> маркетингові дослідження конкурентоспроможного середовища фірми
1.
Войчак А.В. Конкурентні переваги підприємства: сутність і класифікація/ А.В.Войчак, Р.В.Камишніков// Маркетинг в Україні.- 2005.- №2.- С. 50-53.
2.
Васильківський Д.М. Маркетингові дослідження на підприємстві - критерій успіху фірми/ Д.М.Васильківський, В.Й.Бакай// Вісник Хмельницького національного університету.Економічні науки.- 2006.- №2,Т.1.- С. 68-73.
3.
Коленкова Н.А. Стратегия конкуренции фирмы как научная категория экономической теории конкуренции// Актуальні проблеми економіки.- 2008.- №5.- С. 21-29.
4.
Косянчук Т.Ф. Особливості стратегічного управління конкурентоспроможністю фірми/ Т.Ф.Косянчук, В.В.Гаврилюк// Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки.- 2007.- №3,Т.2.- С. 40-44.
5.
Лукина А.В. Создание конкурентного преимущества на основе дифференциации/ А.В.Лукина, А.А.Лукин// Маркетинг в России и за рубежом.- 2007.- №3.- С. 88-95.- [Конкурентоспособность].
6.
Михальчик С.О. Використання маркетингових досліджень при розробці стратегії фірми// Вісник Технологічного університету Поділля. Соціально-гуманітарні науки.- 2001.- №6.- С.123-126.
7.
Мицкевич А. Структура сбалансированной системы показателей фирмы// Экономические стратегии.- 2004.- №5-6.- С.132-137
8.
Носенко В.В. Дослідження новітніх інформаційних технологій у системі маркетингу/ В.В.Носенко, Ю.О.Калина// Актуальні проблеми економіки.- 2008.- №10.- С. 158-162.
9.
Романова В. Взаємозв`язок конкурентоспроможності і конкурентоспроможного потенціалу// Економіка та підприємництвоДержава та регіони.- 2007.- №1.- С. 283-285.
10.
Ростецька Т. Досліджуємо проблему маркетингу// Університет.- 2006.- №10.- С. 3.- [У ХНУ відбулася науково-практична конференція "Маркетингові технології в умовах інноваційного розвитку економіки"].
11.
334.75
З-33
Запухляк В.М. Механізм формування конкурентних стратегій фірми (на прикладі підприємств Івано-Франківської області): автореф. дис. на здобуття наук. ступеня к.е.н.; спец. 08.06.02 - підприємництво, менеджмент та маркетинг.- Львів: Ін-т регіональних досліджень, 2001.- 19с
12.
339.138
М26
Маркетингові дослідження: метод. вказ. до виконання курсової роботи для студ. ЗФН спец. "Маркетинг"/ уклад.: Р.В. Бойко, В.В. Лук`янова, Н.І. Майорова.- Хмельницький: ХНУ, 2004.- 49с.- [Існує електронна копія]
13.
339.138
В65
Войчак А.В. Маркетингові дослідження: підручник/ А.В.Войчак, А.В.Федорченко; за наук. ред. А.В. Войчака.- К.: КНЕУ, 2007.- 408с.- [Затверджено МОН України].
14.
339.138
О-70
Ортинська В.В. Маркетингові дослідження: підручник. Ч. 1/ В.В.Ортинська, О.М.Мельникович.- К.: КНТЕУ, 2002.- 161с.
15.
339.138
П52
Полторак В.А. Маркетингові дослідження: навч. посіб.- 2-ге вид., перероб. і доп.- К.: ЦНЛ, 2003.- 387с.-
16.
http://journlib.univ.kiev.ua/index.php?act=article&article=1412I. В. Мельник Комбiноване використання брендингу та маркетингових дослiджень
17.http://aref.ukrlib.org/080601-4.htmУправління діяльністю підприємства на засадах ситуаційного менеджменту: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Г.І. Фролова / Технол. ун-т Поділля (м. Хмельницький). — Хмельницький, 2003. — 18 с.: рис. — укp. |
|