Відповідь на запитання

Кількість запитів: 1

> Допоможіть будь-ласка!
>
> Загальнотеоретичні підходи до організації страхової діяльності на засадах маркетингу (історичні та економічні аспекти виникнення страхової діяльності, особливості становлення і розвитку в Україні,необхідність використання маркетингового інструментарію у страховій діяльності)
>
1.
368/369
С83
Страхування [Текст] : підручник /  за ред. С.С. Осадця. – К. : КНЕУ, 2002. – 599с.

2.
339.138
М26
Маркетинг в отраслях и сферах деятельности [Текст] : учебник /  под ред. В.А. Алексунина. – М. : Маркетинг, 2001. – 516с.

3.


Данников, О.В. Ринок страхування в Україні: роль маркетингу [Текст] / О. В. Данников // Маркетинг в Україні. – 2002. – №5. – С. 10-14.

4.


Забурмеха, Є.М. Маркетингові дослідження ринку страхових послуг міста Хмельницького [Текст] / Є. М. Забурмеха // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2007. – №4,Т.1. – С. 133-136. – [У статті розглядаються особливості та причини посилення конкурентної боротьби на ринку страхових послуг Хмельниччини. Наведені причини доцільності проведення маркетингових досліджень регіональних страхових ринків, а також результати дослідження страхового ринку м. Хмельницького.].

5.
368/369
З-23
Залетов, А.Н. Страхование в Украине [Текст] / А. Н. Залетов под ред. О.А. Слюсаренко. – К. : Международная агенция "BeeZone", 2002. – 452с.

6.
368/369
З-23
Залєтов, О.М. Страхування [Текст] : навч. посіб. / О. М. Залєтов. – К. : Міжнародна агенція "BeeZone", 2003. – 320с. – (Бібліотека страхування).

7.
368/369
З-91
Зубец, А.Н. Страховой маркетинг в России [Текст] : практ. пособ. / А. Н. Зубец. – М. : Центр экономики и маркетинга, 1999. – 344с. – (Библиотека хозяйственного руководителя).

8.


Квич, А. Продавец кофе, случайно придумавший страховой рынок [Текст] / А. Квич // Управление компанией (укр.изд.). – 2009. – №3. – С. 75-77. – [История страхового дела].

9.


Коропецька, Т.О. Інноваційні напрямки розвитку страхового маркетингу [Текст] / Т. О. Коропецька, Р. М. Дякунчак // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки [Електронний ресурс]. – 2008. – №5. Т.3. – С. 221-224. – [У роботі досліджено ринок страхування та основні тенденції його розвитку. Запропоновано
інноваційні напрями розвитку страхового маркетингу, серед яких найважливішим є становлення ринку
екологічного страхування. Проаналізовано механізми формування ринку екологічного страхування.
Запропоновано шляхи його розвитку].

10.


Мних, М.В. Маркетингові дослідження та маркетингова політика у страхуванні [Текст] / М. В. Мних, Н. М. Мних // Економіка. Фінанси. Право. – 2004. – №2. – С. 12-15.

11.


Музика, О.М. Особливості впровадження маркетингового інструментарію на ринку страхових послуг України [Текст] / О. М. Музика // Вісник Хмельницького національного університету.Економічні науки. – 2005. – №3,Т.2. – С. 82-87.

12.
368/369
І-90
Історія страхування [Текст] : підручник / С. К. Реверчук, Т. В. Сива, С. І. Кубів, О. Д. Вовчак за ред. С.К. Реверчука. – К. : Знання, 2005. – 213с. 

13.


Рулинская, О. Целепопадание в контексте страхового маркетинга [Текст] / О. Рулинская // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – №15(633). – С. 823-830.

14.


Тринчук, В. Страхова телереклама: крок до успіху [Текст] / В. Тринчук, С. Дідус // Страхова справа. – 2006. – №4. – С. 76-80.

15.


Фурман, В.М. Організація маркетингової служби страхової компанії [Текст] / В. М. Фурман // Фінанси України. – 2004. – №9. – С.125-133.

16.


Шарпатий, В. Система соціального страхування в УСРР 1921 - 1929 рр. [Текст] / В. Шарпатий // Пам`ять століть. – 2006. – №1. – С. 75-83.