Відповідь на запитання

Кількість запитів: 1

> Допоможіть, будь ласка, підібрати літературу на тему: "Система маркетингової інформації фірми, ефективність її використання та шляхи удосконалення". дякую!

1.


Методи аналізу інформації в маркетингу [Текст] // Баланс. – 2009. – №36. – С. 17.

2.


Безбородова, Т. Роль інформації у маркетингових дослідженнях підприємства [Текст] / Т. Безбородова // Економіка та підприємництвоДержава та регіони. – 2007. – №1. – С. 32-35.

3.


Безбородова, Т. Концепція маркетингової інформаційної системи підприємства, принципи й етапи її формування [Текст] / Т. Безбородова // Економіка та підприємництвоДержава та регіони. – 2007. – №2. – С. 24-29.

4.


Безбородова, Т.В. Експертні методи збору і оцінки інформації в маркетингу [Текст] / Т. В. Безбородова // Інвестиції : практика та досвід. – 2007. – №12. – С. 27-30.

5.


Безбородова, Т.В. Методика оцінки інформаційного потенціалу маркетингу [Текст] / Т. В. Безбородова // Інвестиції : практика та досвід. – 2008. – №5. – С. 35-38.

6.


Безбородова, Т.В. Впровадження методики оцінки інформаційного потенціалу маркетингової діяльності підприємств машинобудування [Текст] / Т. В. Безбородова // Інвестиції : практика та досвід. – 2009. – №13. – С. 51-54.

7.


Герасименко, С. Проблеми використання статистичної інформації в маркетингових дослідженнях [Текст] / С. Герасименко, Є. Носова, О. Чупріна // Статистика України. – 2008. – №2. – С. 4-9.

8.


Дудяк, Р. Інформаційно-маркетингові та фінансові аспекти розвитку інноваційної діяльності підприємств в Україні [Текст] / Р. Дудяк, С. Бугіль, О. Дудяк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – №23 (623). – С. 85-90.

9.
339.138
Є41
Єжова, Л.Ф. Інформаційний маркетинг [Текст] : навч. посіб. / Л. Ф. Єжова. – К. : КНЕУ, 2002. – 560с.

10.


Єрмошенко, М.М. Стратегічна інформація та стратегічний аналіз в маркетинговому плануванні [Текст] / М. М. Єрмошенко // Актуальні проблеми економіки. – 2002. – №1. – С.42-46.

11.


Жуков, С.А. Маркетинг та інформаційне забезпечення в галузі охорони здоров`я [Текст] / С. А. Жуков, В. О. Котунович // Актуальні проблеми економіки. – 2007. – №12. – С. 165-171.

12.


Жуков, С.А. Проблеми та перспективи інформаційно-маркетингового забезпечення транскордонного співробітництва [Текст] / С. А. Жуков, І. М. Чучка // Актуальні проблеми економіки. – 2007. – №10. – С. 74-81.

13.


Левшукова, Т. Маркетингова інформація в забезпеченні кредитними ресурсами підприємств АПК [Текст] / Т. Левшукова // Економіка АПК. – 2007. – №7. – С. 153-156.

14.


Матвійчук-Соскіна, Н.О. Аналіз сучасних підходів до створення маркетингових інформаційних систем [Текст] / Н. О. Матвійчук-Соскіна // Актуальні проблеми економіки. – 2009. – №8. – С. 266-272.

15.
339.138
М74
Мозгова, Г.В. Регулювання інформаційного середовища маркетингу [Текст] : автореф. дис. на здобут. наук. ступеня к.е.н.; спец. 08.02.03 / Г. В. Мозгова. – Х. : ХНУ, 2006. – 20с.

16.


Новаківський, І.І. Розвиток глобального маркетингового інформаційного середовища як рушійна сила розвитку курортно-рекреаційної та туристичної галузі України [Текст] / І. І. Новаківський, В. Я. Гавран // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2007. – №14 (594). – С. 286-293.

17.


Носенко, В.В. Дослідження новітніх інформаційних технологій у системі маркетингу [Текст] / В. В. Носенко, Ю. О. Калина // Актуальні проблеми економіки. – 2008. – №10. – С. 158-162.

18.


Профатило, О.В. Методологічні засади побудови інформаційної системи маркетингової діяльності промислових підприємств [Текст] / О. В. Профатило // Інвестиції : практика та досвід. – 2007. – №23. – С. 44-46.

19.


Саттам, Я.А.Д. (Саттам, Ясін Ахмад Дала`єн) Вибір ключових показників ефективності маркетингової інформаційної системи (КПЕ-МІС) [Текст] / Я. А. Саттам // Підприємництво, господарство і право. – 2009. – №9. – С. 188-189.

20.


Серкутан, Т.В. Проблеми оцінки ефективності оперативної маркетингової інформації [Текст] / Т. В. Серкутан // Актуальні проблеми економіки. – 2003. – №7. – С.86-89.

21.


Серкутан, Т.В. Проблеми інформаційного забезпечення маркетингу інновацій на підприємстві [Текст] / Т. В. Серкутан // Актуальні проблеми економіки. – 2005. – №9. – С. 184-187.

22.


Серкутан, Т.В. Науково-методичні основи організації системи управління маркетинговою інформацією [Текст] / Т. В. Серкутан // Актуальні проблеми економіки. – 2005. – №10. – С. 205-208.

23.


Стефанишин, В. Побудова системи потоків маркетингової інформації на промисловому підприємстві [Текст] / В. Стефанишин // Маркетинг в Україні. – 2006. – №4. – С. 60-62. – [Промисловий маркетинг].

24.


Федорченко, А. Маркетингові інформаційні потоки та напрямки оптимізації прийняття управлінських рішень [Текст] / А. Федорченко, А. Лапшин // Економіка та держава. – 2009. – №7. – С. 14-17.

25.


Федорченко, А.В. Маркетингова інформація та ентропійна характеристика прийняття управлінських рішень [Текст] / А. В. Федорченко // Інвестиції : практика та досвід. – 2009. – №17. – С. 41-44.

26.


Чепуріна, О. Інформаційне забезпечення прийняття управлінських рішень у маркетингу [Текст] / О. Чепуріна // Актуальні проблеми міжнародних відносин. – 2007. – №69, Ч.2. – С. 206-209.

27.


Чернишева, С. Діагностика управління інформаційним портфелем підприємства в області маркетингу відносин [Текст] / С. Чернишева // Університетські наукові записки. – 2008. – №3. – С. 435-438.

28.


Чернишева, С.В. Оцінка якості функціонування інформаційних банків підприємств у сфері маркетингу відносин [Текст] / С. В. Чернишева // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2008. – №3, Т.2. – С. 131-134.