> Реклама як засіб комунікації та її вплив на споживачів
1. Аллес, М. Профессионализм коммуникаций [Текст] / М. Аллес // Компаньон. – 2009. – №37. – С. 24-26. – [Результативность рекламы].
2. 659Б76 Божкова, В.В. Реклама та стимулювання збуту [Текст] : навч. посіб. / В. В. Божкова, Ю. М. Мельник. – К. : ЦУЛ, 2009. – 200с. – [Рекомендовано МОН України].
3. Бугрим, В.В. Соціальна реклама як гуманістична комунікація суспільства [Текст] / В. В. Бугрим // Актуальні проблеми міжнародних відносин. – 2006. – №65,Ч.I. – С. 15-21.
4. 659В57 Владимирська, Г.О. Реклама [Текст] : навч. посіб. / Г. О. Владимирська, П. О. Владимирський. – К. : Кондор, 2006. – 334с. Рекомендовано МОН Ураїни].
5. 659.4Д40 Джефкинс, Ф. Паблик рилейшнз [Електронний ресурс] : учеб. пособ. / Ф. Джефкинс, Д. Ядин. – М. : ЮНИТИ-ДАНА, 2003.
6. Дубовик, О.В. Управління рекламною діяльністью як форма впливу на поведінку споживачів [Текст] / О. В. Дубовик, О. В. Босак // Регіональна економіка. – 2007. – №3. – С. 258-265.
7. Зоріна, Ю. Захист прав споживачів у рекламі [Текст] / Ю. Зоріна // Підприємництво, господарство і право. – 2004. – №11. – С. 33-36. – [Цивільне право].
8. 659К68 Королько, В.Г. Паблік рілейшнз. Наукові основи, методика, практика [Електронний ресурс] : підручник / В. Г. Королько. – 2-ге вид., доп. – К. : Видавничий центр "Скарби", 2001. – 400с.
9. Лазебник, М. Обсяг рекламно-комунікаційного ринку України у 2008 році та прогноз на 2009 рік. Експертна оцінка Всеукраїнської рекламної коаліції [Текст] / М. Лазебник // Маркетинг в Україні. – 2008. – №6. – С. 28-32.
10. 659Л33 Лебедев-Любимов, А. Психология рекламы [Текст] : учеб. пособ. / А. Лебедев-Любимов. – СПб. : Питер, 2003. – 368с. – (Мастера психологии).
11. 659Л63 Лисиця, Н.М. Соціально-економічні аспекти розвитку рекламної діяльності [Текст] / Н. М. Лисиця, Я. О. Полякова. – Тернопіль : ХНЕУ, 2007. – 232с.
12. 659П12 Пазуха, М.Д. Реклама у підприємницькій діяльності [Текст] : навч. поcіб. / М. Д. Пазуха, М. В. Ігнатович. – К. : ЦНЛ, 2006. – 176с. – [Рекомендовано МОН України].
13. 657О-17 Підкамінський, П.М. Теоретичні аспекти дослідження реклами як засобу маркетингової комунікаційної політики [Текст] / П. М. Підкамінський, В. М. Бобровник // Облік, аудит і економічний аналіз: історія становлення, проблеми та перспективи. У 2 т. – 2008. – Т. 2. – С. 96-99.
14. 659Р36 Рекламная деятельность [Текст] : учебник / Ф. Г. Панкратов, Ю. К. Баженов, Т. К. Серегина, В. Г. Шахурин. – 5-е изд., перераб. и доп. – М. : Изд.-торг. корпорациия "Дашков и К", 2002. – 364 с.
15. 659Р69 Ромат, Е.В. Реклама [Текст] : учеб. пособ. / Е. В. Ромат. – СПб. : Питер, 2002. – 176с. – (Краткий курс).
16. Софієнко, А.В. Дослідження рекламно-комунікаційного українського ринку [Текст] / А. В. Софієнко, А. В. Бобриньова // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2008. – №4, Т.3. – С. 14-18.
17. Шпортько, О. Особливості політичної реклами як елемента комунікативного процесу [Текст] / О. Шпортько // Політичний менеджмент. – 2007. – №6(27). – С. 96-105.
18. Юдіна, Н.В. Позитивна інерція споживчої поведінки і її вплив на оцінку ефективності рекламної кампанії [Текст] / Н. В. Юдіна // Наукові вісті Національного технічного університету України. – 2004. – №4. – С. 14 - 22.
19. Объем рекламно-коммуникационного рынка Украины в 2007 году и прогноз на 2008 год. Экспертная оценка Всеукраинской рекламной коалиции [Текст] // Маркетинг и реклама. – 2008. – №1. – С. 67-73.
20. Бондар, М. Не вірю! [Текст] / М. Бондар // Галицькі контракти. – 2009. – №37. – С. 44-46. – [Як боротися з недовірою споживачів до реклами].
21. Войчак, А. Маркетингові комунікації у внутрішньому середовищі підприємства : психологічний аспект [Текст] / А. Войчак, Т. Примак // Маркетинг в Україні. – 2003. – №1. – С. 29-34. – [маркетингові комунікації розглядаються нині як своєрідний інформаційний зв`язок підприємства з його зовнішнім середовищем. Їх інструментарієм вважаються реклама, персональний продаж, паблік рілейшинз, стимулювання збуту,директ-маркетинг тощо. ].
22. Головкіна, Н. Оманлива реклама: світова практика контролю [Текст] / Н. Головкіна // Маркетинг в Україні. – 2003. – №1. – С. 11-15. – [Світова практика підтверджує, що справжній розвиток рекламної індустрії в країні завжди супроводжєується атмосферою довіри до реклами з боку споживачів. А це досягається не тільки рівнем і майстерністю творчої подачі рекламного повідомлення , а й правдивістю і точністю його викладу. ].
23. Кулицький, С.П. Чутки та інформаційне забезпечення економічної діяльності [Текст] / С. П. Кулицький // Маркетинг в Україні. – 2003. – №2. – С. 4-7. – [комунікації:реклама, public relations ].
24. http://intkonf.org/overchenko-tyu-reklama-yak-zasib-komunikatsiyi-ta-sposib-manipulyuvannya-gromadskoyu-dumkoyu/ Оверченко Т.Ю. РЕКЛАМА ЯК ЗАСІБ КОМУНІКАЦІЇ ТА СПОСІБ МАНІПУЛЮВАННЯ ГРОМАДСЬКОЮ ДУМКОЮ
Додатково радимо Вам звернутись до БД “Електронний каталог” на сайті НБ ХНУ- рубрика “Реклама” і знайти підрубрику за даним запитом
|
|