Відповідь на запитання

Кількість запитів: 1

> Проблеми маркетингу в сучасних умовах ринку товарів - дякую.


1. Біловодська, О. Стратегічне маркетингове управління виведенням нового товару на ринок [Текст] / О. Біловодська, Є. Нагорний // Маркетинг в Україні. – 2006. – №3. – С. 47-56. – [Маркетингові дослідження].
2. Біловодська, О.А. Застосування засобів маркетингу за розроблення інноваційного товару [Текст] / О. А. Біловодська // Проблеми науки. – 2009. – №3. – С. 27-41.
3. 339.138Б93 Бутенко, Н.В. Маркетинг [Текст] : підручник / Н. В. Бутенко. – К. : Атіка, 2008. – 300с.
4. Войчак, А. Дослідження сучасних концепцій маркетингу та маркетингового менеджменту [Текст] / А. Войчак, В. Шумейко // Маркетинг в Україні. – 2009. – №4. – С. 52-55.
5. Герасимяк, Н.В. Основні аспекти формування маркетингової товарної політики підприємств [Текст] / Н. В. Герасимяк // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2008. – №2, Т.1. – С. 60-62.
6. 658.7/.8Г46 Гіковата, Н.К. Управління процесом створення нового товару: маркетинговий аспект [Текст] : автореф. на здобуття наук. ступеня к.е.н.; спец. 08.06.01 - економіка, організація і управління підприємствами / Н. К. Гіковата. – Х. : ХНЕУ, 2006. – 20с.
7. Дерев`янченко, Т.Є. Маркетинговий аналіз кон`юктури товарного ринку [Текст] / Т. Є. Дерев`янченко // Маркетинг в Україні. – 2001. – №3. – С. 35-37.
8. Єранкін, О. Проблеми сучасного маркетингу: необхідність розробки нової парадигми [Текст] / О. Єранкін // Економіка та держава. – 2008. – №8. – С. 30-33.
9. Ильяшенко, С.М. Специфика маркетинговых исследований для новых товаров [Текст] / С. М. Ильяшенко // Маркетинговые исследования в Украине. – 2006. – №6. – С. 18-27.
10. 339.92К19 Каніщенко, О.Л. Міжнародний маркетинг: Теорія і господарські ситуації [Текст] : навч. посіб. / О. Л. Каніщенко. – 2-ге вид., перерб. – К. : Кондор, 2007. – 152с. – [Рекомендовано МОН України].
11. 339.138К21 Каракай, Ю.В. Маркетинг інноваційних товарів [Текст] : монографія / Ю. В. Каракай. – К. : КНЕУ, 2005. – 226с.
12. 330.341.1К56 Ковальчук, С.В. Інноваційний маркетинг. (Товарна інноваційна політика) [Текст] : курс лекцій / С. В. Ковальчук. – Хмельницький : ХНУ, 2006. – 266с.
13. Кощій, О.В. Маркетингові дослідження уподобань споживачів на ринку продовольчих товарів [Текст] / О. В. Кощій // Маркетинг в Україні. – 2004. – №3. – С. 35-39.
14. Лабурцева, О. Маркетингові дослідження українського ринку текстильних виробів: сучасний стан, проблеми, перспективи [Текст] / О. Лабурцева // Маркетинг в Україні. – 2006. – №6. – С. 45-51.
15. Ліманський, А. Міжнародні орієнтації підприємств на сучасному ринку - маркетинговий аспект [Текст] / А. Ліманський, І. Драбік // Інвестиції : практика та досвід. – 2009. – №10. – С. 27-31.
16. Луцій, О.П. Сучасні тенденції маркетингових досліджень на міжнародному ринку [Текст] / О. П. Луцій, І. С. Коварш // Маркетинг в Україні. – 2005. – №1. – . 8-10.
17. Майорова, Н.І. Принципи сучасного маркетингу [Текст] / Н. І. Майорова // Вісник Технологічного університету Поділля. Економічні науки. – 2004. – №1,Ч.2,Т.2. – С. 36-39.
18. 339.138М26 Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу [Текст] : монографія / За ред. С.М. Ілляшенка. – Суми : Університетська книга, 2008. – 615с.
19. 339.138Н73 Новітній маркетинг [Текст] : навч. посіб. / Є. С. Савельєв, С. І. Чеботар, Д. А. Штефанич [та ін.] за ред. Є.В.Савельєва. – К. : Знання, 2008. – 420с. – (Вища освіта ХХI століття).[Рекомендовано МОН України]].
20. 339.92Н76 Новошинська, Л.В. Міжнародний маркетинг [Текст] : навч. посіб. / Л. В. Новошинська. – К. : ЦНЛ, 2004. – 176с.
21. Сиваненко, Г. Сучасний стан та пріоритети розвитку маркетингових каналів на ринку продовольчих товарів [Текст] / Г. Сиваненко // Підприємництво, господарство і право. – 2008. – №4. – С. 161-164.
22. 339.138Х73 Холодний, Г.О. Маркетингова товарна політика [Текст] : навч. посіб. / Г. О. Холодний. – Х. : ХНЕУ, 2006. – 324с.
23. Циганкова, Т. Макротенденції розвитку сучасної парадигми міжнародного маркетингу [Текст] / Т. Циганкова // Маркетинг в Україні. – 2005. – №3. – С. 63-66.
24. Череп, А.В. Розвиток сучасного маркетингу та вимоги до нього [Текст] / А. В. Череп, Т. С. Абліцова // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2009. – №1. – С. 202-205.


Додатково радимо Вам звернутись до БД “Електронна бібліотека” та до Навігатора Інтернет- ресурсів за профілем університету на сайті НБ ХНУ.