> допоможіть знайти літературу на тему " Оргаізація маркетингових досліджень на підприємстві"
1.
Барановська, С. Маркетингове дослідження бар`єрів розвитку інноваційних структур у машинобудуванні [Текст] / С. Барановська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – №23 (623). – С. 8-15.
2.
Безбородова, Т. Роль інформації у маркетингових дослідженнях підприємства [Текст] / Т. Безбородова // Економіка та підприємництвоДержава та регіони. – 2007. – №1. – С. 32-35.
3.
339.138
Б69
Близнюк, С.В. Маркетинг в Україні: проблеми становлення та розвитку [Текст] / С. В. Близнюк. – К. : Політехніка, 2009. – 400с.
4.
Бойко, Р.В. Проблеми використання інструментів маркетингових досліджень вітчизняними підприємствами при вивченні ринку [Текст] / Р. В. Бойко // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2005. – №3,Т.1. – С. 67-68. – [Стаття присвячена проблемам використання інструментів маркетингових досліджень вітчизняними підприємствами при вивченні ринку. Зазначено на недоліках та складності застосування закордонних методик в даному аспекті та наголошується на комплексному характері даної проблеми. Вказуються шляхи подолання зазначених недоліків у відповідності до вітчизняних умов.].
5.
Бушуева, Л.И. Экономико-статистическое исследование систем информационного обеспечения маркетинговой деятельности предприятий в регионе [Текст] / Л. И. Бушуева // Маркетинг в России и за рубежом. – 2008. – №6. – С. 3-14.
6.
Васильківський, Д.М. Маркетингові дослідження на підприємстві - критерій успіху фірми [Текст] / Д. М. Васильківський, В. Й. Бакай // Вісник Хмельницького національного університету.Економічні науки. – 2006. – №2,Т.1. – С. 68-73. – [У статті проаналізовано стан використання маркетингу на підприємстві, визначено його
пріоритетне значення та перспективи впровадження. Авторами подано визначення поняття маркетингового
дослідження, основних його елементів та специфіки проведення в сучасних українських ринкових умовах.].
7.
Доберчак, Н.І. Дослідження суті та значення маркетингової діяльності машинобудівних підприємств в умовах ринку [Текст] / Н. І. Доберчак // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки [Електронний ресурс]. – 2008. – №5. Т.3. – С. 65-68. – [Досліджено суть та значення маркетингової діяльності машинобудівних підприємств, основні
функції, види та основні складові маркетингової діяльності, особливості планування маркетингової програми
підприємства, місце маркетингу в господарській діяльності підприємства].
8.
658.7/.8
Д79
Дубовик, О.В. Управління маркетинговими дослідженнями підприємств в процесі формування конкурентних переваг [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня к.е.н.; спец. 08.06.01 - економіка, организація і управління підприємствами / О. В. Дубовик. – Львів : Ін-т регіональних досліджень, 2005. – 20с.
9.
Клименко, В. Роль маркетингових досліджень у реалізації інноваційної стратегії на підприємствах харчової промисловості [Текст] / В. Клименко // Економіка. Фінанси. Право. – 2007. – №8. – С. 3-9.
10.
Ковальчук, С.О. Дослідження ефективності маркетингових товарних стратегій швейних підприємств [Текст] / С. О. Ковальчук // Актуальні проблеми економіки. – 2007. – №1. – С. 34-40.
11.
331.108
К84
Крупко, В.І. Формування персоналу підприємства на основі маркетингових досліджень ринку праці [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня к.е.н.; спец. 08.06.01 / В. І. Крупко. – Луганськ : СНУ, 2006. – 17с.
12.
Мордвінцева, Т.В. Ринкова стратегія металургійних підприємств на основі маркетингової і ділової активності [Текст] / Т. В. Мордвінцева // Інвестиції : практика та досвід. – 2008. – №17. – С. 35-39.
13.
339.138
О-54
Олійник, Т.А. Економічний механізм маркетингових досліджень на підприємствах швейної галузі промисловості [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня к.е.н.; спец. 08.06.01 - економіка, організація і управління підприємствами / Т. А. Олійник. – К. : КНУТД, 2006. – 19с.
14.
658.8
О-75
Оснач, О.Ф. Промисловий маркетинг [Текст] : підручник / О. Ф. Оснач, В. П. Пилипчук, Л. П. Коваленко. – К. : ЦУЛ, 2009. – 364с. – [Затверджено МОН України].
15.
Парсяк, В.Н. Методичне забезпечення маркетингових досліджень у корпоративних системах малих та середніх підприємств [Текст] / В. Н. Парсяк // Проблеми науки. – 2002. – №1. – С.43-48.
16.
Подольчик, Н. Маркетингове дослідження попиту машинобудівних підприємств на лізингові послуги [Текст] / Н. Подольчик // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – №23 (623). – С. 206-213.
17.
Савчук, О.А. Маркетингові дослідження при формуванні економічної політики підприємства [Текст] / О. А. Савчук, А. І. Пляскіна // Вісник Хмельницького національного університету.Економічні науки. – 2006. – №4,Т.2. – С. 53-57. – [У статті дана загальна характеристика сучасного формування економічної політики вітчизняних підприємств. Проаналізовано вплив зниження ціни на валовий доход та валовий прибуток на прикладі молочної продукції. Обґрунтована актуальність формування ефективного товарного портфеля за допомогою виважених критерій, як рентабельності товару та маржинального доходу. Розглянуто взаємозв’язок ціни з таким поняттям, як „межі діяльності підприємства”, яке визначається з урахуванням ресурсних можливостей підприємства. Дано пропозиції щодо поліпшення формування економічної політики підприємств: оптимальний товарний портфель, асортиментна політика, стратегія ціноутворення.].
18.
Семенов, Г. Моделювання маркетингових досліджень на підприємстві [Текст] / Г. Семенов, А. Семенов // Вісник економічної науки України. – 2005. – №2. – С. 103-111.
19.
Сорока, К. Місце та роль маркетингових досліджень на підприємствах малого бізнесу [Текст] / К. Сорока, А. Макаренко, Я. Стовба // Економіка. Фінанси. Право. – 2007. – №6. – С. 7-11.
20.
Сорока, М. Маркетингові дослідження в інвестиційній діяльності промислового підприємства [Текст] / М. Сорока // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – №23 (623). – С. 226-235.
21.
Стефанишин, В. Побудова функціонуючої системи маркетингового бізнес-аналізу [Текст] / В. Стефанишин // Маркетинг в Україні. – 2009. – №5. – С. 22-26.
22.
Тимчук, Н.П. Маркетингові дослідження при наданні послуг автотранспортними (транспортно-експедиційними) підприємствами та їх особливості [Текст] / Н. П. Тимчук // Науково-технічна інформація. – 2003. – №3. – С.6-9.
23.
Циганок, О. Потенціал підприємства та резерви підвищення конкурентоспроможності [Текст] / О. Циганок // Держава та регіони. – 2009. – №4. – С. 201-203.
24.
Шульгіна, Л.М. Маркетингові дослідження суміжників туристичних підприємств України [Текст] / Л. М. Шульгіна, Є. Є. Гаєвська // Маркетинг в Україні. – 2004. – №5. – С. 25-33.
|
|