> ПРОМИСЛОВА РЕКЛАМА ТА ЇЇ ОСОБЛИВОСТІ
1.
Е-маркетинг: "кирпично-цементный бизнес" выбирает электронные коммуникации [Текст] // Маркетолог. – 2005. – №5. – С. 42-48.
2.
Міжнародні спеціалізовані виставки легкої промисловості [Текст] // Легка промисловість. – 2003. – №1. – С.10-14.
3.
Бахматова, А. Прямой контакт с потребителем [Текст] / А. Бахматова // Компаньон. – 2004. – №36. – С. 16-21. – [Непрямая реклама].
4.
Богдановська, Т. Виставки як дієвий засіб маркетингу [Текст] / Т. Богдановська // Вісник Національного банку України. – 2003. – №4. – С. 25-26.
5.
Бондар, М. Реклама не найкращих часів [Текст] / М. Бондар // Галицькі контракти. – 2009. – №24. – С. 32-34. – [Реклама в умовах кризи].
6.
Гончаренко, І.Г. Формування маркетингової складової товарообігу підприємства [Текст] / І. Г. Гончаренко // Інвестиції : практика та досвід. – 2007. – №10. – С. 29-32.
7.
Гуріна, Н.Д. Деякі аспекти менеджменту виставкової діяльності підприємств [Текст] / Н. Д. Гуріна // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. – 2005. – №5,Т.2. – С. 73-77.
8.
339.9
У67
Управління зовнішньоекономічною діяльністю [Текст] : навч. посіб. / І. І. Дахно, Н. В. Альбіщенко, А. О. Жебровський [та ін.] за ред. І.І. Дахно. – К. : ЦУЛ, 2007. – 328с.
9.
659
Д40
Джефкінс, Ф. Реклама [Текст] : практ. посіб. / Ф. Джефкінс ред. Д. Ядіна; пер. з англ. О.О. Чистякова. – 4-е вид. – К. : Знання, 2001. – 456с.
10.
Житкова, Е.Л. Управление рекламной деятельностью в ОАО "Автоваз" [Текст] / Е. Л. Житкова // Маркетинг в России и за рубежом. – 2007. – №1. – С. 92-104. – [Маркетинговые коммуникации].
11.
Згурец, С. Самый удачный Le Bourget для украинского авиапрома [Текст] / С. Згурец // Економіка та держава. – 2003. – №7. – С. 27-32. – [Le Bourget - cамая крупная авиационно-космическая выставка мира].
12.
Карпенко, А. Особливості промислового маркетингу [Текст] / А. Карпенко // Економіка та підприємництвоДержава та регіони. – 2007. – №3. – С. 95-99.
13.
659
К29
Катернюк, А.В. Рекламные технологии. Коммерческая реклама [Текст] : учеб. пособ. / А. В. Катернюк. – Ростов-на-Дону : Феникс, 2001. – 320с.
14.
Кирилко, Н.М. Роль і місце регіональних виставок у стратегічному розвитку підприємств легкої промисловості [Текст] / Н. М. Кирилко // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2008. – №3, Т.2. – С. 85-88.
15.
658.8
К82
Крикавський, Є. Промисловий маркетинг [Текст] : Підручник / Є. Крикавський, Н. Чухрай. – 2-ге вид. – Львів : Львівська політехніка, 2004. – 472с. – [ Існує електронна копія ]. –
16.
Крохмальова, Н.А. Системний підхід до управління виставковою діяльністю [Текст] / Н. А. Крохмальова // Актуальні проблеми економіки. – 2009. – №5. – С. 155-159.
17.
Лозова, О. Управління рекламною діяльністю підприємств [Текст] / О. Лозова // Економіка та підприємництвоДержава та регіони. – 2007. – №3. – С. 145-149.
18.
658.8
М62
Минетт, С. Промышленный маркетинг: принципиально новый подход к решению маркетинговых задач [Текст] = B2B Marketing. Radically Different Approach for Business-to-Business Marketers / С. Минетт Пер. с англ. – М. : Вильямс, 2003. – 208с : ил.
19.
Михайлов, А. Рекламные ходы [Текст] / А. Михайлов // Office. – 2003. – №1-2. – С. 26-29. – [Коммерческая реклама].
20.
658.8
О-75
Оснач, О.Ф. Промисловий маркетинг [Текст] : підручник / О. Ф. Оснач, В. П. Пилипчук, Л. П. Коваленко. – К. : ЦУЛ, 2009. – 364с. – [Затверджено МОН України].
21.
Пирогова, Т.А. Отечественные выставки и ярмарки: к истории проблемы [Текст] / Т. А. Пирогова // Маркетинг и реклама. – 2002. – №9. – С. 52-54. – [История отечественного ярмарочного дела. Первые выставки.].
22.
Романов, А. Концепции современной рекламной деятельности [Текст] / А. Романов // Маркетинг. – 2004. – №5. – С. 62-67.
23.
659
Р69
Ромат, Е.В. Реклама [Текст] : учеб. пособ. / Е. В. Ромат. – СПб. : Питер, 2002. – 176с. – (Краткий курс).
24.
Черный, В. Сдерживаемый аппетит [Текст] / В. Черный // Деньги и технологии. – 2004. – №6-7. – С.32-35. – [особенности национальной промышленной рекламы, как спланировать рекламный бюджет предприятия].
25.
Яновский, А.М. Промышленный маркетинг: особенности, возможности, перспективы [Текст] / А. М. Яновский // Менеджмент и кадры: психология управления,соционика. – 2004. – №12. – С. 13-16.
26.
Яцишина, Л. Аналіз ефективності виставкової діяльності [Текст] / Л. Яцишина, О. Лабурцева // Маркетинг в Україні. – 2004. – №6. – С. 43.
27.
http://pi-archik.ru/articles/promyshlennaya-reklama.html Промышленная реклама
28.
http://www.snabjenci.ru/statya12.shtml Промышленная и финансовая реклама
29.
Додатково радимо Вам звернутись до БД “Електронний каталог”на сайті НБ ХНУ- рубрика “Реклама... ”
|
|