> Модальність як педагогічне поняття. (Дипломна робота)
1.
37
О-72
Освітні технології [Текст] : навч.-метод. посіб. / за заг. ред. О.М. Пєхоти. – К. : А.С.К., 2001. – 256с. – [ Існує електронна копія ].
2.
Алексеев, В.І. Виховуємо особистість [Текст] / В. І. Алексеев // Виховна робота в школі. – 2005. – №1. – С14-16.
3.
Алфімов, В. Модель творчої особистості ліцеїста [Текст] / В. Алфімов // Рідна школа. – 2005. – №5. – С.9-14.
4.
Береговенко, К.М. Створення умов самореалізації особистості [Текст] / К. М. Береговенко // Виховна робота в школі. – 2006. – №8. – С. 40-50.
5.
Бех, І. Почуття успіху у вихованні особистості [Текст] / І. Бех // Початкова школа. – 2004. – №12. – С.1-3.
6.
Бех, І. Вчинок у морально-духовному розвитку особистості [Текст] / І. Бех // Початкова школа. – 2006. – №3. – С. 1-4.
7.
Бех, І. Вчинок у морально-духовному розвитку особисності [Текст] / І. Бех // Початкова школа. – 2006. – №5. – С. 1-5.
8.
Бех, І. Почуття успіху у вихованні особистості [Текст] / І. Бех // Початкова школа. – 2005. – №1. – С.3-4. – [Формування особистості молодшого школяра].
9.
Бех, І. Психологічні резерви виховання особистості [Текст] / І. Бех // Рідна школа. – 2005. – №2. – С.11-13.
10.
37
Г52
Главацька, О.Л. Основи самовиховання особистості [Текст] : навч. посіб. / О. Л. Главацька. – К. : Кондор, 2008. – 206с. – [Рекомендовано МОН України].
11.
Деміденко, в. Самореалізація: сутність, становлення, розвиток [Текст] / в. Деміденко // Педагогіка і психологія. – 2004. – №2. – С.31-36. – [Самореалізація людини].
12.
37
Д50
Дичківська, І.М. Інноваційні педагогічні технології [Текст] : навч. посіб. / І. М. Дичківська. – К. : Академвидав, 2004. – 352с. – (Альма Матер). – [ У навчальному посібнику розкрито загальні засади педагогічної інноватики, сутність і особливості педагогічної технології, інноваційної діяльності педагога, а також найпоширеніші у дошкільній і початковій освіті інноваційні педагогічні технології. Розглянуто різноманітні аспекти готовності педагога до інноваційної діяльності з урахуванням сучасних пріоритетів освіти.
Навчальний посібник адресований студентам вищих навчальних педагогічних закладів, педагогам-практикам.
].
13.
Дудчак, Г. Виховання особистості через створення оптимального середовища [Текст] / Г. Дудчак // Початкова школа. – 2006. – №5. – С. 30-35.
14.
Жидецький, Ю. Розвиток відповідальності особистості у ступеневій освіті [Текст] / Ю. Жидецький // Серія педагогічнаВісник Львівського університету. – 2004. – №1. – С. 30-37.
15.
Клянцевич, Ф.К. Личность специалиста и профессиональные стандарты [Текст] / Ф. К. Клянцевич // Профессиональное образование. – 2005. – №9. – С.25-26.
16.
Коссак, Г. Досвід особистості старшокласника та вплив соціальних чинників на його формування [Текст] / Г. Коссак // Серія педагогічнаВісник Львівського університету. – 2003. – №1. – С. 75-81.
17.
Лавриченко, Н. Соціалізація і моральне становлення особистості як комплексна педагогічна проблема [Текст] / Н. Лавриченко // Шлях освіти. – 2004. – №1. – С.11-16.
18.
159.9
Л64
Ліфарєва, Н.В. Психологія особистості [Текст] : навч. посіб. / Н. В. Ліфарєва. – К. : ЦНЛ, 2003. – 240с.
19.
Лосева, Н. Розвиток ідеї самореалізації особистості (філософський аспект) [Текст] / Н. Лосева // Рідна школа. – 2004. – №5. – С.71-74.
20.
Матвіенко, О. Ціннісно-прагматичні контексти інформаційної культури особистості [Текст] / О. Матвіенко // Рідна школа. – 2004. – №10. – С.13-15.
21.
Медникова, Г. Адаптація і самореалізація особистості та роль сучасного мистецтва в цьому процесі [Текст] / Г. Медникова // Вища школа. – 2003. – №2-3. – С.71-78.
