Відповідь на запитання

Кількість запитів: 1

> Доброго дня. зайдуть будь-ласка латарутуру та туму:Формування ефективних каналів розподілу продукції підприємства (фірми).
> Дякую

1.
659
Б76
Божкова, В.В. Реклама та стимулювання збуту [Текст] : навч. посіб. / В. В. Божкова, Ю. М. Мельник. – К. : ЦУЛ, 2009. – 200с. – [Рекомендовано МОН України].

2.

Антонець, О.О. Використання методів статистичного аналізу в процесі відбору цільового ринку для нового товару підприємства [Текст] / О. О. Антонець // Вісник Хмельницького національного університету.Економічні науки. – 2005. – №3,Т.2. – С. 107-109.
3.
658
Б77
Бойко, В.В. Экономика предприятий Украины [Текст] : учеб. пособ. / В. В. Бойко. – 4-е изд., перераб. и доп. – Днепропетровск : НГУ, 2008. – 551с. – [Рекомендовано МОН України].

4.


Возвахова, Л. Как продавать в условиях кризиса [Текст] / Л. Возвахова // Управление компанией (укр.изд.). – 2008. – №12. – С. 39-43.

5.
658.7/.8
В65
Войнаренко, М.П. Управління матеріально-технічним забезпеченням (менеджмент постачально-збутових процесів) [Текст] : навч. посіб. Ч. 1 / М. П. Войнаренко. – Хмельницький : ХДУ, 2003. – 111с. 

6.
657
Г12
Гавришко, Н.В. Облік і аналіз маркетингової та збутової діяльності: управлінський аспект [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня к.е.н.; спец. 08.06.04 - бух. облік, аналіз та аудит / Н. В. Гавришко. – Тернопіль : Тернопільська академія нар. господарства, 2001. – 19с.

7.
658.7/.8
Г46
Гіковата, Н.К. Управління процесом створення нового товару: маркетинговий аспект [Текст] : автореф. на здобуття наук. ступеня к.е.н.; спец. 08.06.01 - економіка, організація і управління підприємствами / Н. К. Гіковата. – Х. : ХНЕУ, 2006. – 20с.

8.


Головкова, Л.С. Особливості управління реалізаційним процесом на функціональному рівні [Текст] / Л. С. Головкова, Л. О. Добрик // Інвестиції : практика та досвід. – 2007. – №18. – С. 15-19. – [Реалізаційна діяльність підприємства, збут продукції].

9.


Гончаренко, І. Стратегія управління системою збуту промислової продукції [Текст] / І. Гончаренко // Економіка та держава. – 2006. – №12. – С. 41-43.

10.


Гончаренко, І. Теоретичні основи розподілу продукції підприємств [Текст] / І. Гончаренко // Економіка та підприємництвоДержава та регіони. – 2007. – №3. – С. 64-67.

11.
65.012
Г70
Городня, Т.А. Економічна та фінансова діагностика [Текст] : навч. посіб. / Т. А. Городня, І. П. Мойсеєнко. – Львів : Магнолія 2006, 2008. – 282с. – (Вища освіта в Україні).

12.


Димова, Н. Латеральный маркетинг - перспектива усовершенствования управления продажами [Текст] / Н. Димова // Маркетинг в России и за рубежом. – 2007. – №6. – С. 59-62.

13.


Егоров, В. Стратегическое развитие системы дистрибуции предприятия [Текст] / В. Егоров // Економіст. – 2008. – №4. – С. 48-53.

14.


Заблодська, І. Економічний механізм забезпечення виробництва та збуту товарів на регіональному ринку [Текст] / І. Заблодська, В. Максимов // Економіст. – 2007. – №10. – С. 38-39.

15.


Іващенко, О.В. Оцінювання збутової діяльності підприємства [Текст] / О. В. Іващенко, О. Є. Колісниченко // Економіка та підприємництвоДержава та регіони. – 2006. – №5. – С. 125-129.

16.
339.92
К19
Каніщенко, О.Л. Міжнародний маркетинг: Теорія і господарські ситуації [Текст] : навч. посіб. / О. Л. Каніщенко. – 2-ге вид., перерб. – К. : Кондор, 2007. – 152с. – [Рекомендовано МОН України].

17.
334.75
К89
Кузин, Б. Методы и модели управления фирмой [Текст] : учеб. пособ. / Б. Кузин, В. Юрьев, Г. Шахдинаров. – СПб. : Питер, 2001. – 432с 

18.


Ларіна, Р.Р. Оптимізація логістичної діяльності на засаді визначення потенціалу регіонального ринку збуту [Текст] / Р. Р. Ларіна // Проблеми науки. – 2006. – №8. – С. 40-44.

19.


