Відповідь на запитання

Кількість запитів: 1

> Допоможіть підібрати літературу на курсову роботу з фінансів підприємства на тему: "Виручка від реалізації продукції: поняття, особливості формування та розподілу". Якнайбільше періодичних видань. Дякую!
1.


Дзебих, І. ABC-метод у корпоративних системах реалізації продукції [Текст] / І. Дзебих // Ринок цінних паперів України. – 2009. – №5-6. – С. 33-35. – [Метод калькуляції витрат по функціях].

2.

Дзюба, Н. Обмеження за строками отримання експортної виручки та імпортного товару [Текст] / Н. Дзюба // Податки та бухгалтерський облік. – 2008. – №51. – С. 39-44.

3.

Журавель, Н. Виручка від реалізації та база оподаткування [Текст] / Н. Журавель // Баланс. – 2008. – №27. – С. 6-7.

4.

Макарчук, І. Оцінка факторів, що впливають на об`єкти виручки від реалізації продукції сільськогосподарських підприємств [Текст] / І. Макарчук // Підприємництво, господарство і право. – 2007. – №9. – С. 171-176.

5.

Яковишина, Н.А. Виручка як фактор формування фінансових результатів [Текст] / Н. А. Яковишина // Вісник Хмельницького національного університету.Економічні науки. – 2006. – №5,Т.2. – С. 182-186. – [В статті висвітлено результати дослідження фінансової категорії - виручки, яка є основним валовим показником діяльності підприємства. Завдяки продажам продукції та отримання виручки створюється економічне підгрунття для формування певного обсягу доходів і прибутку.].

6.

Джемелінська, Л.В. Маркетинг в процесі створення та реалізації інноваційної продукції [Текст] / Л. В. Джемелінська // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки [Електронний ресурс]. – 2008. – №5. Т.3. – С. 161-165. 

7.

Вітлінський, В.В. Планування обсягу реалізації продукції та дебіторської заборгованості підприємства в умовах невизначеності [Текст] / В. В. Вітлінський, В. І. Скіцько // Фінанси України. – 2006. – №5. – С. 127-133. – [Запропоновано економіко-математичну модель планування обсягів реалізації продукції і відповідного рівня дебіторської заборгованості].

8.

Гавриленко, В.А. Совершенствование методики анализа объема, качества и реализации выпускаемой продукции [Текст] / В. А. Гавриленко // Наукові праці Донецького державного технічного університету. – 2002. – №46. – С. 62-71.

9.

Головкова, Л.С. Особливості управління реалізаційним процесом на функціональному рівні [Текст] / Л. С. Головкова, Л. О. Добрик // Інвестиції : практика та досвід. – 2007. – №18. – С. 15-19. – [Реалізаційна діяльність підприємства, збут продукції].

10.

Головкова, Л.С. Технологія управління в системі реалізації на функціональному рівні [Текст] / Л. С. Головкова, Л. О. Добрик // Інвестиції : практика та досвід. – 2007. – №20. – С. 31-33. – [Управління реалізаційним (збутовим) процесом на машинобудівному підприємстві].

11.


Диба, М. Причини виникнення фінансових та маркетингових ризиків у діяльності підприємств [Текст] / М. Диба // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – №15(633). – С. 848-856.

12.


Завгородня, Т.П. Процеси формування мір і норм управління в постачанні, підготовці виробництва, виробництві і реалізації продукції [Текст] / Т. П. Завгородня, М. С. Шевчук // Вісник Технологічного університету Поділля. Соціально-гуманітарні науки. – 2001. – №4Вісник Технологічного університету Поділля. Соціально-гуманітарні науки. – 2001. – №4. – С.72-78. 

13.


Ігумнов, Б.М. Організація моделювання на основі мір і норм керування для процесів реалізації продукції [Текст] / Б. М. Ігумнов // Вісник Технологічного університету Поділля. Соціально-гуманітарні науки. – 2001. – №4Вісник Технологічного університету Поділля. Соціально-гуманітарні науки. – 2001. – №4. – С.127-131. – [Дуже важливою проблемою на сучасному етапі розвитку економіки України є погіршення стану нормування праці. На основі проведеного аналізу за 40 останніх років, запропоновані можливі напрямки розвитку нормування праці.].