22.
Мерзлякова, О. Самореалізація особистості [Текст] / О. Мерзлякова // Науковий світ. – 2007. – №9. – С. 28-29.
23.
Павлидис, П. Личность в постмодернистском восприятии. К противоречиям современного образования [Текст] / П. Павлидис // Инновации в образовании. – 2005. – №6. – С. 55-63.
24.
Паламарчук, В. Системно виховувати інтелектуально-творчу особистість [Текст] / В. Паламарчук // Завуч. – 2006. – № 4. – С. 2-8.
25.
Пархоменко, О.М. До питання оновлення парадигми виховання гуманістично спрямованої особистості підлітка [Текст] / О. М. Пархоменко // Педагогіка і психологія. – 2007. – №1. – С. 28-35.
26.
Помчалова, О. Формування особистості дитини [Текст] / О. Помчалова // Рідна школа. – 2005. – №12. – С. 32.
27.
Понаморева, Е.Ю. Понимать каждого (Этапы формирования психолого-педагогической компетентности студентов по проблеме школьной дезадаптации) [Текст] / Е. Ю. Понаморева // Гуманітарні науки. – 2004. – №1. – С.47-53.
28.
Пустовит, Г. Формування особистісного ставлення учнів до природи у психолого-педагогічному контексті [Текст] / Г. Пустовит // Рідна школа. – 2006. – №2. – С. 3-6.
29.
Рибалка, В. Теорія розвитку особистості у колективі [Текст] / В. Рибалка // Психолог. – 2005. – №28. – С.3-17.
30.
Романченко, В.Ф. Развивающая образовательная среда [Текст] / В. Ф. Романченко // Профессиональное образование. – 2004. – №8. – С.16. – [Творческое развитие личности учащегося].
31.
Самукова, І. Самоорганізація особистості [Текст] / І. Самукова // Завуч. – 2005. – №26. – С.1-10.
32.
Серова, І. Ціннісні орієнтації особистості [Текст] / І. Серова // Соціальний педагог. – 2007. – №1. – С. 35-36.
33.
Сологуб, А. Технологія креативного навчання [Текст] / А. Сологуб // Завуч. – 2005. – №28. – С.19-23. – [Модель становлення творчої особистості].
34.
Сухомлинська, О. Виховання самоцінності особи [Текст] / О. Сухомлинська // Педагогічна газета. – 2005. – №10. – С. 3.
35.
Турищева, Л.В. Вивчення особистості учня педагогом [Текст] / Л. В. Турищева // Виховна робота в школі. – 2006. – №5. – С. 15-17.
36.
Уварова, Н.М. Личность воспитывается личностью [Текст] / Н. М. Уварова // Профессиональное образование. – 2004. – №6. – С.8-9.
37.
159.9
Х98
Хьелл, Л. Теории личности.Основные положения,исследования и применение [Текст] : монография / Л. Хьелл, Д. Зиглер. – СПб. : Питер, 1999. – 608с. – (Мастера психологии).
38.
159.9
Х98
Хьелл, Л. Теории личности. Основные положения, исследования и применение [Текст] : монография / Л. Хьелл, Д. Зиглер пер. с анг.: С.Меленевской, Д.Викторовой. – СПб. : Питер, 2002. – 608с. – (Мастера психологии).
39.
Циба, В.Т. Алгоритм життєвого шляху успішної творчості [Текст] / В. Т. Циба // Обдарована дитина. – 2006. – №3. – С. 2-11.
40.
Шкуркіна, В. Формування соціального здоров`я особистості в освітньому просторі [Текст] / В. Шкуркіна // Шлях освіти. – 2005. – №1. – С.15-19.
41.
http://www.library.edu-ua.net/search/?query=модальні&search=1Бібліотека імені В.О. Сухомлинського :: Галузева реферативна база :: 20061.html
стійкість і модальні (емоційно-рівневий, когерентність, рецесивно-домінантний, усвідомлений вибір, власна життєва компетентність). Викладено диференційований підхід до класифікації життєвої позиції людини
42.
http://osvita.ua/school/manage/1438
Психолого-педагогічне забезпечення креативного навчально-виховного процесу
43.
http://elibrary.ru/keyword_items.asp?keywordid=978580 СПИСОК СТАТЕЙ С КЛЮЧЕВЫМ СЛОВОМ
(Модальность
44.
http://www.pedlib.ru/Books/1/0183/1_0183-126.shtml
Модальность мышления
|
|