> надайте будьласка список літератури по такій темі: Маркетинговий підхід до розробки і виведення інновацій на ринок.
1.
Алексеєва К.А. Інноваційний розвиток в умовах соціально орієнтованої ринкової економіки// Інвестиції : практика та досвід.- 2008.- №11.- С. 20-22.
2.
Білозор Л. Попит та пропозиції на ринку інноваційної продукції// Економіка АПК.- 2005.- №9.- С. 125-129
3.
Гайдук В.А. Особливості створення конкурентоспроможного інноваційного продукту в умовах ринку// Інвестиції : практика та досвід.- 2008.- №2.- С. 18-20.
4.
Голощапова О. Ринок інноваційних технологій в Україні: вивчення світового досвіду з метою його застосування у вітчизняних умовах// Економіст.- 2007.- №2.- С. 32-35.
5.
Журило І.В. Маркетингове забезпечення інноваційного процесу: організаційний аспект// Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки.- 2005.- №3,Т.1.- С. 135-139.
6.
Ильяшенко С.Н. Маркетинговый подход к разработке и выведению инноваций на рынок// Маркетинг и реклама.- 2004.- №12.- С. 38-45.
7.
Ілляшенко С.М. Застосування маркетингових методів оцінки інноваційної продукції/ С.М.Ілляшенко, О.А.Біловодска// Проблеми науки.- 2007.- №5.- С. 33-39.
8.
Капітан І.Б. Принципи і методи аналізу в управлінні інноваційною діяльністю при виведенні нових товарів на ринок// Актуальні проблеми економіки.- 2007.- №7.- С. 54-62.
9.
Козак К. Інноваційна діяльність малих та середніх фірм як засіб підвищення їх конкурентоздатності на ринках Європейського Союзу// Актуальні проблеми міжнародних відносин.- 2007.- №66,Ч.II.- С. 17-20.
10.
Колодюк А.В. Основні засади інноваційного розвитку України: інформаційно-комунікаційні технології, ринок високих технологій, венчурний капітал// Економіка і прогнозування.- 2004.- №3.- С.63-69.
11.
Кульнєва Г.М. Сучасний стан та необхідні напрями розвитку ринку інновацій в Україні/ Г.М.Кульнєва, О.В.Алейнікова// Економіка та підприємництвоДержава та регіони.- 2006.- №5.- С. 159-163.
12.
Левинсон Д.К. Настройся на рынок/ Д.К.Левинсон, Э.Лаутенслагер// Карьера.- 2005.- №4.- С. 75-77.- ["Партизанский маркетинг"- решение современных маркетинговых задач через формирование нового мышления].
13.
Левченко О.П. Інновації - об`єктивна необхідність розвитку ринку зерна// Економіка та підприємництвоДержава та регіони.- 2006.- №4.- С. 192-196.
14.
Луцька Н.І. Державне регулювання інноваційної діяльності в ринкових умовах/ Н.І.Луцька, І.З.Криховецький// Інвестиції : практика та досвід.- 2009.- №7.- С. 15-18.
15.
Лютий С.В. Український ринок інновацій// Економіка та підприємництвоДержава та регіони.- 2006.- №5.- С. 198-203.
16.
Макаров М. Ринок інновацій в аграрному секторі// Економіка АПК.- 2009.- №7.- С. 86-90.
17.
Малік М. Методичні підходи до організації маркетингу інновацій наукоемного ринку агропромислового виробництва// Економіка АПК.- 2005.- №8.- С. 22-26
18.
Миценко І. Світовий ринок послуг у вимірах інноваційного розвитку економіки України/ І.Миценко, В.Ковальський, Н.Стежко// Вісник Тернопільської академії народного господарства.- 2005.- №5-1.- С. 117-124
19.
Томашевський Д. Український ринок інновацій вже існує// Економіст.- 2004.- №5.- С. 88-89.
20.
Трое в лодке инноваций, или сила трех "не"// Компаньон.Стратегии.- 2005.- №7.- С. 20-25.- [Инновации в маркетинге].
21.
Туболець І.І. Розвиток ринку інновацій в Україні// Економіка та підприємництвоДержава та регіони.- 2006.- №2.- С. 264-269.
22.
Чечетов М. Інноваційна складова ринкової трансформації// Економіка України.- 2004.- №11.- С. 4-14
23.
Шевченко А.М. Інноваційні шляхи оптимізації та спеціалізації вітчизняного біржового товарного ринку// Проблеми науки.- 2008.- №2.- С. 43-49.
24.
Щедріна Т.І. Ринок інновацій та шляхи його розвитку// Економіка і прогнозування.- 2004.- №4.- С.109-118.
25.
Юрик Я.І. Інноваційні підходи до комплексного дослідження кон`юнктури товарних ринків// Проблеми науки.- 2004.- №6.- С.31-35.
26.
330.341.1
М50
Менеджмент та маркетинг інновацій: монографія/ за ред. С.М. Ілляшенка.- Суми: Університетська книга, 2004.- 616с.
27.
330.341.1
І-44
Ілляшенко С.М. Управління інноваційним розвитком: проблеми, концепції, методи: навч. посіб.- Суми: ВТД "Університетська книга", 2003.- 204с
28.
330.341.1
І-44
Ілляшенко С.М. Формування ринку екологічних інновацій: економічні основи управління: монографія/ С.М.Ілляшенко, О.В.Прокопенко; за ред. С.М. Ілляшенко.- Суми: ВТД. "Універ. книга", 2002.- 250 с.
29.
330.341.1
Т45
Титов А.Б. Маркетинг и управление инновациями: учеб. пособ.- СПб.: Питер, 2001.- 240 с: ил.- (Краткий курс)
30.
339.138
М26
Маркетинг і менеджмент інноваційного розвитку: монографія/ за ред. С.М. Ілляшенка.- Суми: Університетська книга, 2006.- 728с
31.
339.138
М26
Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: монографія/ За ред. С.М. Ілляшенка.- Суми: Університетська книга, 2008.- 615с
http://revolution.allbest.ru/marketing/00069358_0.html МАРКЕТИНГ НА РИНКУ ІННОВАЦІЙНИХ ТОВАРІВ
http://www.library.if.ua/book/16/1375.htmlМаркетинг - Федоренко:5.1. Інновації
Додатково радимо Вам звернутись до БД “Електронний каталог”на сайті НБ ХНУ- рубрика “Ринок інновацій, “Маркетинг інновацій". |
|