14.


Ільченко, Т. Організаційно-економічні аспекти формування ринкової системи реалізації сільськогосподарської продукції [Текст] / Т. Ільченко // Економіка та підприємництвоДержава та регіони. – 2007. – №2. – С. 116-119.

15.


Коваль, 3.0. Економічний аналіз взаємозв`язків підприємства із споживачами продукції за показниками ефективності та надійності [Текст] / 3. 0. Коваль // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2007. – №1 (576). – С. 125-131.

16.


Ковальчук, Т.М. Оперативний аналіз прибутку від реалізації продукції [Текст] / Т. М. Ковальчук // Економіка АПК. – 2003. – №7. – С. 92-101.

17.


Костюченко, В. Облік доходу від реалізації продукції, товарів та інших активів [Текст] / В. Костюченко // Бухгалтерський облік і аудит. – 2001. – №4. – С. 28-39.

18.


Кравченко, В. Сучасні стандарти ризик-менеджменту: основа дієвої системи управління маркетинговими ризиками компанії [Текст] / В. Кравченко // Маркетинг в Україні. – 2007. – №5. – С. 36-40.

19.


Кропивницький, В. Реалізація продукції, виготовленої на давальницьких умовах: чи потрібен РРО [Текст] / В. Кропивницький // Все про бухгалтерський облік. – 2008. – №73. – С. 12-13.

20.


Кучер, В.А. Механізм оцінки ефективності виробництва продукції [Текст] / В. А. Кучер // Вісник Хмельницького національного університету.Економічні науки. – 2006. – №2,Т.1. – С. 141-148. – [В статті проаналізовані основні методи оцінки ефективності виробництва продукції. Виконаний
аналіз і визначені переваги та недоліки методів калькуляції повної і усіченої собівартості. Дана якісна
характеристика процесу прийняття управлінських рішень по доцільності виробництва різних видів продукції.].

21.


Марковський, О. Картка ризику продукту як механізм реалізації взаємозв`язку в моделях ризик-менеджменту [Текст] / О. Марковський // Економіка та підприємництвоДержава та регіони. – 2008. – №5. – С. 100-105.

22.
65.012
М48
Мельник, В.М. Основи економічного аналізу. (Короткий теоретико-методологічний курс) [Текст] : навч. посіб. / В. М. Мельник. – К. : Кондор, 2008. – 128с. – [
Рекомендовано МОН України
].

23.


Михайловська-Ясюченко, Л.В. Основні фактори, що формують маркетингові ризики підприємства [Текст] / Л. В. Михайловська-Ясюченко // Маркетинг в Україні. – 2005. – №3. – С. 67-70.

24.


Нижник, В.М. Удосконалення планування продажу та реалізації продукції в системі управління підприємством [Текст] / В. М. Нижник, Н. А. Яковишина // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2007. – №5,Т.2. – С. 21-25. – [Узагальнивши існуючі підходи, запропоновано: доповнити концепцію маркетингу соціальною та екологічною складовою при визначенні ціни товару; інноваційну систему управління матеріальними та інформаційними потоками, а також шляху удосконалення планування продажу та реалізації продукції машинобудівних підприємств.].

25.
658
П76
Примак, Т.О. Економіка підприємства [Текст] : навч. посiб. / Т. О. Примак. – 3-тє вид., перероб. і доп. – К. : "ВІКАР", 2003. – 219с. – (Вища освіта XXI століття). 


26.


Рзаєва, Т.Г. Обсяг реалізованої продукції (робіт, послуг) малих підприємств: обліковий та аналітичний аспекти [Текст] / Т. Г. Рзаєва, Л. В. Джулій // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2008. – №5. Т.2. – С. 32-35. – [Розглянуто особливості обліку і оподаткування обсягу реалізованої продукції (робіт, послуг) малих підприємств та проведено аналіз основних показників розвитку малих підприємств регіону.].

27.


Семенов, А. Аналіз виробництва, просування та збуту продукції в акціонерному товаристві [Текст] / А. Семенов // Економіка та підприємництвоДержава та регіони. – 2007. – №6. – С. 142-147.

28.


