Відповідь на запитання

Кількість запитів: 1

> Добрий день!
> Я, Мартинюк Олена Вікторівна, хотіла б зробити запит на літературу пов`язану з темою "Маркетингові дослідження кон`юнктури ринку України з погляду взаємодії з зовнішнім ринком".
> Зокрема мене цікавялть саме маркетингові дослідження і особливо статті на цю тему.
> Дякую за увагу і допомогу.
1.
339.138
П18
Бойко, И.И. Маркетинговые исследования [Текст] : учеб. пособ. / И. И. Бойко. – К. : Кондор, 2005. – 280с.

2.


Варченко, О.М. Методичні підходи до дослідження ринкової кон`юктури регіональних продовольчих ринків [Текст] / О. М. Варченко // Актуальні проблеми економіки. – 2008. – №12. – С. 11-19.

3.
339.138
В65
Войчак, А.В. Маркетингові дослідження [Текст] : підручник / А. В. Войчак, А. В. Федорченко за наук. ред. А.В. Войчака. – К. : КНЕУ, 2007. – 408с. – [Затверджено МОН України].

4.
339.138
Г65
Гончарук, Я.А. Маркетинг [Текст] : навч. посіб. у тестах / Я. А. Гончарук, А. Ф. Павленко, С. В. Скибінський. – К. : КНЕУ, 2002. – 314с.

5.


Грищенко, І.М. Інноваційні підходи до дослідження кон`юнктури товарних ринків України [Текст] / І. М. Грищенко // Проблеми науки. – 2006. – №6. – С. 9-13.

6.
339.3
Г85
Грищенко, І.М. Маркетингові основи комерційного посередництва [Текст] : навч. посіб. / І. М. Грищенко. – К. : Грамота, 2006. – 304с.


7.


Дрогомирецька, М. Проблеми формування кон`юнктури споживчого ринку України [Текст] / М. Дрогомирецька // Економіка АПК. – 2008. – №10. – С. 111-118.

8.


Іванова, Л.О. Інформаційне забезпечення дослідження економічної кон`юнктури [Текст] / Л. О. Іванова // Маркетинг в Україні. – 2004. – №2. – С. 43-50. – [Комерційна інформація].

9.
339.138
К26
Карпов, В.А. Маркетинг: прогнозування кон`юнктури ринку [Текст] : навч. посіб. / В. А. Карпов, В. Р. Кучеренко. – К. : Знання, 2001. – 215с.

10.
339.138
К26
Карпов, В.А. Маркетинг: прогнозування кон`юнктури ринку [Текст] : навч. посіб. / В. А. Карпов, В. Р. Кучеренко. – 2-ге вид., випр. і доп. – К. : Знання, 2003. – 284с. 


11.


Ковальчук, Т.М. Оперативний аналіз кон`юктури ринку [Текст] / Т. М. Ковальчук // Економіка АПК. – 2002. – №3. – С. 42-50.

12.


Кощій, О.В. Маркетингові дослідження уподобань споживачів на ринку продовольчих товарів [Текст] / О. В. Кощій // Маркетинг в Україні. – 2004. – №3. – С. 35-39.

13.
338
К95
Кучеренко, В.Р. Основи економічної кон`юктури [Текст] : навч. посіб. / В. Р. Кучеренко, В. А. Карпов. – К. : ЦНЛ, 2004. – 224с. –


14.


Мельник, Т. Кон`юнктура світових ринків: методологічні аспекти аналізу та прогнозування [Текст] / Т. Мельник // Економіст. – 2007. – №7. – С. 40-43.

15.


Никифорова, И.Е. Проблемы оценки конъюктуры рынка и формирование маркетинговых стратегий [Текст] / И. Е. Никифорова // Инновации. – 2005. – №4. – С. 109-111.

16.


Олефір, В. Кон`юнктура вітчизняної економіки [Текст] / В. Олефір // Діловий вісник. – 2007. – №5. – С. 10-11.

17.


Олефір, В. Методологія оцінки кон`юктури економіки [Текст] / В. Олефір // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. – 2007. – №3. – С. 73-84.

18.


Олефір, В. Прогноз кон`юнктури зовнішніх ринків [Текст] / В. Олефір // Діловий вісник. – 2008. – №2. – С. 6-7.

19.
658.8
О-75
Оснач, О.Ф. Промисловий маркетинг [Текст] : підручник / О. Ф. Оснач, В. П. Пилипчук, Л. П. Коваленко. – К. : ЦУЛ, 2009. – 364с. – [Затверджено МОН України].

20.
339.1
П12
Пазуха, М.Д. Кон`юнктура світових товарних ринків [Текст] : навч. посіб. / М. Д. Пазуха. – К. : ЦНЛ, 2008. – 272с. – [Рекомендовано МОН України].

21.
339.138
П52
Полторак, В.А. Маркетингові дослідження [Текст] : навч. посіб. / В. А. Полторак. – 2-ге вид., перероб. і доп. – К. : ЦНЛ, 2003. – 387с. 


22.


Поповская, Е. О коньюктурных опросах как инструменте прогнозирования экономической ситуации [Текст] / Е. Поповская, Н. Розанова, Г. Жукова // Вопросы экономики. – 2004. – №5. – С. 11-120.



23.


Сумец, А.М. Экспертные оценки в маркетинговых исследованиях: специфика вопроса [Текст] / А. М. Сумец // Маркетинговые исследования в Украине. – 2009. – №3. – С. 66-71.

24.


Товста, Т.Л. Кон`юнктура ринку продукції регіону: сучасний стан та дослідження [Текст] / Т. Л. Товста // Економічний вісник національного гірничного університету. – 2007. – №2. – С. 17-25.

25.


Циганкова, Т.М. Оцінка розвитку маркетингової діяльності українських експортерів [Текст] / Т. М. Циганкова // Маркетинг в Україні. – 2004. – №3. – С. 40-45. – [Маркетингові дослідження].

26.

http://buklib.net/component/option,com_jbook/task,view/Itemid,99999999/catid,119/id,3097/Ринкова кон’юнктура: поняття та суть

27.

http://readbookz.com/book/146/4106.html
Кон`юнктура ринку та методи її оцінювання

28.

Додатково радимо Вам звернутись до БД “Електронний каталог” на сайті НБ ХНУ- рубрика “Кон`юнктурні дослідженя.....”