Макаренко, М.В. Підвищення конкурентоспроможності промислової продукції шляхом застосування ефективної маркетингової концепції збуту [Текст] / М. В. Макаренко // Актуальні проблеми економіки. – 2008. – №1. – С. 26-34.

20.


Мендела, І.Я. Аналіз методів дослідження збутової політики підприємств [Текст] / І. Я. Мендела // Вісник Хмельницького національного університету.Економічні науки. – 2006. – №5,Т.2. – С. 209-212. – [Проведено аналіз методів і моделей, які застосовуються при оцінці і прогнозуванні збуту. З’ясовано, що для вітчизняних підприємств, які працюють в умовах нестабільності і зростаючої конкуренції, однією з актуальних задач є розробка комплексу взаємозалежних моделей аналізу і прогнозування збуту продукції на відповідних регіональних ринках, інтегрованих в загальну концепцію збуту.].

21.


Миркина, О. Элементы технологического маркетинга в распределении продукции [Текст] / О. Миркина // Проблемы теории и практики управления. – 2007. – №5. – С. 106-112.

22.


Нижник, В.М. Удосконалення планування продажу та реалізації продукції в системі управління підприємством [Текст] / В. М. Нижник, Н. А. Яковишина // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2007. – №5,Т.2. – С. 21-25. – [Узагальнивши існуючі підходи, запропоновано: доповнити концепцію маркетингу соціальною та екологічною складовою при визначенні ціни товару; інноваційну систему управління матеріальними та інформаційними потоками, а також шляху удосконалення планування продажу та реалізації продукції машинобудівних підприємств.].

23.


Оленева, О.С. Маркетинговый подход к выбору эффективного рынка сбыта готовой продукции с целью укрепления конкурентной позиции фирмы [Текст] / О. С. Оленева, Н. С. Иващенко, К. Э. Папенкова // Маркетинг в России и за рубежом. – 2008. – №2. – С. 16-23.

24.
658.8
О-75
Оснач, О.Ф. Промисловий маркетинг [Текст] : підручник / О. Ф. Оснач, В. П. Пилипчук, Л. П. Коваленко. – К. : ЦУЛ, 2009. – 364с. 

25.


Паливода, Т.В. Планування серійної продукції за ланцюг-методом "дослідження - виробництво - збут" [Текст] / Т. В. Паливода // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2007. – №14 (594). – С. 293-300.

26.


Рогожкина, Н. Система управления сбытовыми запасами: агрегированная оценка [Текст] / Н. Рогожкина // Проблемы теории и практики управления. – 2008. – №5. – С. 71-79.

27.
659
Р76
Росситер, Д. Реклама и продвижение товаров [Текст] / Д. Росситер, Л. Перси. – 2-е изд. – СПб. : Питер, 2001. – 656с. : ил. – (Маркетинг для профессионалов).

28.


Сакун, Л.М. Модель управління збутом продукції на основі комплексної системи керування підприємством [Текст] / Л. М. Сакун // Вісник Хмельницького національного університету.Економічні науки. – 2006. – №6,Т.1. – С. 172-175. – [В статті запропоновано методичний підхід до управління збутом продукції на основі застосування
комплексної (інтегрованої) системи керування підприємством. Наведено основні модулі (контури)
автоматизованої системи управління підприємством. Розглянуто взаємозв’язок контурів комплексної
системи управління, які безпосередньо або непрямо пов’язані з функцією продаж і маркетингом.].

29.


Свірська, О.Б. Прогнозування збуту продукції підприємств на основі кривих життєвого циклу товару [Текст] / О. Б. Свірська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2006. – №2 (552). – С. 298-304.

30.


Семенов, А. Аналіз виробництва, просування та збуту продукції в акціонерному товаристві [Текст] / А. Семенов // Економіка та підприємництвоДержава та регіони. – 2007. – №6. – С. 142-147.

31.


Семенченко, Н. Аналіз методів обробки експертної інформації при застосуванні критерію надійності збутових мереж [Текст] / Н. Семенченко // Економіка та держава. – 2007. – №11. – С. 44-46.
32.
658
Т19
Тарасюк, Г.М. Планування діяльності підприємства [Текст] : навч. посіб. / Г. М. Тарасюк, Л. І. Шваб. – 3-тє вид. – К. : Каравела, 2008. – 352с.



33.
658.8
Т31
Тєлєтов, О.С. Маркетинг у промисловості [Текст] : Підручник / О. С. Тєлєтов. – К. : ЦНЛ, 2004. – 248с.

34.


Чорна, Л. Місце системи реалізації продукції в маркетинговій діяльності підприємств [Текст] / Л. Чорна // Економіка та держава. – 2009. – №1. – С. 38-40.

35.


Шишкін, В.О. Організація прямих продажів промислової компанії [Текст] / В. О. Шишкін, В. Г. Дружина // Інвестиції : практика та досвід. – 2008. – №9. – С. 39-40.