Танасієнко, Н.П. Методологічні основи формування системи виявлення та реалізації резервів продуктивності праці [Текст] / Н. П. Танасієнко // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2008. – №2, Т.2. – С. 110-113. – [У статті розглянуті методологічні основи формування системи виявлення та реалізації резервів продуктивності праці. На думку автора, досягти зростання продуктивності праці можливо тільки за умови розробки ефективного механізму виявлення та впровадження резервів продуктивності праці.].

29.


Танасієнко, Н.П. Программно-цільовий підхід щодо виявлення та реалізації резервів зростання продуктивності праці [Текст] / Н. П. Танасієнко // Вісник Хмельницького національного університету.Економічні науки. – 2006. – №4,Т.2. – С. 10-103. – [В статті застосований програмно-цільовий підхід, як один із найважливіших напрямків вдосконалення планування та управління зростанням продуктивності праці. Запропоновано цільову комплексну програму виявлення та реалізації резервів продуктивності праці.].

30.


Товста, Т. Аналіз та прогнозування обсягів реалізації харчової продукції [Текст] / Т. Товста // Економіка АПК. – 2008. – №8. – С. 134-139.

31.


Томашпольський, С. Реалізація продукції власного виробництва : за якою ставкою сплачувати єдиний податок ? [Текст] / С. Томашпольський // Податки та бухгалтерський облік. – 2002. – №67. – С. 45-46.

32.


Цирилюк, Г. Методологія обліку доходів від реалізації продукції [Текст] / Г. Цирилюк // Економіка АПК. – 2008. – №9. – С. 94-98.

33.


Чорна, Л. Обсяги товаробороту та цінова політика учасників системи реалізації продукції підприємств харчової промисловості [Текст] / Л. Чорна // Економіка. Фінанси. Право. – 2006. – №12. – С. 18-24.

34.


Шевчук, М.С. Огляд систем управління постачанням, виробництвом та реалізацією продукції в Україні та за кордоном [Текст] / М. С. Шевчук // Вісник Технологічного університету Поділля. Соціально-гуманітарні науки. – №6Вісник Технологічного університету Поділля. Економічні науки. – 2001. – №6. – С.52-56.

35.


Шипулина, В.О. Эффективность системы бережливого производства (lean manufacturing) [Текст] / В. О. Шипулина, Ю. В. Маркова // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2007. – №3,Т.1. – С. 76-80. –


36.


Яковишина, Н.А. Розробка механізму управління виробництвом і реалізацією продукції підприємств легкої промисловості [Текст] / Н. А. Яковишина // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2008. – №5. Т.2. – С. 77-80. – [Обґрунтована необхідність розробки механізму управління реалізацією продукції та формування перспективної товарної політики підприємств легкої промисловості, запропонована вдосконалена система реалізації продукції та організація мережі збутових і розподільчих центрів підприємства.].

37.
658
Я47
Яковишина, Н.А. Механізми управління реалізацією продукції у забезпеченні прибутковості підприємства [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук; спец. 08.00.04 - економіка та управління підприємствами (легка промисловість) / Н. А. Яковишина. – Хмельницький : ХНУ, 2009. – 20с.

38.
658
Я47
Яковишина, Н.А. Механізми управління реалізацією продукції у забезпеченні прибутковості підприємства [Текст] : дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук; спец. 08.00.04 - економіка та управління підприємствами (легка промисловість) / Н. А. Яковишина. – Хмельницький : ХНУ, 2009. – 231с.

39.


Яновский, А. Управление ассортиментом продукции предприятия [Текст] / А. Яновский // Мир техники и технологий. – 2003. – №8. – С.58-59.

40.

http://www.vuzlib.net/fp_P/3-2.htmДОХОДИ (ВИРУЧКА) ВІД РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ, РОБІТ, ПОСЛУГ

41.

http://buklib.net/component/option,com_jbook/task,view/Itemid,99999999/catid,118/id,3014/ Облік доходів від реалізації продукції, виконаних робіт і наданих послуг
42.

Додатково радимо Вам звернутись до БД “Електронний каталог” на сайті НБ ХНУ- рубрика “Аналіз виробництва і реалізації продукції,.....”