> Допоможіть будь-ласка знайти літературу на тему: "Управління маркетинговими дослідженями та оцінка ринкових можливостей підприємства".
1. Васильківський, Д.М. Маркетингові дослідження на підприємстві - критерій успіху фірми [Текст] / Д. М. Васильківський, В. Й. Бакай // Вісник Хмельницького національного університету.Економічні науки. – 2006. – №2,Т.1. – С. 68-73.
2. 658.7/.8Д79 Дубовик, О.В. Управління маркетинговими дослідженнями підприємств в процесі формування конкурентних переваг [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня к.е.н.; спец. 08.06.01 - економіка, организація і управління підприємствами / О. В. Дубовик. – Львів : Ін-т регіональних досліджень, 2005. – 20с.
3. 658Е45 Економіка підприємства [Текст] : навч. посіб. / за ред. А.В. Шегеди. – К. : Знання, 2005. – 431с. –
4. Ильяшенко, С.Н. Рыночные возможности развития современного предприятия [Текст] / С. Н. Ильяшенко // Машиностроитель. – 2005. – №10. – С. 13-20.
5. Карпенко, А. Комплексна оцінка системи управління маркетингом на підприємстві [Текст] / А. Карпенко // Економіка та підприємництвоДержава та регіони. – 2007. – №1. – С. 135-136.
6. 339.138К67 Корнієв, В.Л. Маркетингова цінова політика [Текст] : навч. посіб. / В. Л. Корнієв, М. Х. Корецький, О. І. Дацій. – К. : ЦНЛ, 2007. – 200с. – [Рекомендовано МОН України].
7. 339.138К73 Котлер, Ф. Маркетинг менеджмент [Текст] / Ф. Котлер. – 10-е изд. – СПб. : Питер, 2002. – 752 с : ил.
8. 658.8К80 Крехівський, О.В. Входження підприємства в ринок [Текст] : метод. посіб. / О. В. Крехівський. – К. : Фенікс, 2008. – 80с.
9. 658.8К82 Крикавський, Є. Промисловий маркетинг [Текст] : Підручник / Є. Крикавський, Н. Чухрай. – 2-ге вид. – Львів : Львівська політехніка, 2004. – 472с. – [ Існує електронна копія ]. –
10. 339.138К88 Куденко, Н.В. Стратегiчний маркетинг [Текст] : навч. посіб. / Н. В. Куденко. – К. : КНЕУ, 2005. – 152с. –
11. Кудлай, В. Оцінка ефективності управління маркетингом на підприємстві [Текст] / В. Кудлай // Економіка. Фінанси. Право. – 2006. – №12. – С. 12-17.
12. Кудлай, В. Теоретичні аспекти управління маркетингом підприємства [Текст] / В. Кудлай // Економіка. Фінанси. Право. – 2007. – №2. – С. 7-9.
13. 339.138Л61 Липчук, В.В. Маркетинг: основи теорії та практики [Текст] : навч. посіб. / В. В. Липчук, А. П. Дудяк, С. Я. Бугіль за ред. В.В. Липчука. – 2-ге вид., доп. і випр. – Львів : Новий Світ-2000, 2003. – 288с.
14. 339.138М14 Майорова, Н.І. Маркетинговий аналіз [Текст] : конпект лекцій / Н. І. Майорова. – Хмельницький : ХНУ, 2006. – 134с. –
15. 339.138М26 Маркетинговий менеджмент [Текст] : навч. посіб. / за ред. Л.В. Балабанової. – 3-є вид., перероб. і доп. – К. : Знання, 2004. – 354с. – (Вища освіта XXI століття). –
16. Мордвінцева, Т.В. Стратегічне маркетингове управління діяльністю підприємств [Текст] / Т. В. Мордвінцева // Інвестиції : практика та досвід. – 2007. – №23. – С. 41-43.
17. 658.8О-75 Оснач, О.Ф. Промисловий маркетинг [Текст] : підручник / О. Ф. Оснач, В. П. Пилипчук, Л. П. Коваленко. – К. : ЦУЛ, 2009. – 364с. – [Затверджено МОН України].
18. Пахабов, В. Методика оценки эффективности системы управления маркетингом на предприятии [Текст] / В. Пахабов, И. Пономаренко // Маркетинг. – 2001. – №5. – С. 102-120.
19. 339.138П76 Примак, Т.О. Маркетинг [Електронний ресурс] : навч. посіб. / Т. О. Примак. – 2-ге випр. та доп. – К. : МАУП, 2004. – 228с.
20. 338.45П81 Промисловий маркетинг. Теорія та господарські ситуації [Електронний ресурс] : підручник / під ред. А.О. Старостіної. – К. : "Іван Федоров", 1999. – 400с.
21. Радєва, М.М. Методика аналізу конкурентоспроможності підприємства на основі розрахунку критерію ринкових можливостей [Текст] / М. М. Радєва // Економіка та підприємництвоДержава та регіони. – 2006. – №2. – С. 215-220.
22. Райко, Д.В. Розробка концепції стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємства [Текст] / Д. В. Райко // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2008. – №5. Т.2. – С. 106-118.
23. Савчук, О.А. Маркетингові дослідження при формуванні економічної політики підприємства [Текст] / О. А. Савчук, А. І. Пляскіна // Вісник Хмельницького національного університету.Економічні науки. – 2006. – №4,Т.2. – С. 53-57.
24. Семенов, Г. Моделювання маркетингових досліджень на підприємстві [Текст] / Г. Семенов, А. Семенов // Вісник економічної науки України. – 2005. – №2. – С. 103-111.
25. Смовженко, Т. Управління маркетинговими дослідженнями інноваційних продуктів як метод попередження економічної кризи підприємства [Текст] / Т. Смовженко, О. Дубовик // Вісник Тернопільського державного економічного університету. – 2007. – №5. – С. 243-249.
26. Сорока, К. Місце та роль маркетингових досліджень на підприємствах малого бізнесу [Текст] / К. Сорока, А. Макаренко, Я. Стовба // Економіка. Фінанси. Право. – 2007. – №6. – С. 7-11.
27. 339.138Т33 Теорія і практика маркетингу в Україні [Текст] : монографія / А. Ф. Павленко, А. В. Войчак, В. Я. Кардаш, В. П. Пилипчук за ред. А.Ф. Павленка. – К. : КНЕУ, 2005. – 584с.
28. 658.8Т31 Тєлєтов, О.С. Маркетинг у промисловості [Текст] : Підручник / О. С. Тєлєтов. – К. : ЦНЛ, 2004. – 248с.
29. Федорченко, А. Маркетингові дослідження та прийняття управлінських рішень у складних економічних системах [Текст] / А. Федорченко // Маркетинг в Україні. – 2009. – №3. – С. 24-29.
30. Чернега, В.В. Ринкові можливості - парадокс чи необхідність? [Текст] / В. В. Чернега // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2008. – №3, Т.2. – С. 162-166.
31. Шавалюк, О. Розвиток інновацій і запитів споживачів у формуванні ринкових можливостей підприємства [Текст] / О. Шавалюк // Маркетинг в Україні. – 2006. – №2. – С. 52-57.
Додатково радимо Вам звернутись до БД “Електронний каталог” - рубрики “маркетинг на підприємстві”, “промисловий маркетинг”, “управління маркетингом”, “маркетингові дослідження підприємства”, до БД “Електронна бібліотека” та до Навігатора Інтернет- ресурсів за профілем університету на сайті НБ ХНУ.
|
|