Відповідь на запитання

Кількість запитів: 1

> Основні тенденції розвитку маркетингу в Україні



1.


Агеєва І. Проблеми та шляхи впровадження стратегічного маркетингу на підприємствах харчової промисловості України// Вісник Національного університету "Львівська політехніка".- 2008.- №15(633).- С. 3-12.

2.


Бастричев В. Посередницький страховий ринок України: маркетингові аспекти/ В.Бастричев, Є.Забурмеха// Вісник Національного університету "Львівська політехніка".- 2008.- №15(633).- С. 32-38.

3.
339.138
Б69
Близнюк С.В. Маркетинг в Україні: проблеми становлення та розвитку.- К.: Політехніка, 2009.- 400с

4.


Васильківський Д.М. Інтернет в системі маркетингових комунікацій України/ Д.М.Васильківський, Д.С.Терехов// Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки.- 2008.- №5. Т.2.- С. 141-144.

5.


Васильківський Д.М. Особливості застосування міжнародного маркетингу в діяльності підприємств у контексті інтеграції України до ЄС// Вісник Хмельницького національного університету.Економічні науки.- 2005.- №2,Т.2.- С. 207-210.

6.


Гуріч Л. Маркетингове дослідження ринку транспортних послуг України/ Л.Гуріч, А.Ченчик// Вісник Національного університету "Львівська політехніка".- 2008.- №15(633).- С. 165-171.

7.


Дейнека О.І. Інструменти маркетингу регіону (класифікація та використання в Україні)// Регіональна економіка.- 2007.- №4.- С. 34-41.

8.


Дудяк Р. Інформаційно-маркетингові та фінансові аспекти розвитку інноваційної діяльності підприємств в Україні/ Р.Дудяк, С.Бугіль, О.Дудяк// Вісник Національного університету "Львівська політехніка".- 2008.- №23 (623).- С. 85-90.

9.


Єранкін О. Періодизація еволюції маркетингу в АПК України та перспективи його розвитку// Економіка АПК.- 2008.- №1.- С. 131-140.

10.


Єранкін О.О. Вплив аграрної політики на маркетингову діяльність підприємств АПК України// Економіка АПК.- 2008.- №6.- С. 29-39.

11.


Каніщенко О. Геоекономічні умови розвитку міжнародних маркетингових стратегій в Україні// Актуальні проблеми міжнародних відносин.- 2008.- №72, Ч.1.- С. 147-151.

12.


Каніщенко О. Українська специфіка міжнародного маркетингу// Економіка України.- 2006.- №5.- С. 33-37.

13.


Клипач А.Я. Актуальність маркетингових заходів в умовах кризи ліквідності банківського сектору України// Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки.- 2008.- №6. Т.3.- С. 47-50.

14.


Ковальчук С.В. Умови формування стратегії банківського маркетингу в Україні// Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки.- 2008.- №3.Т.2.- С. 249-251.

15.


Козоріз Г. Напрями маркетингових досліджень страхового ринку України в умовах фінансової кризи// Вісник Національного університету "Львівська політехніка".- 2008.- №15(633).- С. 322-325.

16.


Куденко Н. Маркетингове стратегічне планування виробників молочної продукції України/ Н.Куденко, Н.Овсієнко// Вісник Національного університету "Львівська політехніка".- 2008.- №15(633).- С. 368-374.

17.


Лилик І. Ринок маркетингових досліджень в Україні - 2008: експертна оцінка та аналіз УАМ// Маркетинг в Україні.- 2009.- №1.- С. 31-35.

18.


Лилик І. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2007 року: експертна оцінка та аналіз УАМ// Маркетинг в Україні.- 2008.- №2.- С. 18-22.

19.


Лиман В.В. Маркетингова ефективність україномовних інтернет-ресурсів/ В.В.Лиман, М.І.Ткаченко// Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки.- 2008.- №4, Т.2.- С. 48-51.

20.


Лівшиц В. Головні аспекти маркетингу на ринку комерційної нерухомості України// Економіка та держава.- 2009.- №6.- С. 63-65.

21.


Лівшиц В. Маркетингова діяльність девелопера на ринку комерційної нерухомості України// Економіка та держава.- 2009.- №7.- С. 37-42.

22.


Мазуренко В.П. Особливості розвитку територіального маркетингу в Україні/ В.П.Мазуренко, О.Толубко// Актуальні проблеми міжнародних відносин.- 2006.- 62,Ч.2.- С. 258-263.

23.


Матвійчук-Соскіна Н. Розвиток маркетингових комунікацій в Інтернет-просторі України// Маркетинг в Україні.- 2006.- №6.- С. 14-16.

24.


Новаківський І.І. Розвиток глобального маркетингового інформаційного середовища як рушійна сила розвитку курортно-рекреаційної та туристичної галузі України/ І.І.Новаківський, В.Я.Гавран// Вісник Національного університету "Львівська політехніка".- 2007.- №14 (594).- С. 286-293.

25.


Окландер М. Маркетингові дослідження перспектив науково-технологічного розвитку України/ М.Окландер, О.Яшкіна// Економіка України.- 2008.- №11.- С. 47-56.- [розроблено науково-методичне забезпечення маркетингових досліджень в Інтернет-середовищі, щоб виявити перспективи впливу наукових розробок на інноваційний розвиток нац. економіки. ].

26.
339.138
Т33
Пилипчук В.П. Розвиток директ-маркетингових послуг в Україні/ В.П.Пилипчук, А.М.Папоян// Маркетинг в Україні.- 2002.- №5.- С. 48-50.

27.


Притула Н. Проблеми розвитку маркетингу в аграрному секторі України// Економіка та підприємництвоДержава та регіони.- 2008.- №5.- С. 158-162.

28.


Пурська І.С. Концептуальні засади створення маркетингової стратегії розвитку іноземного туризму в регіонах України// Регіональна економіка.- 2008.- №4.- С. 200-207.

29.


Решетнікова І. Етапи становлення та розвитку маркетингу в Україні// Маркетинг в Україні.- 2006.- №5.- С. 36-37.- [Теорія маркетингу].

30.


Сай Д. Особливості маркетингового планування на фармацевтичному ринку України// Вісник Київського національного торговельно-економічного університету.- 2009.- №3.- С. 26-32.

31.


Станкевич І.В. Застосування концепції соціально-етичного маркетингу в поштовому зв`язку України// Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки.- 2008.- №6. Т.3.- С. 155-158.

32.


Теорія і практика маркетингу в Україні: монографія/ А.Ф.Павленко, А.В.Войчак, В.Я.Кардаш, В.П.т.і.Пилипчук; за ред. А.Ф. Павленка.- К.: КНЕУ, 2005.- 584с

33.


Яворська Ж.Б. Комплекс маркетинг-міксу на ринку українського морозива/ Ж.Б.Яворська, В.О.Курило, О.В.Пилип`як// Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки.- 2008.- №4, Т.3.- С. 216-218.

Радимо також переглянути журнал "Маркетинг в Україні" (7 поверх НБ ХНУ)