65.012
Д72
Драч, С.В. Економічний аналіз виробничих запасів підприємств (на прикладі м`ясокомбінатів України) [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня к.е.н.; спец. 08.06.04 - бух. облік, аналіз і аудит / С. В. Драч. – Тернопіль : Тернопільська академія народного господарства, 2001. – 19с.
4.
339.138
К21
Кардаш, В.Я. Маркетингова товарна політика [Текст] : навч.-метод. посiб. / В. Я. Кардаш. – К. : КНЕУ, 2000. – 124с.
5.
339.138
М31
Маслова, Т.Д. Маркетинг [Текст] / Т. Д. Маслова, Л. Н. Ковалик, С. Г. Божук. – СПб. : Питер, 2001. – 320с : ил. – (Краткий курс).
6.
334
Б81
Бондарчук-Грита, Г.В. Економічне регулювання формування і використання виробничих ресурсів підприємницьких структур [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня к.е.н.; спец. 08.06.02 - підприємництво, менеджмент та маркетинг / Г. В. Бондарчук-Грита. – Львів : Ін-т регіональних досліджень, 2001. – 16с.
7.
Бойко, Є. Підвищення ефективності використання виробничих ресурсів на основі впровадження досягнень НТП [Текст] / Є. Бойко, Г. Бондарчук-Грита // Регіональна економіка. – 2003. – №1. – С. 18-24.
8.
65.012
М73
Мних, Є.В. Економічний аналіз [Текст] : підручник / Є. В. Мних. – К. : ЦУЛ, 2003. – 412с.
9.
339.138
Л61
Липчук, В.В. Маркетинг: основи теорії та практики [Текст] : навч. посіб. / В. В. Липчук, А. П. Дудяк, С. Я. Бугіль за ред. В.В. Липчука. – 2-ге вид., доп. і випр. – Львів : Новий Світ-2000, 2003. – 288с.
10.
65.012
Е45
Економічний аналіз [Текст] : підручник / за ред. М.Г. Чумаченка. – 2-ге вид., перероб. і доп. – К. : КНЕУ, 2003. – 556с.
11.
Трішкіна, Н. Критерії та показники оцінки оптимальності товарної політики оптових підприємств [Текст] / Н. Трішкіна // Підприємництво, господарство і право. – 2004. – №3. – С. 133-136.
12.
65.012
Т19
Тарасенко, Н.В. Економічний аналіз [Текст] : підручник / Н. В. Тарасенко. – 3-є вид., перероб. – Львів : Новий світ-2000, 2004. – 344с.
13.
Писаревський, І.М. Підвищення ефективності використання ресурсів у плануванні виробничих процесів [Текст] / І. М. Писаревський // Фінанси України. – 2005. – №10. – С. 91-100. – [Висвітлено питання організації використання комплексу ресурсів у межах виробничих процесів].
14.
Эсперты о проблемах маркетинговой товарной политики предприятия [Текст] // Маркетинг и реклама. – 2006. – №1. – С. 12-15.
15.
Голошубова, Н.О. Розробка товарної політики на підприємствах оптової торгівлі в системі маркетингу [Текст] / Н. О. Голошубова, Н. І. Трішкіна // Вісник Хмельницького національного університету.Економічні науки. – 2005. – №4.Ч.2,Т.1. – С. 18-27. – [Розроблені методичні рекомендації щодо формування товарної політики на оптовому підприємстві маркетингової орієнтації, визначена система показників для аналізу товарного асортименту, оцінки його відповідності попиту покупців та для оцінки соціальної й економічної ефективності товарної політики, подана методика їх розрахунку.].
16.
339.138
І-49
Ілляшенко, С.М. Маркетингова торгова політика [Текст] : підручник / С. М. Ілляшенко. – Суми : "Університетська книга", 2005. – 234с. – [ У підручнику розглядаються теоретичні і методичні основи маркетингової товарної політики, зокрема, планування продукції у руслі концепції маркетингу, принципи і методи оптимізації товарної політики, підходи до розробки і виведення на ринок нової продукції. Аналізується велика кількість прикладів і фактичних матеріалів, що ілюструють теоретичні положення курсу.].
17.
339.138
Х73
Холодний, Г.О. Маркетингова товарна політика [Текст] : навч. посіб. / Г. О. Холодний. – Х. : ХНЕУ, 2006. – 324с. – [ Охоплено широке коло питань, пов`язаних із загальною характеристикою та класифікацією товарів і послуг, методів визначення конкурентоспроможності та місця продукту на ринку, методів планування й розроблення товару, упаковки, товарної марки. ].
18.
Городянська, Л.В. Облік відтворюваних економічних ресурсів на підприємстві [Текст] / Л. В. Городянська // Фінанси України. – 2007. – №7. – С. 113-121.
19.
Розенталь, О.М. Модель планирования ресурсов [Текст] / О. М. Розенталь, Е. Д. Копнова // Методы менеджмента качества. – 2007. – №11. – С. 48-52.
20.
65.012
П80
Прокопенко, І.Ф. Методика і методологія економічного аналізу [Текст] : навч. посіб. / І. Ф. Прокопенко, В. І. Ганін. – К. : ЦНЛ, 2008. – 430с. – [Рекомендовано МОН України].
21.
Анисимова, А.В. Современные проблемы оценки эффективности использования ресурсов в промышленности Украины [Текст] / А. В. Анисимова // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2008. – №4, Т.3. – С. 60-63. – [Досліджено проблеми кількісної оцінки ефективності використання факторів у промисловому виробництві. Проведено аналіз впливу кількості та якості використання трудових, капітальних танноваційних ресурсів на об’єм промислового виробництва України за 2000-2006 рр. Виявлено та кількісно оцінено можливості заміщення факторів, що досліджуються.].
22.
65.012
М48
Мельник, В.М. Основи економічного аналізу. (Короткий теоретико-методологічний курс) [Текст] : навч. посіб. / В. М. Мельник. – К. : Кондор, 2008. – 128с. – [
Рекомендовано МОН України
].
23.
65.012
К41
Кіндрацька, Г.І. Економічний аналіз [Текст] : підручник / Г. І. Кіндрацька, М. С. Білик, А. Г. Загородній. – 3-тє вид.перероб. і доп. – К. : Знання, 2008. – 487с.
24.
http://udau.edu.ua/library.php?pid=1021Аналіз стану виробничих ресурсів підприємства
25.
http://disser.com.ua/contents/33541.htmlАналіз ефективності використання ресурсного потенціалу підприємств хлібопекарської промисловості 2005 года.
26.
Додатково радимо Вам звернутись до БД “Електронний каталог” на сайті НБ ХНУ- рубрики “Аналіз виробничих ресурсів, товарна політика.....”
|
|